Ik zit in dubio nu

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Windows, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nou,zojuist weer ongi geworden...pfffffffffffff
    Maar nog geen drang naar chocola hihi,zoals ik normaal wel maandelijks heb eigenlijk.
    Ben maar gelijk gaan douchen,en bedacht me opeens onder de douche dat ik de komende 4 weken echt nier meer wil,en niet meer mág "tellen",dus niet meer berekenen wanneer er eisprong is enzo.Me even op andere zaken storten enzo.Mijn nieuwe baantje o.a.En wie weet wat dan oktober ons weer brengt.
    En ik had dus juist vanmiddag de Gyn. al gebeld en op de hoogte gesteld van het "overtijd zijn",en de inmiddels 2 negatieve testen.
    Maar ze zei: wacht maar eventjes af,en kom dan aankomende dinsdag maar langs voor 'n bloedtest.
    Ik zit er toch ook wel eens aan te denken om de arts,die de sterilisatie ongedaan heeft gemaakt,in te lichten en vragen of ik eens binnenstebuiten gekeerd zou kunnen worden. :) :) :)
    Ook al gaf hij me hoop dat ik binnen een jaar wel zwanger kon raken,nou je ziet het...9 maanden geleden liet ik de Mirena verwijderen.Al vraag ik me wel steeds meer af:"tot hoever gaan we,wíl ik evt die Medische Mallemolen in?"
    Aan de ene kant is dat mijn enigste uitweg natuurlijk,maar aan de andere kant denk ik dan weer:"voor 1 baby nog?(heb al 2 kids)
    Misschien dan toch maar meer de richting van een ooooh zo gewenste maagbandje op gaan???En een buikwandcorrectie?(en evt.daarna nog eens kijken of ik zwanger kán raken :(:
    Ik weet het ff niet meer,ik wil nu eerst de komende 4 weken eens echt op de gok klussen,en me niet meer vastklammen aan datums.Misschien nu toch eens gaan temperaturen,of aan de Ovulatietesten :(:

2. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Het had grotendeel wel mijn verhaal kunnen zijn! Mijn man en ik hebben 1 dochter van bijna 2, en we zijn direct inprincipe die cyclus erop alweer begonnen........en nog steeds niets. (heb ook primolut en clomid gehad)

Eerst dacht ik dat het aan mijn overgewicht zou kunnen liggen, en heb overwogen om een maagbandje te nemen......en dat heb ik gedaan! Op 23 december 2006 heb ik hem gekregen. Ondertussen 16.5 kilo kwijt.

Maar na alle het gedoe, had ik ook besloten deze maand niet te gaan "tellen" en ook niet mijn medicijnen in te nemen, en de natuur zijn werk laten doen, ook omdat wij al een prachtige dochter hebben, en dus alles goed is.

Mijn duimen draaien ook hard voor jou, dat je toch heel snel zwanger mag zijn!!

Liefs,
    Natasja

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dus met een maagbandje mag je zwanger worden?

4. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ja, met een maagbandje mag je na 1 jaar zwanger worden, of in uitzonderlijke gevallen eerder. Dus het kan zeker WEL!

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik zie dat ik eerder een fout heb gemaakt.....heb hem namelijk op 23 december 2005 gekregen :D

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    En hoe bevalt het maagbandje tot nu toe?(even offtopic dus)
    Mag ook via pb'tje hoor

7. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Is onderweg ;)

Deel Deze Pagina