Heey meiden, Ik ben echt ff in de war!!!!!!:/ Is het zo dat je elke maand gewoon menstueerd/of niet dat je dan ook een onregelmatige cyclus heb?? Of bedoelen ze onregelmatig cyclus met dagen? Sorry als beetje dom klinkt maar snap effe niet meer we zijn pas bezig met zwanger zijn
onregelmatige cyclus word volgens mij bedoeld met dagen....de ene keer dan bv 28 dagen en de andere keer 43 dagen. Onregelmatig dus...
Oke ik heb nu 3 maanden onregelmatig cyclus gehad april was 32 dagen,Mei ook 32 dagen, en nu 30 dagen maar wordt wel ongesteld,en heb vorige maand me ei gevoeld en met ovulatietest getest en was postief helaas ben ik vandaag ongesteld geworden.
Ja thuurlijk! Zeker omdat je ook een eisprong heb! en je cyclus valt qua onregelmatigheid reuze mee lijkt mij.
Nou, je cyclus is niet onregelmatig hoor Pas als er elke maand meer als 5 dagen verschil in zit is het onregelmatig. Gewoon rondom je verwachtte eisprong klussen dan kun je je ei iig niet missen. En gemiddeld duurt het een jaar voordat een vrouw zwanger is. Succes!
Oke bedankt voor reactie's!! Stelt me gerust..Ik dacht dus als je elke maand andere cyclus hebt ben je onregelmatig.. We waren eerst bezig natuurlijk zwanger worden maar is nooit raak geweest dus heb sinds vorige mnd met ovluatietest geprobeerd was me ei er wel maar niet raak hopelijk gauww Dus maakde me zorgen dat ik nooit zwngr kan worden door me cyclus.
Je hebt een mooie en regelmatige cyclus. Zolang je een ei-sprong hebt (en die heb je, opgespoord met de ovu-test), heb je gewoon kans om elke maand zwanger te worden. Bij regelmatige cyclussen heb je bijna altijd een ei-sprong. Probeer je niet al te veel zorgen te maken, maar geniet gewoon van het proces om een kindje te maken.
Dank je wel je stelt me echt gerust x ja ik zou vanaf nu ook met ovutest proberen zwng worden en hopelijk wordt ik dan wel zwanger!!
Graag gedaan. De ovu-testen kunnen je helpen om je ei op te sporen, zodat je kunt 'klussen' op het juiste moment. Succes ermee!