Veel plezier dan morgen. Misschien is dit nog een leuke tekst voor hem, haha http://vandaagvrouwenversieren.nl/hoe-seks-je/#more-3228
Ik heb het topic globaal doorgelezen, maar je hebt juist een man uit duizenden! Dat ie ook nog wil veranderen, speciaal voor jou... Als het verhaal omgekeerd was geweest had je waarschijnlijk te horen gekregen dat hij een lul was en dat jij ook nog iets te zeggen had... Ik ben een vrouw, maar ga dit nooit snappen denk ik.
Hahaha het voelt wat raar om het te beschrijven Maar het ging goed! Was ook erg gezellig. Echt heeeerlijk gegeten en geslapen voor een superprijs: voor 2 personen 3 gangen keuze-menu + overnachting in luxe kamer + uitgebreid ontbijtbuffet = 64 euro in totaal. Maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelde haha. Ook dat deel ging best goed..........was wel even wennen hoor! Ik bedoel, de laatste keer dat ik het niet tegen mijn zin in deed was zoooo lang geleden. Wat mijn man betreft was het voor herhaling vatbaar. Al zijn dit soort uitjes op de lange termijn wel erg duur dus moeten we een andere manier verzinnen hihi.
Fijn dat het zo leuk was! En je hoeft natuurlijk niet iedere keer een hotel in. De kids lekker laten logeren en in je eigen huis lekker eten en kaarsjes aan kan ook! En dat je het fijnFIJN samen hebt gehad *wink* *wink* is een bonus, maar het gaat denk ik sowieso meer over het vergroten van de intimiteit, met of zonder lichamelijke intimiteit. Goh, net alsof ik in code praat Heb je het gevoel dat het over het algemeen nu gewoon een stuk beter gaat?
Dat gevoel heb ik wel, ja. Enne, hij doet echt enorm zijn best om dominanter over te komen! In plaats van echt ALLES te vragen, draagt hij me nu ook af en toe iets op. Of kiest hij bijvoorbeeld in 1 keer het avondeten, in plaats van het op mij te schuiven. En sinds enkele dagen brengen we sowieso wat meer tijd samen door, dankzij GTA V.
Ghehehe, mijn vriend heeft hem van mij cadeau gekregen nadat hij gepikeerd was omdat hij overal uitverkocht bleek. Hij was zo blij als een klein kind haha Spelen jullie samen of zit je ernaast? Mijn vriend zit op de bank GTA V te spelen en ik zit met mijn laptop ernaast. Hij heeft me nog niet kunnen overhalen om mee te spelen Ontopic, uiteraard super dat de date zo goed verlopen is. Nu hopen dat jullie dat kunnen vasthouden