Ik hoor allemaal dames vertellen dat ze zoveel witvloed hebben?? Maar ik heb daar totaal geen last van, das toch raar of niet? Ze vertellen ooit dat ze het gewoon voelen lopen...dus ik ben veel aan het broekloeren maar ik heb niks! Zijn er meer vrouwen die hier ook geen last van hebben?
Iedere zwangerschap is anders. Ieder zijn eigen kwaaltjes. Bij deze zwangerschap loop ik leeg. Voel het echt lopen. Bij de eerste was dit ook zo ( helaas mk bij 14wk) en bij de 2de helemaal geen last van gehad ( ook een mk bij 14,4wk)
Dat begon met mij pas met 25 weken... Daarvoor gewoon normaal. Niet anders als anders, soms wat donkerder van kleur, dan weer witter... Voordat ik zwanger was dacht ik dat die witte vloed een zwangerschapsteken was. Was er altijd naar op de uitkijk. Eenmaal zwanger blijkt dat dus nergens op te slaan En dan vanaf 25 weken....tja witte vloed? Ik verlies meer als normaal, verschoon wat vaker en het is wit maar ook een beetje richting eiwit-achtige...beetje als rond de eisprong. Maar om nu over een vloed te praten?
Wees dr maar blij mee! Bij de eerste maar ietsjes meer dan normale afscheiding gehad maar nu.... Al voordat ik een positief testte lekte ik aan alle kanten, en nu nog steeds! Vooral echt dikke doorzichtige draden/klonten (sorry voor het beeld) of helemaal nat. T is net of ik driekwart van de dag in mn broek aan t plassen ben.