Pfff des te dichter bij mijn bevalling komt, des te minder zin heb ik erin. Ik heb het al een keer moeten doen (heb al een zoontje) en alles ging toen helemaal super en ook best snel, maar maak me bij deze echt veel meer zorgen. Ik zit dus ook totaal niet te wachten op een eventuele knip of iets dergelijks, lijkt me verschrikkelijk!Raar dat dat zo kan verschillen met verschillende zwangerschappen. Wie kan me een beetje gerust stellen? Ook vroeg ik mij af of iemand mij kan vertellen dat als je buik al echt laag hangt, en die kleine al is ingedaald (sinds 2 weken hoorde ik van VK)dat ook betekent dat je wellicht eerder gaat bevallen? Die verhalen hoor ik nu van alle kanten. Weet iemand dit? Groetjes Rianne
@RianneD; hier nog iemand die niet uitkijkt naar de bevalling, is voor mij de eerste keer het is het onbekende en het niet weten wanneer, dus niet veel tijd om me er op voor te bereiden, maar dat is dan mss net weer goed mijn VK zei me dat het niet uitmaakt hoe je buik intussen hangt , dat zouden bakerpraatjes zijn , ik heb geen idee iig heel veel succes met je bevalling
Hoi Rianne, Hier lag de beeb 5 weken terug al cbibi. Ik blij want een stuit zie ik niet zitten. Dat was op een woensdag. Zondag erop was de VK bij mij omdat ik geen leven meer voelde. Toen had madam zich dus keurig omgedraaid naar een stuit! Inmiddels ligt ze wel weer met haar hoofdje naar beneden, soms cbibi maar soms ook gewoon overdwars (terwijl dat volgens mij niet meer past, kan dat volgens haar nog best). Ik denk dus niet dat het iets zegt over een vroege of late bevalling. Wat je angst betreft: ik heb geen ervaring met bevallen en het lijkt mij 1 groot drama. Wat mij geruststelt, is de gedachte dat je zo'n 26.000 dagen hebt in je leven (volgens Klein Orkest: 26.000 dagen tussen niets en eeuwigheid). Laat je bevalling eens verschrikkelijk lang duren: 2 dagen. Dan heb je het over 2 ellendige dagen van de 26.000. Dat ga ik overleven!
Hoi RianneD, Ik heb wel een knip gekregen bij de bevalling, maar daar heb ik dus helemaal niets van gevoeld! En na de bevalling heb ik er echt geen last van gehad! Dus mocht je toevallig wel ingeknipt worden, dan kan dat dus ook reuze meevallen hoor! iig veel succes met de bevalling! groetjes Setje