Tijdens de eerste zwangerschap 5 kilo aangekomen, Kylian was precies 5 kilo bij de geboorte Tijdens de tweede zwangerschap 8 kilo aangekomen Kinley was 3840 gram bij de geboorte Dus in mijn geval hoe meer aankomen hoe lichter de baby
@Pluk, hier net zo hoor, bij mijn dochter woog ik een stuk meer en die woog 7 pond, bij mijn zoontje was ik minder aangekomen en die woog 9,5 pond!
Voor mij klopt het wel aardig: ben al iets te zwaar, +- 20 kg aangekomen, baby was 3890 gram bij geboorte. Ik hield ook wel veel vocht vast, dus 13 kilo was er binnen 10 dagen al weer af. En de rest na 6 maanden .
ik ben van mezelf al aardig aan de maat,ben nooit veel aangekomen overigens,maar kreeg wel 2x een 9-ponder
Bij de 1e was ik 25 kilo aangekomen en ze woog 3240 gram Bij de 2e 13 kilo aangekomen en ze woog 3580 gram
hier klopt het ook niet... bij eerste ruim 25 kilo aangekomen (zoontje woog 3470 gram) bij tweede 31 kilo aangekomen (dochter woog 3360 gram) Was trouwens de kilo's snel weer kwijt.... en dat het later dikkertjes zullen worden... vraag ik me af... we zitten hier eerder aan de andere kant van de weegschaal.....
ruim 30 kilo aangekomen tijdens zwangerschap maar dat kwam door vocht en vroegtijdig op bed komen te liggen. Dochtertje woog 3700 gram. Ik denk dat het scheelt als de moeder vet eet en zo tijdens de zwangerschap dat dat kan schelen maar er kunnen ook andere redenen zijn om flink aan te komen, dus denk ik niet altijd even realistisch om zo te stellen
Iedereen die afgelopen zomer hoogzwanger was (zoals ik) hield vast meer dan gemiddeld vocht vast (zoals ik). En wat zijn zware baby's? Het gemiddelde in het onderzoek was 3570 gram, 100 gram meer dan 10 jaar geleden. Maar er staat in het korte stukje niks over wat zwaar is. Bovendien is het onderzoek ik Drenthe gedaan, ik vraag me af of dat representatief is voor heel Nederland...
Ik was bijna 30 kilo aangekomen en ze was idd ruim 9 pond..... Maar ik denk dat mijn extra kilo's vooral kwamen door VOCHT :s Was namelijk na 12 dagen alweer 17 kilo kwijt...... Maar als ze mij als voorbeeld gebruiken klopt het wel!!!!!
Ik was voor de zwangerschap 1.80 en 66kg. Gewoon een goed figuur.. Met 40 weken was ik 78kg.. En ik ben bevallen van een meisje van 4055gram en 54cm.. Mijn zus is bij de 1e 25kg aangekomen en mn neefje was 3300 gram.. Dus hier gaat het niet op!