Hè meiden Misschien een beetje gênant maar maak me een beetje zorgen. Mijn ondergoed is steeds nat. Soms iets vochtig soms echt behoorlijk nat , dat zelfs mijn spijkerbroek in het kruis nat is. Ene moment komt er iets een golf dat ik het voel lopen , andere moment druppelsgewijs dat ik het niet door heb. Wat kan dit toch zijn? Ik heb ook last van afscheiding maar dat is wat dikker en witter zeg maar. Weet alleen niet of het echt plas is of bijvoorbeeld beetjes vruchtwater. Iemand hier ervaring mee ??
Had ik ook en was urine maar het is voor de verloskundige heel makkelijk om dat even te checken, dus dat zou ik doen!
Idd even snel een boterhamzakje in je onderbroek doen en de verloskundige bellen! Liever zekere voor t onzekere.
Jep, meestal is het urine. Inlegkruisje kan je ook meenemen naar gyn of vk. Vruchtwater ruikt zoet en als het opdroogt, ziet het er rozig uit. Dat kan je misschien nog wat houvast geven.
Ja, helaas. Mijn vliezen braken met 24 weken. Ging met horten stoten en niet per se als ik op mijn hand blies, waar je hier vaak leest. Bellen!!! (Mijn dochter leeft omdat er destijds snel werd ingegrepen.)
Boterhamzakje en bellen!! Al hoop ik dat je dat inmiddels al gedaan hebt.... Bij mij gebeurde dit 2 jaar geleden op 34 weken en ook al gaf de monitor geen enkele weeën activiteit aan en leek ik echt niet op een 'bevallende vrouw', toch bleek het vruchtwater te zijn... Succes in ieder geval!!
Ik heb het ook al gedurende mijn hele zwangerschap. Bij mij is het echt natte afscheiding (terwijl ik ook gewoon dikkere afscheiding heb) en gedurende ik naar het einde loop wordt het steeds erger. Onderbroeken inderdaad gedurende de dag steeds natter en ook in mijn spijkerbroek is het te zien. Als ik op een leren of plastic stoel heb gezeten zie je ook echt lijnen van mijn broek lopen, heel gênant inderdaad. Volgens de verloskundige komt het omdat het allemaal wat weker is daar beneden. Hoop ook echt dat het na de bevalling snel over is, want fijn is anders..... Maar mocht je het niet vertrouwen dan inderdaad even met je verloskundige overleggen.
Ik heb er ook veel last van maar dit is dan ook mijn 3de kindje. Als ik naar het toilet ben geweest blijft net soms nog 20min "lekken". Mijn urinebuis sluit dus denk ik niet goed. Als je het niet vertrouwd zeker even bellen hoor!!
Ik kreeg er ook last van rond 26 wkn. Voornamelijk na het plassen lekt er nog weleens wat... Bij mij is het geen urine, gewoon wat waterige afscheiding.
ik ben nu al 26 wkn en moet al heel vaak naar de wc om te plassen en en mij broek is soms heel nat ....
Gister is de verloskundige alsnog geweest. Naar ziekenhuis en testen gehad. Het is geen urine & geen vruchtwater (gelukkig!!) Ik heb medicijnen voor een schimmelinfectie , dit is het waarschijnlijk en daarom is het ook zo vloeibaar zeg maar... Thanks meiden..
Wat fijn! Althans, liever een schimmeltje dan nu al gebroken vliezen natuurlijk.... Zal een spannend dagje geweest zijn gisteren, nu weer lekker rustig aan en genieten!
Hier is t deze x urine stinkt nog flink ook Vorige zw had ik n vluesscheur ..met 30 weken.. Dan beter urine verlies zeg maar