Ik slik al bijna meer als 14 jaar de pil, maar nadat onze zoon is geboren in mei 2007. Ben ik daarna weer begonnen met de pil. Alleen heb ik nu niet meer zoveel zin in sex , zou het door de pil komen of zal het een andere oorzaak hebben? Wie herkent dit?
Ik had echt geen zin meer in seks toen ik nog aan de pil was. mijn man dacht dat het aan hem ligt ik dacht dat het eraan ligt dat ik niet lekker in mijn vel zat. toen ben ik met de pil gestopt en ik moet zeggen dat ik mijn libido echt weer terug heb! gelukkig maar. dus er is een grote kans dat het idd aan de pil ligt bij jou!
Ja, ik herken het zeker Met moeite hadden we 1 keer in de week sex, terwijl ik normaal wel echt een hoog libido heb. Toen ik gestopt was met de pil ging mijn libido weer omhoog gelukkig.
Toen ik nog aan de pil was, was mijn libido ook laag en was ik ook veel droger van onderen. Sinds ik gestopt ben met de pil, is mijn zin in sex ook helemaal weer terug en ben ik ook natter.
Heel herkenbaar! Op een of andere manier heb ik ook het idee dat ik nu de pil slik en nog de laatste zwangerschapshormonen in mijn lijf heb, dat het elkaar tegenwerkt zeg maar. Twee soorten van hormonen door elkaar heen ofzo. Misschien helemaal niet waar hoor, maar dat is mijn idee.
Nu ik gestopt ben merk ik langzaam aan dat me libido meer wordt Ik heb me zelf vandaag zelfs betrapt op puberale gedachte (A)
Hmmm ik weet niet of jullie dames het gelezen hebben, er word zelfs gesugereerd dat door het gebruik van de pil.. dat je op andere partners valt dan wanneer je geen pil slikt.. Omdat je dan een andere geur afscheid, en aantrekt.. dat verklaard dus je libido.. er bestaat echter een pil zonder hormonen.. dus ik zou zeggen dames.. find it
Ben blij dat ik dus niet de enige ben met dit "probleem". Stoppen met de pil wil ik nog niet en met condooms vind ik en mijn mannetje zo'n gedoe. Dus we zien wel hoe het verder gaat.
Heel herkenbaar! Meteen nadat ik gestopt was met de pil had ik er weer zin in. Maar.. nu heeft mijn vriend dus minder zin in seks (ja je leest het goed ) sinds we het met condooms doen.. We doen het nu misschien 1x per week. Maar ik moet er wel bij zeggen dat we pas sinds juli samenwonen en voordien zagen we elkaar maar 4 jaar lang om de 2 weken.. (Ik woonde in België en hij in NL)
Heel herkenbaar! Dat zou volgens mij standaard op de verpakking vermeld moeten worden(als dat nog niet het geval is). Al mijn vriendinnen hebben hier ook last van. Overstappen op de nuvaring heeft mijn libido zeker goed gedaan!
ik heb juist veel meer zin in sex nu ik een andere pil heb! mijn vriend die word er af en toe gewoon gek van haha. ben benieuwd of dat zo blijft want ben nu ongie en pak ook geen pil meer. dus ben benieuwd of het dan minder of misschien nog meer word die behoefte
Heb ooit een aantal maanden de nuvaring gebruikt en in heel ver verleden heel kort de pil. Wat een strop voor je libido! Zodra de hormonen mijn lijf uit waren, hebben we de schade weer ingehaald Ik zeg lang leve het koperspiraal
Ik ben van plan om stilletjes aan te stoppen met de pil zodat ik volledig ontpilt ben als we voor een ukkie willen gaan. Maar als ik dit allemaal hoor, wil ik liever vandaag dan morgen stoppen! Mijn libido is helemaal niet hoog (lees laag ) en vind dit erg voor mijn ventje. Hij zou nl. elke dag willen... Straks misschien toch even overleggen, want gisteren laatste van de strip genomen... Dit weekend ongi... Ben alleen wat bang wat dit met mijn hormonale migraine gaat doen... Heb al van verschillende mensen gehoord dat dit ook veel beter gaat zonder pil... Dit zal toch van persoon tot persoon afhangen. En als we een ukkie willen, zal ik toch ooit moeten stoppen he.
Ik had ook last van laag libido en nog migraine op de koop toe.. Met de Nuvaring nergens meer last van!
De pil kan echt heel veel bijwerkingen hebben, ook je humeur kan er door aangetast worden... Je kunt er zelfs depressief van worden! Eigenlijk is het gewoon troep! groetjes Setje