Hoi Dames, Ik ben een tijd niet op het forum geweest, maar heb nu toch weer een poging gewaagd omdat ik er even doorheen zit. Enkele maanden geleden hebben wij te horen gekregen dat er geen enkele zaadcellen zijn gevonden bij mijn vriend. De tweede test gaf het zelfde resultaat.. Er heeft een prostaat onderzoek plaatsgevonden waar ook geen afwijkingen te zien zijn.. We zijn er zo mee bezig en hebben het er best moeilijk mee.. nu krijgen we te horen dat we 3 maanden !! moeten wachten voordat we in het AMC terecht kunnen... Ik word gewoon letterlijk gek van die onzekerheid , is die lange wachttijd normaal ? of is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Graag jullie reactie, want ik weet het even niet meer :x Liefs Mariska
Drie maanden is nog helemaal niks helaas. En dat is enkel voor de intake! Je moet dan nog wel 3 tot 6 maanden wachten voor de werkelijke TESE plaats vindt. En daarna nog wel 3 tot 6 maanden voordat je de ICSI kan doen als er zaadjes gevonden zijn. In het topic: geen enkele zaadcel gevonden zitten meerdere dames die op een TESE wachten/die al gehad hebben. Wil je geen wachttijd: dan kan je het beste naar België of Duitsland gaan. Daar kan je meteen aan de slag. Sterkte met dit zware traject. Weet er helaas alles van.
Oh jeetje.. dat is echt lang zeg.. Het is bijna onmenselijk gewoon ! Bedankt voor je reactie ..! Dan ga ik me maar voorbereiden op een lang traject..
Succes, vrienden van ons hebben in mei de afspraak gemaakt, om eind september op intake te komen.. helaas heeft het ziekenhuis niet hetzelfde soort haast als wij hebben
Helaas bestaat het medische traject grotendeels uit wachten. Wachten op onderzoeken, uitslagen, afspraken/gesprekken, behandelingen, enz. Drie maanden is dan nog niet eens zo lang. En helaas wordt wel eens vergeten dat het om mensen gaat en niet om nummertjes... Dus veel kun je er ook niet aan veranderen, hoe graag je ook wilt. Heel veel succes met alles!
ohh pff wat een ruk! 3-6 mnd. 3 mnd vind ik tot daaraan toe, maar zes? Hoe zit het met de verzekering als je naar belgie of duitsland gaat, weet iemand dat?
@Muppet: ik denk dat S1986 je daar wel iets over kan vertellen. Zij heeft deze maand een intake gesprek in België voor de TESE.