Geen winacties meer?

Discussie in 'Over deze site' gestart door bosi333, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Erg jammer, ik vond het altijd zo'n leuk extratje. En ik heb ook wel eens via de winactie-pagina verder gekeken bij een merk of webshop dat ik nog niet kende. Dus het werkt wel ;)

2. Dat is ook zo! Er zijn tig aanbieders die in september al afgewezen werden omdat er gestopt zou worden (in 2015 dus). Dan ben je 12 weken en dus 12 aanbieders verder.. Ze staan inderdaad in de rij.. Dus.. Waarom?

Overgaan naar een nieuwe site zou ik een beetje een vreemde reden vinden. Ik bedoel, dat ene subforumpje kun je ook wel meenemen naar de nieuwe format..

3. Ik weet het niet... Misschien een exclusieve afspraak met één of meerdere bedrijven, of een overkoepelend bedrijf met meerdere merken eronder :)

Speculaties hoor ;)

4. Ik zou het trouwens wel weten :D Als ik een give away organiseer moet ik eerst zelf iets kopen om weg te geven LOL :D

5. Jouna

Jouna Lid

5 dec 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Dames,

We zijn inderdaad bezig met voorbereidingen om Zwangerschapspagina.nl aan te passen waardoor er elementen (tijdelijk) gesloten kunnen worden.

Zodra we meer concreet hebben zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had me in augustus/september aan gemeld en werd afgewezen zelfs dus dat is het niet :p

8. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Als we dan van die akelige en irritante reclames af zijn......

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ah ik had het ook al gemerkt ja.. Zou het ook erg jammer vinden als het stopt! Ik ga het in de gaten houden!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hopelijk worden de reclame 'elemente' dan ook wat minder ;) ik vind het leuker op een product gewezen te worden door een winactie dan doordat mijn halve beeldscherm gevuld word met reclame die ik bij elke pagina weer weg moet klikken :p

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    jammer! Ik wist pas in de laatste week van 2014 van het bestaan af haha.

12. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Jammer!

Deel Deze Pagina