hoi hoi, ik vraag me af of het normaal is zo verschrikkelijk moe te zijn met deze termijn? (bijna 34 weken) ik kom niet eens meer aan het huishouden toe. deze week werk ik nog 3x 2 uur (niet noemenswaardig dus) volgende week verlof, maar ik zie niet waar ik de energie vandaan moet halen om alles in orde te maken voor de baby. wie heeft hier ook last van? groetjes Marieke
ik denk het niet, ik slik zwangerschapsvitaminen met ijzer erin en eet veel groene groenten zoals spinazie.
ik loop een paar weken op je achter maar ook ik ben dood moe. ik werk thuis maar na 6 uur ben ik zo kapot dan slaap ik rustig 5 uur aan een stuk door ( geef er ook aan toe hoor) en snachts ook gewoon 8 uur. ik was de eerste 12 weken ook zo gruwelijk moe. toen 2de tremester niet en nu sinds 1 week weer wel. ijzer level is bij mij heel netjes. maar lijkt me ook wel beetje normaal dat hoe verder in de zwangerschap hoe mee rje weer moe wordt. je neemt wel extra gewicht overal mee naar toe. en het groeien van je kindje, het eet ook jou energie op.
37 weken ver en ik ben de ene dag otnzettend moe zoals vandaag terwijl ik niks heb gedaan. en op andere dag barst ik van de energie. maar geeft toch niet moe is moe, je lichaam werkt zich een ongeluk voor dat kindje in je dus geef je lichaam een kadootje en ga lekker rusten. gewoon toegeven aan die vermoeidheid
Heel normaal die vermoeidheid.. ik heb het gehad van 34 tot en met 37 weken, toen een weekje beter en nu is het weer raak. Hoort erbij zei mijn gyn.
ook hier een aanstaande mama die vreselijk moe is! ik werk gelukkig niet maar het huishouden heb ik al geen puf meer voor. en dan savonds koken zie ik smorgens al niet eens meer zitten. ja die vermoeidheid ken ik en het is vreselijk! nog even volhouden meiden, we zijn er bijna en doen t voor een goed doel uiteindelijk
Ik moet mezelf juist aanzetten tot meer rust.. Ben de hele dag als een tornado bezig in huis en het huishouden, koken, boodschappen doen, etc. Heb (nog) geen last van die vermoeidheid. En dames...niet vergeten dat je ijzerwaarde in het laatste trimester sowieso lager uitvalt. Dat zei mijn VK gister toen ik ietwat verontwaardigd reageerde op mijn ijzerwaarde. Maar het bleek volgens haar juist onwijs netjes te zijn!!! Mocht ook wel want doe er alles aan om mijn ijzerwaarde boven peil te houden. En aangezien ik me niet moe voel.... Maargoed, wees toch een beetje blij met die moeheid. Zo gun je jezelf wel de rust die je nodig hebt. En ik doe dat dus niet...ben bang dat ik mezelf straks wel tegenkom
das ook wel weer zo, maar ondertussen is het hier wel een puinzooi ik ben tenminste niet de enige, dat scheelt. hopelijk gaat het nog over voor de bevalling!
Bij mij is het de ene dag onwijs moe, de andere dag weer ook die tornado van Assi . Wat niet kan op een dag, kan niet. En ik werk nog fulltime. Tot morgen, mijn laatste dag, haha! Maar dan ga ik ook wel meer toegeven aan eventuele vermoeidheid hoor, op mijn werk kan ik moeilijk 's middags een dutje gaan doen. Anyway, ik denk dat iedereen haar eigen signalen moet gaan herkennen en ernaar luisteren, als die gelegenheid er is natuurlijk...
O, je, als ik dit lees dan wordt het wat zeg...ik ben nu al zo ontzettend moe. Ik werk nu minder en dat is fijn en scheelt ook maar man...moe blijf ik toch.
het schijnt er allemaal bij te horen..ik ben ook zo ontzettend moe.. als ik sóchtends iets onderneem.. als is het alleen maar even naar de winkel, lig ik de rest van de middag voor pampus op de bank. ijzer is okee.. het is inderdaad het gewicht wat je toch mee moet slepen...maar straks heb je lekker verlof.. en dan kun en mag je alles op je eigen tempo doen.. geniet ervan!! groetjes sanne
Ik denk niet zozeer dat het aan het gewicht ligt wat je met je meedraagt, maar dat de kleine veel energie aan je ontrekt.. De baby moet nu veel extra vet opbouwen en dat dankzij ons.. Moeheid komt voor in het 1ste en 3de trimester. Zoals ik al zei ben ik niet moe, maar heb wel dat ik minder de deur uit wil. Daar moet ik me wel toe zetten. Maar vandaag ga ik echt Even lid worden van de bibliotheek, kan ik lekker achterover leunen en lezen!
Ik ben ook de ene dag ongelofelijk moe en de andere dag heb ik weer energie voor 10. Probeer maar naar mijn lichaam te luisteren, moe is moe dus dan doe ik ook gewoon weinig tot niets. De laatste weken verbruikt de baby inderdaad heel veel energie, dus ik doe alles maar op een lekker Spaans tempo voordat ik straks echt aan de bak kan
ik heb maar besloten eraan toe te geven. vanochtend bij de gastouder geweest om het contract te tekenen, daarna naar de super geweest en vervolgens 3 uur geslapen...ben pas net op! ga zo toch proberen even iets aan het huishouden te doen, zou na 3 uur extra slaap wel moeten lukken. al moet ik zeggen dat die warmte ook niet echt meehelpt nu.