Erg jammer, ik vond het altijd zo'n leuk extratje. En ik heb ook wel eens via de winactie-pagina verder gekeken bij een merk of webshop dat ik nog niet kende. Dus het werkt wel
Dat is ook zo! Er zijn tig aanbieders die in september al afgewezen werden omdat er gestopt zou worden (in 2015 dus). Dan ben je 12 weken en dus 12 aanbieders verder.. Ze staan inderdaad in de rij.. Dus.. Waarom? Overgaan naar een nieuwe site zou ik een beetje een vreemde reden vinden. Ik bedoel, dat ene subforumpje kun je ook wel meenemen naar de nieuwe format..
Ik weet het niet... Misschien een exclusieve afspraak met één of meerdere bedrijven, of een overkoepelend bedrijf met meerdere merken eronder Speculaties hoor
Ik zou het trouwens wel weten Als ik een give away organiseer moet ik eerst zelf iets kopen om weg te geven LOL
Dames, We zijn inderdaad bezig met voorbereidingen om Zwangerschapspagina.nl aan te passen waardoor er elementen (tijdelijk) gesloten kunnen worden. Zodra we meer concreet hebben zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ah ik had het ook al gemerkt ja.. Zou het ook erg jammer vinden als het stopt! Ik ga het in de gaten houden!
hopelijk worden de reclame 'elemente' dan ook wat minder ik vind het leuker op een product gewezen te worden door een winactie dan doordat mijn halve beeldscherm gevuld word met reclame die ik bij elke pagina weer weg moet klikken