Hallo, Weet iemand wat er na de Clomid behandeling komt? Ben nu bezig met de 5e cyclus. (3jaar bezig) Er zijn geen oorzaken te vinden waarom het niet lukt. Begin de hoop al een beetje op te geven. Groetjes Ingeborg
Hoi hoi, Nou maar hopen dat je niet verder hoeft te denken! Ik denk dat je dan aan IVF moet gaan denken......helaas. Liefs Elmo
na clomid kwam bij ons eerst clomid samen met puregon spuiten, dat ging niet goed, daar blies ik mijn eierstokken haast mee op. toen alleen puregon spuiten en een eisprong opwekken met pregnyl. dat hebben we bijna een jaar gepoebeerd en toen pas zijn we doorgestuurd voor IUI. maar zoals elmo zegt, hopen dat je nit zover hoeft succes xxx
Bij mij kwam er na clomid, clomid samen met pregnyl en daarna puregon. Ik heb er nu 4 kuren opzitten, waarvan 2 met pregnyl. Mag hierna nog 1 kuurtje hebben en dan ga ik over op puregon spuiten icm pregnyl. Als er echt geen oorzaken te vinden zijn kan het ook zijn dat je gyn gelijk overgaat op IUI Sterkte , hopelijk komt het niet zover bij jullie!!! Liefs Marjo
Jefke zoals je leest verschilt het nogal. Begrijp ik goed dat je alleen clomid slikt, reageer je daar wel goed op, wat betreft eicelrijping? Bij ons ook geen oorzaak te vinden, na 2 en half jaar wel begonnen met clomid, pregnyl voor de jump en daarna inseminatie. Dit 3 rondes gehad en nu ipv de clomid spuit ik nu Menopur(= ook voor eicelrijping) voor deze 4e poging. Hierna nog 2 pogingen te gaan en anders gaan we voor IVF, we staan al op wachtlijst. Verschilt dus een beetje van voorgeschiedenis, maar ook per ziekenhuis. Heb je binnenkort nog weer gesprek met gyn? Wens je veel succes en hoop natuurlijk ook dat het voor jullie aankomende ronde raak is en verdere MMM je bespaard blijft.