De eerste 12 weken door..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lady87, Jun 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady87

Lady87 Actief lid

May 21, 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi meiden! Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger en vind het onwijs spannend. Merk dat ik het nog niet helemaal besef en dat ik me af en toe echt zorgen maak of alles goed gaat tot de 12 wekengrens. Ik ben vast niet de enige! Het leek me leuk een topic te starten waar we elkaar een beetje kunnen 'steunen' :D.

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!
    Het blijft elke keer weer spannend denk ik, ik had dat bij de 12 weken, en daarna bang dat t hartje niet meer zou kloppen bij de geslachtsbepaling en daarna weer bij de 20 weken echo en nu nog steeds haha.
    Toch hoort dat er wel bij denk ik. In geringe mate dan. We zijn nu al zorgzaam over de ukjes :)
    Voor mij is t ook nog steeds onwerkelijk. Dat eindigt misschien pas wanneer ik een gezond ukje in mijn armen mag houden.
    Nogmaals geceliciteerd en voor je t weet zijn de twaalf weken voorbij!

3. Lady87

Lady87 Actief lid

May 21, 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Mijn huisarts zei dat kinderen krijgen gelijk opgaat met zorgen maken. Hij zei letterlijk dat mijn laatste zorgeloze dag geweest is, haha! Jij trouwens ook gefeliciteerd, een meisje, wat leuk! En bedankt voor je wijze woorden. Ik weet het ook heus wel hoor! Leek me gezellig te kletsen met andere meiden die dat zorgen maken ook kennen. Maar dat blijft dus gewoon, na die 12 weken..

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Gefeliciteerd!!

Die eerste 12 weken leken zo lang te duren. Achteraf zijn ze voorbij gevlogen. Ik dacht ook bij mijzelf blij als ik die voorbij ben. Nu ben ik ze voorbij en elke keer voor de echo schiet ik weer in de stress.. Wat als.... Maar nu ben ik ook wel een piekeraar hoor :D

5. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Wijze woorden van de huisarts. Heeeel erg waar hahaha
    Die twaalf eerste weken zijn wel gevoelsmatig de langste denk ik nu. Maar ik heb dan ook nog geen ervaring met de laatste weken ;)

6. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

Ik heb me nooit druk gemaakt over de zwangerschap. Het voelde echt dat het zo hoort te zijn. Heel natuurlijk en bijna vanzelfsprekend. Natuurlijk hou ik in mijn achterhoofd dat het ook fout kan gaan maar ik heb vooral het gevoel dat het gewoon goed gaat allemaal. Vergeet niet te genieten! :)

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

Mar 22, 2014
    1,556
    0
    36
    Ik herken het ook wel hoor! Aan de ene kant voelt het goed, maar stel dat het toch misgaat. En ik krijg met 10 weken pas een echo. Ik probeer het maar per dag te bekijken. Elke goede dag is er 1! En weer 1 dichterbij de 12 weken:)

8. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Ik ben vandaag precies weer 4 weken zwanger! (Gister getest)
    Heb in mei een miskraam gehad & gelijk er na weer zwanger zonder een menstruatie tussen door.
    Ik ga ook aftellen tot de 12 weken, hoop ook dat het deze keer goed mag gaan.

9. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    12 weken is idd een super grens maar uit eigen ervaring weet ik dat je die grens steeds weer verlegd. Nu is het 12 weken, daarna 20. Dan 24, dan 32, 34 etc etc... :p

Share This Page