Hallo allemaal, heb vandaag de opdracht gekregen om de pregnyl te zetten om 23 uur als me ovulatie test nog niet positief was. En dan vrijdag de iui. Alleen me test zit nu steeds op te lopen en word steeds donkerder alleen nog niet gelijk dus beschouw hem nog niet als positief. Heb ze net gebeld en kreeg de wind van voren waarom ik daarvoor belde. Alleen heb het idee dat die straks positief zal zijn?!! Dan moet ik morgen voor de iui gaan. Me man moet werken hoe moet ik dat voor mekaar krijgen. Wat denken jullie zal die straks positief zijn? Gr, bambe
wat raar dat je de wind van viren krijgt, juist zij zouden je het goede advies moeten geven. Heb je de testen vaker gebruikt? Maw weet je hoe donker deze bij jou wordt op t moment van ovulatie? Als ze op t werk van je man op de hoogte zijn kan hij hiervoor verlof krijgen (wordt uiteraard ingewikkeld als jullie niet willen dat iemand het weet) Succes!
Stom dat ze zo belachelijk doen! Beetje lullig van ze.. zo'n behandeling is best spannend allemaal. Normaal gesproken als je ovulatietest positief is, springt je ei 24 tot 36 uur later. Als je dan vrijt moeten die zaadjes nog een hele weg afleggen voor ze in de baarmoeder zijn. Met iui brengen ze het rechtstreeks in de baarmoeder, dus die tijd win je in ieder geval al. Ik denk dat je rustig vanavond je spuit kan zetten om 23.00 uur dan krijg je als het goed is vrijdag om 11.00 uur de iui. Als je ei gesprongen is, blijft ie nog zo'n 12 uur in leven. Ik wil je veel succes wensen!
Dankje lief van jullie!! De testen knallen nog steeds niet. Normaal is het zo wisseld dan test ik ochtend wat lichter dan de controle test en avond knal maar heb nog geen knal. Toen ik de iui kreeg zei die dokter tegen mij waarom belde je niet op de spoed lijn dat mag voor deze vragen.dus vandaag belde ik ze op de spoed en ze was onbeleefd!! Me dochtertje begon te huilen door het gesprek heen. Waarom bel jij op de spoed!! Bel maar morgen.. Je moet het boekje lezen. Dat heb je zeker niet gedaan!! Ik zo dat doe ik nu bijna 2,5 jaar weet elke regel!!! Maar weetje bedankt hoef geen advies van jullie!! Zei ze nee nee, wacht geef je even iemand aan en ik hangde op! Ga haar nog live aanspreken?? Vind zo erg allemaal zit zolang weer in.. Voel me alleen niemand die het weet alleen me moeder. Maar is toch anders praten. Op werk weten ze het niet. Krijg je die medelijden en vragen zit niet zo op te wachten. Wel als iemand in de zelfde situatie zit. Hoelang moet ik nog verder gaan?? Jaar iui aan het doen en ivf stellen ze steeds uit. Omdat ik 3. X de eerste x zwanger was met iui.. Maar helaas miskraam. Traan moest even eruit gooien.
Bambe, ik wil je effe heel veel sterkte toewensen en natuurlijk ook heel veel succes.. Het kan deugd doen hier je hart eens te luchten... Je hebt al een hele weg afgelegd... Hopelijk mag je bijna op het einde van deze weg zijn...