geen zaad in condoom

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door naatasja, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Hallo ik heb een vraag.

Zoals de titel al zegt, geen zaad in het condoom.
    Mijn vriend en ik hadden gevreeën met een condoom, en toen we klaar waren wou hij het condoom er afhalen, tot onze grote schrik zat er niks meer in het condoom! Condoom onder de kraan gedaan, en er zat geen gaatje/scheurtje in.

Kan het zo zijn dat het aan de achterkant er toch uitgelopen is, en dat me vriend het dan toch in me gestoten heeft?

Dit is tevens ook het enige voorbehoedsmiddel dat wij gebruiken.

Is de kans hierdoor op zwangerschap ook toegenomen?

Vriendelijke groet,
    Natasja.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ja het kan eruit gelopen zijn. Daarom is het belangrijk om bij gemeenschap met condoom de penis niet te lang in de vagina te laten zitten want dan wordt de penis te slap en past het condoom niet goed. Waardoor het eruit kan lopen.

Hierdoor is er kans op zwangerschap.
    Weet je waar je zit in de cyclus?

Groetjes Ineke

3. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Nou dit is mijn eerste cyclus zonder pil, omdat de pil die ik had teveel bijwerkingen gaf. Zit nu op dag 27 dus vruchtbare periode is geweest. maar weet dus nog niet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten,. Laatste gemeenschap, was donderdag of vrijdag. Maar gelijk naar het klaarkomen, is hij er ook uit gegaan. Dus wij snappen ook niet.

Bedankt voor u antwoord.
    Groetjes.

Deel Deze Pagina