N maand geleden vertelde de HA ons dat we niet op een normale manier zwanger konden worden. De kans was in ieder geval erg klein omdat het zaad van mijn man erg slecht was. Dit was een behoorlijke klap om te horen. We moesten een afspraak bij de gyn maken voor een behandeling. IUI of IVF of zoiets dus. Nu hebben we vandaag de afspraak gehad en krijgen we ineens te horen dat het zaad helemaal niet slecht is. De aantallen zien er allemaal erg netjes uit. Ik ben echt ongelooflijk boos. We hadden ons neergelegd bij de uitslag en er tog wel hoop door gekregen. Na 15 maand zouden ook wij eindelijk een kleine krijgen. Op een normale manier lukt het niet maar nu wisten we de reden hiervan. Nu na deze uitslag moeten we overal weer overnieuw mee beginnen. Ik was niet meer verdrietig als ik ongesteld werd omdat de kans toch erg klein was. Nu begint alle ellende weer van voor af aan. Ik ben zo boos op de HA dat hij ons zo`n klap laat verwerken en dat blijkt dat t allemaal niet waar is. Het is ons dus echt niet gegund om n kleine te krijgen *#@!
Hey meid, dat is verschrikkelijk balen. Je stelt je ergens op in en dan wordt het weer totaal anders. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Het zaad van mijn vriend was volgens de ha ook niet al te best en toen we die uitslag kregen hebben we ook wel even zitten janken. Maar vervolgens bij fert arts was alles prima in orde, op zich heel goed nieuws natuurlijk maar het is wel weer een omschakeling. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een klein wonder mogen verwelkomen.
Voor mij is het geen goed nieuws. Eindelijk was duidelijk waarom we steeds niet zwanger werden en nu word er verteld dat het geen reden heeft. Het word dus gewoon niet gegund. Het mag niet zo zijn blijkbaar he. Ik had hier mijn hoop opgezet, de manier om eindelijk wel een kindje te krijgen. Dat is nu de grond ingedrukt.