Trakteer jezelf op een pittig setje van de hunkemoller Je hebt een geweldige man die soms een beetje teveel als een mak lammetje is. Kijk vanavond eens goed vanaf een afstandje naar je man en klap maar in je handjes hoor meid.
Dank je wel Female. @ Moon, haha een beetje heeeeeeel veeel teveel als een mak lammetje. Ik heb het ook wel eens in zijn gezicht gezegd: "Af en toe ben je een beetje een watje..." Manlief: "Jep." En speelt rustig verder op zijn DS. Dan denk ik: Ooookay, dat was een hint. Maar ja, iemand in dit topic zei het al: mannen hebben niets aan hints!
Ik kan je deze aanraden: bol.com | Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen, B. Pease... Dat geeft echt inzicht! Vooral in het hele 'hint' gebeuren en dergelijke. Oh: en deze! "The Nothing Box" (AKA. Men's vs. Women's Brains) - YouTube Probeer inderdaad de positieve kanten te bekijken....je zal zien dat er best veel zijn Kop op meid!
Zooooo herkenbaar maar ik vind het nu wel schattig. Heeft wel even geduurd voordat ik het als schattig kon zien hoor. Hij is gewoon mijn goofy. Soms vind ik het nog vervelend maar hier zijn de rollen gewoon omgedraaid of de ballen dan
Lastig, maar ik denk dat een groot deel van het probleem bij jezelf ligt. Zoals ik het lees, ben jij een controle mens, moet alles op jouw manier, en word je kwaad als je man het anders doet. Waardoor hij op zijn tenen gaat lopen en alles aan je begint te vragen, waardoor jij hem nog stommer vindt omdat hij niet gewoon snapt hoe jij het wil. Als je zelf wat relaxter wordt gaat je man misschien ook wat meer relaxen en zelf dingen regelen. Niet alles is alleen maar goed zoals jij het bedenkt, probeer alles een beetje los te laten en ook de humor van dingen in te zien, mijn man kon mij ook enorm irriteren, maar nu probeer ik er maar om te lachen En hij om mijn controle drang. Dan zegt hij moet je zien wat ik doe, ik ga mijn t-shirt met 3 knijpers ophangen ipv 2, krijg ik nu straf?? En zoiets doms kan dan eindigen in seks naast het wasrek
Dit...doet mij vermoeden dat hij het juist allemaal wel goed vindt. Waarschijnlijk is hij heel relaxed in de relatie?
Ja en ook al zeg je het ronduit, kunnen ze nog een plaat voor hun kop hebben haha. Het is niet makkelijk. Maar dat zijn de meeste relaties niet. Het belangrijkste is dat de wil er is Zet hem op Melrose!
Thanks Myo. Hoop zo dat het allemaal goed uitpakt. Ik zou echt niet graag naar een therapeut gaan, mijzelf kennende zou ik me zo stom voelen op die bank, niet lullig bedoeld. Wat een confronterende tekst!! Maar dat is juist goed, je slaat de spijker op zijn kop. Alleen zag ik dat vroeger niet echt in. Als ik jullie analyses over mijn gedrag zo lees begin ik me af te vragen wat mijn man eigenlijk met mij moet. Hij is inderdaad vrij relaxed, vind vrijwel alles prima. Dat is vaak ook een punt van ergernis voor mij. Want hij vindt vaak ALLES prima, of het nu goed of fout gaat... Worden jullie er nou nooit gek van dat jij als de vrouw des huizes ballen moet tonen?? Ik vind het dominant gedragen niet altijd even erg, want dat zit in mijn karakter. Maar ik zou vaak zo graag willen dat hij ook een stel ballen kreeg en ze liet zien (niet letterlijk a.u.b.). Zodat ik echt tegen mijzelf kan zeggen: Zo hé, wat heb ik toch een stoere vent! Een echte man! In plaats van wat ik nu denk: Hmm, wat ben ik toch getrouwd met een wijf met baardgroei.
Hier ook dat probleem, en het ligt bij mij. Mijn man is wel ondernemend, zorgzaam, lief en alles wat je wil maar zeurt wel veel om s.ks. Begrijpelijk als je dat maar heel weinig krijgt maar ik krijg bij elk doosje chocola, elke bosje bloemen en elke gekookte maaltijd het gevoel dat hij daar nu s.ks voor terug wil Slaat nergens op maar het geeft een onaangename spanning, het gevoel dat ik niet genoeg mijn best doe ervoor. De drive is op zich niet weg, de nieuwigheid is er gewoon vanaf. Misschien helpt het om je eigen libido weer op te krikken door om de dag of tenminste een paar keer per week "het" met jezelf te doen? Omdat mijn libido wel weg is, sta ik daar ook niet om te springen maar het schijnt wel te helpen. Verder veel tussentijds knuffelen want discussies ontstaan ook bij gebrek aan warmte en intimiteit.
Ik was/ben ook erg van wat ik doe zo moet het. Maar tot mijn man een keer zei: 'hallo het isook mijn huis, ik vind dat ik de afstandbediening best op de bank mag laten liggen. Ik wil niet meer dat jij hem op de kast legt' Toen gingen mijn ogen open. Hij had gelijk, ik bepaalde veel te veel hoe alles moest. Ik vind het soms nog wel eens lastig, vooral als het over de zorg van de jongens gaat. Maar het is een kweste van los laten. Daardoor word het ook in bed, er gebeurd weer wat en soms zelfs uit mezelf. Over relatie therapie. Ik heb tegen me man al geroepen. Zodra de jongens vier zijn, gaan wij in therapie. Gewoon om alles uit onze relatie te halen!
gehehehe sorry, ik ben nogal visueel ingesteld. Maar: inderdaad, laat hem maar eens ballen tonen. Maar jij moet ze aangeven! Dus jij moet nu inderdaad weer het initiatief nemen om iets voor elkaar te krijgen wat jij wilt (maar dat is jouw karakter en dat is prima). Alleen moet je het nu zo zien te vormen dat hij dus meer zeggenschap neemt in de relatie. En dat kan als jij een stukje zeggenschap inlevert. Zorg dat die verhouding weer wat meer uitgebalanceerd is. "het ligt aan jou" klinkt kl0te, maar dat betekend ook wel dat jij er wat aan kan doen. En dat is dan weer mooi! Dus zet voor jezelf op een rijtje wat je graag (in positieve zin!) veranderd zou willen zien, en leg hem dat voor. Want alleen SAMEN kan je tot een fijne relatie komen, niet in je eentje. Betrek hem erbij, vertel hem heel zwartwit wat jij wilt van hem. EN geef hem dan ook de kans (en de tijd!) om zijn weg daarin te vinden.
Laatst moest er een gordijnrails opgehangen worden en ik was dit zelf van plan maar werd even op de vingers getikt dat ik dus mijn goofy ook geen kans geef om een man te zijn. Hij voelde zich inderdaad helemaal gheppie in zijn sas, ondanks dat ik weet dat hij supergoed kan klussen pak ik zelf ook graag de boormachine. Ik moet sommige dingen dus echt gaan loslaten en uit handen geven. Ik probeer nu dus vaker iets aan hem te vragen ipv op te merken
Ik herken wat je schrijft, behalve het geen zin in je man hebben. Hier thuis ben ik ook degene met ballen, dominant kun je het zelfs wel noemen. Mijn liefste gaat in alles mee, ik heb wel eens gevraagd of hij geen eigen mening heeft?! Maar dat heeft hij wel! We denken over heel veel dingen hetzelfde, ik breng het vaak alleen wat minder tactisch! Ik stoor me er niet aan. Hij is héél lief, super zorgzaam en de beste vader voor mijn zoon die ik me maar kan wensen. Ik kan wel begrijpen dat het heel vervelend voor je is, maar probeer het eens een beetje los te laten. Vraag eens aan hem wat hij zou willen. Misschien zelfs wel op seksueel gebied? Een beetje experimenteren samen?
Hihihi Ja bij tijden wel maar wat is eigenlijk een echte man? Dat is bvoor iedereen verschillend en vroeger dacht ik ook, een vent hoort dominant met een flink portie ballen te zijn maar ik ben er van terug gekomen, mijn goofy is my men! En een echte man dat hij is, ik kan bv met een gerust hart weg savonds wetende dat de kids in goeie handen zijn.
Ohhh zo herkenbaar, ik ben absoluut de dominante partij in onze relatie en dat komt ons sexleven echt tot een groot nadeel. Ik kan hem gewoon niet meer zien als een grote, sexy, stoere man waar ik op wil duiken. En dan ben ik nb met een bouwvakker getrouwd die 30cm langer is dan mij Oplossing heb ik ook nog niet ontdekt, helaas.
Als hij altijd al zo is geweest, vanaf de eerste date...tjaaa... Ik debk dat je dan bij jezelf moet kijken hoe je hem kan accepteren in plaats van hem willen veranderen. Ik denk dat je in een relatie niet iemand karakter moet willen veranderen. Het lijkt me nogal lastig om van iemand een dominante rol in de relatie te vragen als dat nooit zo is geweest. Dus misschien maar eens met iemand praten om uit te zoeken wat je wilt. En wees duidelijk naar je man, want inderdaad...hints komen echt niet over