Geen zelfvertrouwen meer

Discussion in 'Na de bevalling' started by Son1980, Oct 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Dames,

Na een zwangerschap waarin ik 35 kilo aankwam en toch alle zelfvertrouwen van de wereld had tussen de lakens ben ik inmiddels 30 kg afgevallen in 6 weken. Maar ben ook al me zelfvertrouwen kwijt.

Inmiddels twee keer intiem geweest en ik verlangde beide keren er echt na maar tijdens t gebeuren verstijf ik. Vannacht is dit op een groot drama uitgelopen.

Toen hij klaar was na een portie " raggen" zei ik dat ik iets meer tijd nodig had in de zin van voor de echte daad. Want hij had ook wel door uiteindelijk dat ik als een plank verkrampt erbij lag ( goh )

Nou ! Hij werd kwaad... Ik zei nog snel dat het allemaal anders is beneden en dat ik t niet verkeerd bedoelde maar t was al te laat.

Hij wilde niet begrijpen dat het voor mijn een heel moment is en dat het anders voelt van binnen en dat ik me voor mijn lijf schaam. Dus liever de lamp uit heb. Hij zei heb helemaal geen zin meer om met jou naar bed toe te gaan pas als jij weer zelfverzekerd bent.

Nou als hij me daar niet bij steunt zal t wel nooit niet gebeuren !
    Na zes weken heb ik geen een complimentje gehad terwijl ik zo me best doe.... Honger mezelf praktisch uit en verzorg mezelf heel goed. Iedere dag zorg ik ervoor dat voordat hij thuis komt dat mijn haar gedaan is ! Make up goed zit en dan ik mooie kleding aan heb. Huis tiptop er uit ziet en een twaalf gangen menu p tafel staat.

Nooit eens een compliment nooit, doe het wel bij hem. Vaak zat.

Pffff.... Wat moet ik nu. Intiem zijn vind ik enorm belangrijk en had me iets heel anders er bij voorgesteld. Had verwacht dat hij me wel zou begrijpen en dat t een leuke ervaring zou zijn en nu voelt t zo alsof ik alles verpest heb en t is nu heel beladen.

Ik kan niet in eens weer een sexbom zijn na een bevalling. Dat heeft tijd nodig en dan een man die alleen maar aan zijn eigen denkt helpt daar niet bij. Ik zorgde er namelijk wel voor dat hij ready to go was namelijk.

Moest het ff van me afschrijven want met hem kan ik er niet over praten
    Zal het straks nog ff proberen. :(

2. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Even een toevoeging normaal is hij niet zo, we hebben altijd de meest fantastische sex.

3. sorien

sorien Actief lid

Apr 3, 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    heftig meis.
    hij zal zichzelf zoals ik aan je verhaal lees moeten schamen.
    ten eerste geweldig dat je al zoveel bent afgevallen.
    en ja een bevalling is heel heftig hij zal daar begrip voor moeten hebben.
    en dat hij normaal niet zo is dat lijkt me logisch je bevalt niet elke dag van een kind.
    misschien dat hij alles wat je doet heel gewoon vindt.
    dat hij gewend is dat jij er op en top uitziet en het huis netjes aan kant hebt.
    heb je met hem er weleens over gepraat dat je zo je best voor hem doet?
    anders moet je het misschien is een weekje anders doen gewoon lekker in je jogging broek rond lopen en geen make-up op doen gewoon eens kijken of het hem dan wel op valt.
    sterkte ermee

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat een vervelende vent sorry...
    Sowieso vind ik 30 kg. afslanken in 6 weken een topprestatie!
    Iets meer begrip mag ook wel hoor, wat een hork.

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    jeetje meis...
    waar te beginnen.. ten eerste vind ik het knap dat je zo snel al zoveel ben afgevallen! Alleen zeg te dat je je zelf practisch uithongert, dat is natuurlijk nooit goed!
    Ehm.. ik ben pas na ongeveer 12 weken weer 'intiem' met mijn man geweest, eerder stond mijn hoofd er gewoon echt niet naar. Mijn man heeft nooit, niet 1 seconde, geklaagd. Ik zag er totaal niet verzorgd uit de eerste weken, ik voelde me afschuwelijk de eerste tijd en persoonlijke verzorging had niet zo heel hoge prioriteit. ook daar heeft mijn man nooit over geklaagd. toen we eenmaal weer intiem waren, vond mijn man het misschien nog wel enger als dat ik het vond. Hij was ontzettend bang om me pijn te doen en was onwijs voorzichtig.
    Als ik jouw verhaal zo lees vind ik idd, afgaand op wat jij verteld, dat je vriend zich moet schamen. Als je er nog niet klaar voor ben, ben je er nog niet klaar voor. punt. Daar kan je samen aan werken, maar er ruzie over maken heeft natuurlijk helemaal niemand iets aan. En je klinkt als of je wel heel erg je best voor HEM doet, maar JIJ bent net bevallen, hij zou zijn best juist voor jou moeten doen!!!
    Sterkte en niet jezelf volledig wegcijferen hoor (zo klinkt het in je stukje een beetje in mijn oren!)

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Thanks lady's....

Ti's gewoon ook af en toe een hork..... Maar in bed nooit!
    En ik zei het voorzichtig.... Ik vind het moeilijk om aan te geven wat ik wel en niet prettig vind.. Ben bang dat ik hem beledig. En dat is dus ook gebeurt.

T rare is hij vind mij mooier als ik zwaarder ben, maar daar voel ik mezelf helemaal niet lekker bij... Hoef niet graatje mager te zijn maar ik wil gewoon weer mezelf zijn! En niet omdat hij liever heef dat ik dat ik mollig ben.

Vanmorgen hebben we t min of meer goed gemaakt. Ik heb mijn excuses aangeboden want het is nooit mijn bedoeling geweest om hem te kwetsen of hem een verkeerd gevoel te geven.

Hij gaf me dan wel een knuffel maar een stukje begrip van zijn kant kwam er niet uit.

Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat en dat hij zonder dat hij het toegeeft wel vind dat hij fout zat. Anders ben ik bang dat ik mijzelf hier niet overheen kan zetten.

Voel me zon kluns na dit alles, en het maakt me zo verdrietig. Ben blij dat jullie er het zelfde overdenken als ik.

Thanks lady's.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,556
    529
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Sorry hoor, maar je vent is de kluns en niet jij. Je hebt nog geen 2 maanden geleden een prachtig wondertje op de wereld gezet, daarnaast in minder dan geen tijd 30 kilo afgevallen... waarvoor Respect....

En ja, het is veranderd down under... dat heeft ook even tijd nodig hoor! Ik snap zulke mannen echt niet.
    Ik denk dat je toch over je schroom heen moet stappen en moet aangeven richting je partner wat het met je doet!

Mijn vriend vindt het juist vreselijk wanneer ik niet kan genieten (lees klaarkomen) omdat het gewoon niet "wil". Hij doet niets tegen mijn zin en blijft proberen totdat het wel lukt bij mij.
    Mogelijk dat het bij mij nu ligt aan de pil, want sinds ik deze pil gebruik (na de vroege geboorte van Yannick*) is het helemaal in de war... dus sdins twee dagen terug aan mn oorspronkelijk recept. Ben benieuwd.

8. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Hopmarjaneke.... Mijn man is normaal ook zo. Ik snap het niet,
    Eerlijk waar we hebben altijd fijne sex.. Altijd maar nu de afgelopen twee keer is het zo anders. Ik had duidelijker moeten zijn misschien vooraf. Heb wel een paar keer gezegd dat ik het eng vond maar wel weer behoefte had.

Klinkt misschien overdreven maar ben al de hele dag mijn tranen op aan t houden. Hij is net weg. Doet alsof er niets aan de hand is nu. Denk dat hij het wil vergeten ofzo. Maar het knaagt nu heel erg aan mij.. Gewoon het feit dat hij niet toegeven heeft of na mijn duidelijke verhaal na de sex tijdens de ruzie zeg maar nog niet snapt hoe ik me voel. Heb zo goed mogelijk uit proberen te leggen hoe ik me voel en dat ik niet kwaad ben ofzo maar alleen gehoopt had op iets anders en t niet prettig vond dat hij de afgelopen twee keer alleen maar daar lag voor zijn eigen. En mij dan na een piep klein opmerkingentje het gevoel moet geven als of ik nu alles verpest heb.

Ik vind het überhaupt heel wat dat ik het heb durven vertellen en ja we hebben al alles van elkaar gezien, maar de schaamte word alleen maar groter zo. Heb een steen in me maag bah.

9. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Waarom had je duidelijker moeten zijn?
    Je moet jezelf niet zo de schuld geven joh..
    Je man is toch niet achterlijk.. Met een beetje hersens kan je toch ook wel begrijpen dat het weer even wennen is... En bij heeft geluk met 6 weken hier pas weer voor t eerst na 5/6 maanden en mn vriend heeft nooit geklaagd...

Ikvind je man ontzettend recpectloos en egoistisch bah!

En heel knap van jou dat je al zoveel afgevallen ben!
    Maar niet jezel uithongeren joh is nergens voor nodig!

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    :$ ehh,

Vanmorgen hebben we t min of meer goed gemaakt. Ik heb mijn excuses aangeboden want het is nooit mijn bedoeling geweest om hem te kwetsen of hem een verkeerd gevoel te geven.
    ik heb het dan denk ik niet goed begrepen, (of jij ;)), maar waar moet jij je excuses voor maken? Als het op een manier gaat die voor jou niet prettig is dan mag je dat toch zeggen? En al komt dat er missch niet netjes uit, daarvoor ken je toch goed genoeg hoop ik om te relativeren? Het is, in mijn ogen, juist zo belangrijk dat er gepraat wordt over sex. Anders komen er misschien scheve situaties die achteraf nog moeilijker recht te trekken zijn. Denk je dat je je man in zijn trots heb gekrenkt? Zo klinkt het namelijk een beetje. Maar je hebt groot gelijk hoor: om er over te praten als het niet fijn is voor jou!!!!
    Kop op meis!

11. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Zit gewoon zo hard te huilen nu.

Ik bood mijn excuses aan omdat ik hem niet wilde beledigen. Dus had ook op een excus gehoopt of iets !

Heb hem net maar een sms gestuurd een lieve sms. En hoop op response anders kan ik er ook niets meer aan doen.

Bah. Ik ben zo boos en verdrietig ervan..... Hoop dat hij bijdraait

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Aahw meis tis echt jou shuld niet hoor!
    Hij heeft het mooi zo weten te makendt jij nu met een shuldgevoel Zit

Laat m lekker ff in zn sop gaarkoken en niet meer achter zn kont aanlopen!

13. Reinate

Reinate Lid

Oct 12, 2011
    37
    0
    0
    Kampen
    He gatver.... Ik zat even mee te lezen met je verhaal! Heel erg knap dat je al zoveel kwijt bent! Zet jezelf niet zo aan de kant! Je kunt niet continu op je tenen lopen! Na de geboorte van mijn eerste dochter heb ik er zeker een week of 12 over gedaan voordat ik weer de behoefte had om intiem te zijn! 1 je lijf is compleet veranderd! De eerste keer had ik er verschrikkelijk last van het was erg gevoelig! 2, mijn slaap was ook heel erg heilig! Het zorgen voor zo'n kleintje is echt niet niks! Heb heeft bij mij ook een tijdje geduurt voordat ik er weer tip top strak in de make up uitzag! Ik kreeg er de tijd niet voor!
    Maar echt, blijf bij jezelf! Sex is belangrijk, maar vergeet jezelf echt niet! Want ik vind t schofterig dat je zo behandeld word! Laat een man maar s een kind baren! Ze beseffen half niet wat het met je doet! Dus een beetje respect is wel op zijn plek!
    Sterkte meis

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    ik vind dat je, wat al eerder genoemd is, je jezelf wel erg aan de kant zet hoor! Ik begrijp wel dat je moet huilen, maar je moet hem dan toch geen lieve sms sturen? :( jij neemt nu alle verantwoordelijkheid.
    Ik hoop echt heel erg dat hij minder 'horkerig' is, buiten deze situatie om, als dat hij in jouw berichtjes over komt anders zou ik het heel vervelend voor je vinden. Als, zoals jij omschrijft, mijn man zo tegen mij zou doen dan zou ik echt vreselijk boos op hem zijn geworden en dan kan hij voorlopig wel vergeten intiem te zijn tot hij beter zijn best doet. :x
    wat sam20 al zegt, lekker in zijn sop gaar laten koken ;)

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    arme meid..!! Tis ook allemaal niets!
    Ik begrijp wel waarom je je excuses aan bood en waarom je hem een lieve sms stuurt.. ik denk dat ik wel hetzelfde in elkaar zit.. je hoopt dan gewoon op hetzelfde soort berichtje/reactie.. je hoopt dat hij dan jou hetzelfde behandelt als jij hem.. ofja hoopt.. je wil..

Ik kan het me heel goed voorstellen, maar lieverd, laat hem weten hoe je er echt over denkt! Hij zal je heus niet verlaten als je hem zegt wat je daadwerkelijk voelt/dwars zit..

Het is echt ongelofelijk knap dat je 30 kilo bent afgevallen! Echt super!

Meid.. hij houdt van je.. hij zal het zeker niet zo bedoelen, maar ik denk dat hij niet echt in de gaten heeft hoe jij je echt voelt. Hoe erg jij zijn reacties echt vind.
    Als je het moeilijk vind om te zeggen, kun je het ook op papier zetten?

succes!

16. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Tja dat heb ik dus in die Sms gedaan. Hij heeft me inmiddels al 4 x gebelt en klonk poeslief.

Hijs altijd wel een beetje een hork maar Zo als gister nooit !
    Ik hoop dat hij er nog over begint en zijn excuses maakt.

Thanks meiden ! Had ff steun nodig en bevestiging

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    succes en hopelijk kunnen jullie het er vanavond een een goede manier over hebben ;)

18. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Tja hij Smsste straks nadat ik een hele plaag van sms'en over hem heen gestort had :D

Dat hij het hem speet en dat hij achteraf gezien verkeerd gehandeld had. ( omfg mijn mond viel open ! ) en dat hij dacht omdat ik geen hechtingen ofzo had er niets kapot was... ( naja ! Compleet afgeschaafd maar dat vergeten we dan maar ff ) en dat hij in eerste instantie beledigd was.

En dat hij het er niet meer over wilde hebben en dat hij t wel goed zou maken met me ;)

Dames heb al jullie commentaar gebruikt in mijn sms plaag hahahahaha !

19. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Maar het is wel moeilijk vind ik zelf om weer zelfvertrouwen te krijgen. Met kleding aan zie je nog steeds een buikje. En naakt vind ik al helemaal moeilijk. Zelfs voor mijn eigen man. Heb er ook moeite mee dat hij tijdens de bevalling alles gezien heeft. Hoewel hij mij super gesteund heeft is het toch wat anders dan een sexy vrouw.

Hij is trots op mij hoe ik de bevalling heb gedaan maar ik heb er moeite mee. Heb mezelf echt onder gekakt ! Tja

En ja mijn lijf is gewoon nog niet wat het moet zijn en daar heb ik het heel moeilijk mee. Alles bij elkaar zorgt bij mij voor schaamte

Maar als ik naar mijn dochter kijk ben ik zo trots !! :D

20. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Joh je ben pas net bevLlen! Geef het even tijd.. Ik ben nu ook weer zoals eerst hoor :) okee het velletje is ietsje slapper en dan zie je alleen als ik zit...

En bovelal wat fijn dat ie toch sorry heb gezgd! :)

En ff serieus haha er komt verdorie een heel kind uit en omdat je geen hechtingen had denkt ie dt t weer allemaal zo snel terug in vorm is.. Mannen;)

Share This Page