Geen "zin" hebben in je man...

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Herkenbaar. Ik heb nu ook besloten de pil eruit te gooien. Niet omdat we een 2e willen maar het is gewoon killing voor mn libido. En ga me nu dus ergeren aan hem terwijl hij gewoon lief doet! Weet niet if je er wat aan hebt wat ik zeg maar msschien speelt dat ook mee?

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat dacht je van zeggen dat je graag wil dat hij dominant is in bed, en hem dan ook echt de kans geven dit te zijn? Leg een blinddoek klaar en laat hem zijn gang gaan en geef je over in plaats van de controle willen te behouden.

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Sorry :) In het echt zou het niet zo bijtend overkomen hoor, dan kijk ik er aardig bij :)

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij zijn eigenlijk al op de goede weg. Toch zijn een heleboel opmerkingen een oog opener voor me.
    De enigste tip(s) die ik heb is proberen zin te maken. Des noods iets geforceerd in het begin want je moet die drempel nou eenmaal over. En dan bijvoorbeeld om de dag of m de 2 dagen het doen. En blijven praten is erg belangrijk.

Wij zitten overigens in de 14 year itch gecombineerd met zwangerschapsperikelen en lange dagen van mijn man.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

herkenbaar. Hier al anderhalf jaar geen sex meer, zwangersschap meegerekend natuurlijk. ik geef nog BV en heb nog geen cyclus, van de vorige weet ik hoe veel dat bij me doet/deed. na de bevalling durf ik heel lang de stap niet te zetten. Wel een paar keer geprobeerd 'in mn hoofd' maar al een tijdje geleden omdat onze beeb nogal spookt en ik eerg moe ben.

Maar normaal hou ik ook niet van geslachtsgemeenschap. Heb een lang voorspel nodig, kan het echt niet zomaar. Mijn man is vaak met zn gedachten bij werk en bijzaken, moet wel echt even een uurtje tijd van te voren hebben voor mij, als we zo in bed stappen (met een man die zn gedachten bij werk heeft bedoel ik) wordt het sowieso niks. Ik heb mijn man weleens gevraagd: Wat is zin in sex? Waar verlangen mensen dan zo naar?? Hij heeft dat ook niet echt maar legde wel uit dat het anders was voor hem. Het enige speciale vind ik de emotionele intiemheid/verbondenheid die je op dat moment voelt. hoeveel je van elkaar houd. Lichamelijk zegt het me niet veel, vaak stroef en pijn, niet veel aan. maar goed we hebben er niet echt problemen mee. Als je verschilt daarin zou ik wel anders over denken.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Je moet inderdaad de controle wat uit handen geven en je man de kans geven om een vent te zijn. Vaak zorgen vrouwen er onbewust voor dat een man zich nergens meer hoeft te bewijzen. Wanneer ze 'mannendingen' doen, dan vindt de vrouw het vaak toch net weer niet goed. Dan laat een man het er liever bij zitten want de waardering is er niet.

Doe een stapje terug en zit niet overal bovenop ('mocht dat het geval zijn :)) en laat hem zelf met wat komen.

Ga een avond wat leuks doen, neem een borrel en doe eens gek, wie weet :D

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wat toevallig! Bij mij precies hetzelfde! Ik ben de laatste tijd ook heel moe!

Gisteren kwam er een moment dat ik doorhad dat het moet veranderen!

Eergisteravond vroeg mijn man, als bijna iedere avond, zullen we even N..ken? Dus ik zei voor de verandering ja hoor... Nou zegt ie, dan moet jij even boven want ik was de laatste keer al en ik wil niet weer de Pineut zijn... Ik heb me omgedraaid en ben gaan slapen!

Ik droomde in de nacht dat ik hem drie keer betrapte met mijn beste vriendin (zijn exvriendinnetje) toen we op vakantie waren, en ik was niet boos dat hij het deed, maar meer dat dat met mijn beste vriendin was! Daar heb ik de hele nacht van wakker gelegen. Ik wil gewoon dat het weer veranderd.

Gosteren hebben mijn man en ik het erover gehad en hij stelde een s*xverbod voor! In ieder geval een maand... Ik vomd het een goed idee al was mijn idee gewoon vaker doen, maar iets tactischer en romantischer, dan krijg je vanzelf meer zin.

Nu is het bij ons zo dat mijn man wel 'makkelijk' is en dat ik altijd de jager was en ben. Ik heb dus gedurende de dag besloten eens te kijken hoe standvastig mijn man zou zijn! :p en dan ineens wil ik wel... Erg standvastig was hij niet trouwens! :p

En nu vind ik het ineens wel allemaal weer interessant, maar ben helaas ongesteld nu! :(

Hopelijk heb ik de zin nog steeds als ik weer klaar ben!

Ik lees overal dus, gewoon je ertoe zetten en dan wordt de zin vanzelf meer, en volgens mij klopt dat aardig want er zijn maanden dat wij het bijna iedere dag doen en ineens heb ik er dan geen zin meer in!

8. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Okay, dus gewoon beginnen en dan komt de zin vanzelf terug begrijp ik? Ach ja, proberen kan geen kwaad. Hoewel mijn lijf er vaak ook geen zin in heeft (omdat mijn hoofd er dus geen zin in heeft) en het vaak ook pijn doet. Dat maakt de zin NOG minder haha.

Even een gekke suggestie, maar....heeft iemand ooit geprobeerd zijn intieme leven op te vrolijken door de KamaSutra beurs te bezoeken?? Ik lees er nu toevallig over op de website, en schrok een beetje van wat ik las hahaha. Dacht altijd dat er gewoon kraampjes met liefdesspeeltjes stonden. Vooral dat Erotische Doolhof lijkt me zo apart.
    Misschien moeten manlief en ik zo'n beurs bezoeken, kijken of het helpt. :D

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik heb het ook een tijd gehad maar na het lezen van de 50 tinten grijs boeken gaat het een stuk beter :p dus regelmatig lees ik nu dat soort boeken ;)
    en kamasutrabeurs staat hier ook op het lijstje to do :d

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Stomme vraag misschien, maar valt er meer te doen dan stripacts bekijken en seks hebben met onbekenden? :p

Ik zal het eens aan manlief voorleggen. Maar hem kennende brult hij direct Nee, omdat hij alleen seks met mij wil.

11. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben soms ook 'blij' als hij een avondje weg is, maar in november moet hij ineens 3 dagen weg voor de brandweer en dat vind ik dan weer minder!

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    OMG..daar zou een pot glijmiddel me nog niet eens bij helpen.

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    LOL :D Mij ook niet hoor! Wat een instelling hihi.

14. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Noooooo dat is pas erg.

Hier helpt het wel soms om gedurende de dag stout te smsen van wat we straks allemaal met elkaar gaan doen:D;) Alleen zie ik hem dan en is de halve pret alweer verdwenen.

Mijn man is heel erg van altijd dezelfde kunstjes en lief doen, en ik dus niet. Voor mijn man was ik de eerste en ik heb ook juist heel veel geëxperimenteerd en gekke dingen gedaan in het verleden. Bij hem zit dat er gewoon echt niet in.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja ik ook, het is erger geworden sinds onze kleine man er is!
    We zijn nu 4 jaar bij elkaar. De eerste 2,5 jaar had ik als vrouw een libido waar veel mannen van dromen :cool:, maar mijn man is juist het tegenover gestelde (wist niet dat zulke mannen dus ook bestonden??:)). Ik heb 2,5 jaar lang mijn best voor hem gedaan om zijn libido ook omhoog te wrikken zodat we wat meer lichamelijk contact zouden hebben met elkaar...

Helaas, die poging is mislukt ;)

Na die 2,5 jaar heb ik mij er maar bij neer gelegd en nu hoeft het van mij helemaal niet meer zo! Heb nooit meer zin uit mij zelf.

Het resultaat is er nu dus wel dat wij.. JAWEL eens de maand s.ks hebben :(

16. Linana

Linana Niet meer actief

Herkenbaar, maar absoluut niet met mijn huidige vriend.
    Met mijn ex had ik dit wel... Enorme ergernissen en dus ook geen zin in hem. Niet om mij heen, maar ook niet in bed ;)
    Uiteindelijk na bijna 5 jaar uit elkaar gegaan.

Met mijn huidige vriend heb ik dit absoluut niet :D

17. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Gelukkig maar. :D

Wat vinden jullie overigens, moet ik hem dit topic laten lezen?? Misschien dat er stiekem toch een kwartje valt? Hij loopt net binnen namelijk....

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij zijn paar keer kamasutra beurs geweest.. alleen geen sex met andere.. kan ook niet zeggen dat ik of hij daar echt opgewonden van werd.. leuk om van alles te zien, mooie acts .

Mja misschien is dat voor jullie wel zo? Je kan sowieso gaan, ff samen weg?

19. 2jees

2jees Niet meer actief

En, al laten lezen? ;)

20. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ben ook benieuwd of je man het gelezen heeft.

Deel Deze Pagina