geen woorden voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2801, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

Wat ik er ook even bij wil vertellen ze heeft een dochter van bijna 6 die uithuis geplaats is en bij opa en oma woont en haar jongste zoon staat ook al onder toezicht van kinder bescherming nu snap ik dat wel met zo'n gestoorde moeder!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dat maakt al een boel duidelijker ja. Wat fijn om te horen dat er dus inderdaad wel op gelet wordt dus. Jammer dat zulke mensen dan zo gauw zwanger kunnen worden he?

bah...idd geen woorden voor...

3. rockmom

rockmom Lid

14 nov 2007
    53
    0
    0
    Ondernemer
    Zo oneerlijk! Niet normaal. Ik ben in SHOCK!

4. mama2801

IK VIND HET IDD HEEL ERG MOEILIJK ZULKE MENSEN GAUW ZWANGER WORDEN TERWIJL WIJ NA DE GEBOORTE VAN IONZE ZOON ONDERTUSSEN ALS 2 MKS HEBBEN GEHAD
    WE HEBBEN NU OOK MAAR EVEN EEN PAUZE INGELAST TOT VOLGEND JAAR MAAR HEB GEEN WOORDEN MEER VOOR HAAR! ECHT WORD STEEDS :evil:

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat een walgelijk loeder, echt te gek voor woorden dit.
    Als dit mijn 'vriendin' was, zou ik echt niet rusten totdat ik haar verbaal helemaal had afgemaakt. Of schriftelijk...een goede, keiharde brief sturen of zo. Zo iemand moet toch duidelijk gemaakt worden wat ze op haar geweten heeft!

6. mama2801

ik heb dus haar vriend gemailt en dus alles vertel daarin wat ik wist en het is aan hem wat hij ermee doet. ik ben ook in alle staten maar ze verdient mij aandacht niet en al heloemaal geen kind

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat verschrikkelijk! :pale:

Bah bah bah....ik zou er alles voor over hebben om een wondertje te krijgen, laat staan 2.

Te ziek voor woorden.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Heej mama2801,

Kan me voorstellen dat je hier helemaal ondersteboven van bent. Het voelt toch wel als verraad, als een goede vriendin je eerst om steun vraagt, jouw situatie kent, en je dan met zulk walgelijk gedrag confronteert... heel erg.

Ik hoop voor je dat je er niet te erg door aangeslagen bent...

Sterkte!

9. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik begrijp zo iemand niet.
    Zelf heb ik een abortus laten doen om naar mijn idee een zeer goede reden. De zwangerschap was het gevolg van iets wat ik helemaal niet wilde om het zo te omschrijven.
    Maar zelfs in die situatie vond en vind ik het nog moeilijk.
    Ik begrijp dus niet hoe iemand er zo makkelijk mee kan omgaan.
    En zeker als ze het zelf wel wilde en ze weet hoe graag jij een kleintje wilt,

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je kunt begrijpen dat er situaties in zijn waarin het niet anders kan maar dat het dan nog moeilijk is voor die personen.

Ziek in haar hoofd is ze dus naar mijn idee zeker.

Veel sterkte!

Krissa

10. mama2801

hoi krissa
    tuurlijk begrijp ik als geen ander soms een abortus echt niet anders kan!
    Ik heb ooit ook een abortus onder gaan omdat ik niet anders kon! (ik moest van die tabletjes slikken was net 6 weekjes) Maar ik heb er elke dag spijt en verdriet van maar ik weet ook dat het toen de beste oplossing was! want ik had toen ook nog een heele zware ontsteking aan mijn keizersnede die moest genzen en er waren nog meer redenen waar ik dat kindje helaas niet kon laten komen.
    Maar des te meer maak ik mij boos om doe zogenaamde vriendin zei wilde graag zwanger worden! en dan is ze zwanger dan vond ze het toch dat ze te snel zwanger was geraakt! :evil: ja sorry hoor gebruik dan een condoom en laat je pil niet liggen. zei speelt gewoon met levens! en dat maak mij zo boos en verdrietig
    en ik veroordeel ook echt niemand die een abortus heeft laten doen waarbij het echt niet anders kon! weet helaas hoe het zelf is maar ik heb na mijn abortus van 8 jaar geleden mezelf gezworen nooit meer een abortus!

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik vind het vreeeselijk wat ik gelezen heb... Ik denk dat zij idd hulp nodig heeft... Ze zelf geen uitwegen ziet... Ze is klaarblijkelijk iemand van impulsen om dingen op te lossen of iets wat ze echt eerst wil niet kan weerstaan. En later inzien dat het fout was. Waarom ze zo lang gewacht heeft? Angst?! Wie zal het zeggen...
    Wellicht moet je er dan juist voor haar zijn als vriendin! Ik bedoel... je kan iedereen wel aan de kant schuiven die in onze ogen iets verkeerd doet, maar een vriendin is er toch ook om je te steunen?! Door dik en dun?!
    Je hoeft het als vriendinnen niet met elkaar eens te zijn, maar je kan er wel voor elkaar zijn om elkaar te helpen!

Hoe vaak zeggen we immers wel niet: In moeilijke tijden leer je pas je echte vrienden kennen?!

Een vriendschap kan altijd beëindigd worden... heeeel makkelijk... Maar er voor iemand zijn, ook al ben je het er niet mee eens, dat is een heel ander verhaal! En ik denk echt dat deze dame hulp nodig heeft, iemand die haar vertrouwd en iemand die er voor haar is...
    Waarom zit ze anders uuuuren aan de telefoon? Als ze geen hulp nodig had gehad, had ze dat ook niet gedaan... Het is een schreeuw om hulp!

Wat mij daarnaast ook opvalt is dat heel veel mensen hun gedachten laten leiden door het feit dat ze heeeel graag kinderen willen, maar het lukt dan niet zomaar of ze hebben een mk gehad....
    Tuuurlijk is het heel begrijpelijk dat situaties als deze je dan extra raken, maar je beslissingen en gedachten en jezelf laten leiden door je eigen gemis en het niet uitkomen van je eigen wens is ook niet goed! Iedereen zit in zijn of haar eigen situatie en voor iedereen is dat even erg....

Als iemand een kinderwens heeft kan iemand met een ander probleem niet denken van... ooooh jee... Laat ik mijn probleem maar ver weg stoppen want zij hebben een kinderwens... Dat gaat gewoon weg niet... Dat is het leven!

Wees er voor elkaar! Daar hebben we veel meer aan....

En nogmaals... Je kan er altijd nog een punt achter zetten... maar zo bruut iemand laten vallen omdat ze zoals je zelf zegt "ziek" zou zijn... dat kan er bij mij ook niet in...
    Dat is niet mijn idee van vriendschap...

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ooh ik wil er nog even aan toevoegen dat ik wel weet wat het is om met een kinderwens bezig te zijn: Ik ben nl een alleenstaande moeder... gelukkig wel moeder van een schitterend meisje in alle opzichten... maar al ruim 3 en half jaar bezig nu met het krijgen van een tweede kindje... Via het ziekenhuis... waarbij ik om zaad te moeten halen regelmatig uren in de auto moet zitten. En elke cyclus weer diverse keren naar het ziekenhuis moet (follikelmetingen, bloedprikken, inseminaties) en hormonen spuit. Ik heb inmiddels een mk gehad en een bbz die operatief verwijderd is en al 3x cysten waardoor ik verplicht moest wachten...

En dit alles doe ik allemaal alleen... Dus ik weet wel wat het is...

Ik zeg het maar even voordat iemand aangeeft dat ik zou weten waar ik over praat... ;)

13. mama2801

dankje voor je reactie
    maar dat ik besluit om mijn vriendschap te beeindigen met haar is helaas niet over een dag ijs gegaan, er spelen meerdere dingen mee
    toen ik zei laaste keer ik zwanger was wat weer mk is geworden zei ze paar dagen later en nog niet ongesteld! dat zeg je toch niet als iemand je 2 dagen ervoor verteld heeft zwanger te zijn?!
    En voor de rest kwamen we nooit meer bij elkaar op bezoek maar spraken we elkaar alleen telefonisch, ik was alleen goed om op haar zoontje te passen voor de rest zag ik haar niet!
    Maar ik zi ehaar echt niet meer als vriendin een vriendin betekend veel meer voor mij er echt zijn voor elkaar en niet iemand gebruiken waneer het diegen uit komt en rot op merkingen maken als je zwanger ben hoe pril ook

ik ben klaar met haar!

En dames dank jullie voor alle lieve reacties

14. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Begrijp je volkomen!
    Succes!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oke... maar dan is er dus ook al veel meer aan de hand... Ik had het idee dat jullie vriendschap hechter was...

Maar ja... ik zou het dan ook geen vriendschap willen noemen wat jullie hadden...

16. mama2801

nee dat noem ik achteraf allemaal gezien oook niet nee

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee ik was echt in de veronderstelling dat het een hechte vriendschap was en die zet je maar zo niet aan de kant vind ik...

Maar goed... meestal wordt alles later pas goed duidelijk he ;)

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Vind het echt vreselijk....zooooooveel plekken waar ze mega, superwelkom waren geweest en zij doet zoiets achterlijks en dan de achteloosheid erbij....alsof je dat zomaar even doet! ](*,)

Koosje

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Een abortuskliniek voert niet direct een abortus uit, je krijgt altijd 5 dagen verplicht bedenktijd.
    Dus dan is ze al een keer eerder geweest.
    Of ze lult uit haar nek.
    Hoe dan ook, niet leuk.

Deel Deze Pagina