Geen zin in eten en af en toe misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by simoontje1985, Apr 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

Mar 3, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen geen zin meer in eten.
    Zelfs snoep niet:D
    Ook vind ik vele dingen behoorlijk vies ruiken, bijvoorbeeld parfum, zweetlucht, te zoete dingen, ga maar zo door.....
    Qua eten lust ik ook gewoon erg weinig, of eet ik maar 1 broodje en zit ik helemaal vol en wordt ik misselijk.

Herkenbaar?:(

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Welkom in de wereld van zwangerschap!
    Hoort er allemaal bij.
    En je bent nog maar 5 weken en 4 dagen zie ik dus je hebt nog even te gaan hihi.
    Ik heb het ook gehad maar nu kan ik gewoon alles eigenlijk weer hebben,alleen zweetlucht daar word ik echt onpasselijk van.
    Mja dat is ook als ik niet zwanger ben

3. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Ik ben net pas zwanger en ik heb precies hetzelfde hoor, alleen net iets andersom. Normaal gesproken vind ik tonijn echt stinken en nu is het zo goed als geurloos.

Misselijkheid komt bij mij in vlagen, vreetkicks ook, dan kan ik ineens honger heb en 3 seconden later nee bedankt voel me ziek.

Nu nog afwachten tot de rest. Yay.

4. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Dat begon bij mij al een week voor mijn nod. Ben daar behoorlijk wat van af gevallen en ik zat al op het randje van ondergewicht..
    Dus ik eet steeds over de hele dag kleine beetjes, misselijk of niet, ondergewicht lijkt mij niet goed voor de baby, zeker niet in het prille stadium waar ik me nu nog in bevind ;)

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,849
    1,060
    113
    Lastig he?
    Herkenbaar.
    Sta ik een half uur/ drie kwartier in de keuken, ben ik na 2 happen al weer vol. Dooreten gaat echt niet. Kokhalsen is voor manlief ook geen fijn tafelgezelschap haha.
    Kleine beetjes eten werkt wel idd. Zo gezond mogelijk en probeer dingen te vinden waar je wel (een beetje) zin in hebt. Succes!

6. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik heb al een tijdje geen zin in eten, maar het gekke is dat als ik eenmaal at, het er prima in ging. Bizar genoeg heb ik nog best gebunkerd de eerste weken, ondanks dat ik er aanvankelijk dus niet eens zo'n zin in had (gelukkig ben ik niks aangekomen ;)).

Sinds de start van week 8 is er wel een en ander veranderd. Ik ben sinds een paar dagen echt misselijk. Gelukkig hoef ik niet over te geven, hoewel ik er wel naar neig. Vanmorgen at mijn dochtertje een boterham met pindakaas...ugh...ik kon de lucht niet verdragen. Zelfs de geur van shampoo en deodorant staat me tegen :$
    En gisteravond heb ik een reclame over een of ander Honig aanmaaksausje weggezapt...de aanblik deed me gewoon kokhalsen.
    Bizarre gewaarwording. Ik ken dit namelijk totaal niet van mijn eerste zwangerschap :)

7. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

Mar 3, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lachen hoe wij allemaal in elkaar steken!!! :D

Vandaag beetje teveel gesnoept en gegeten...hahaha.
    Raaaaaaaaaar, want vandaag had ik overal zin in...hahaha ;)

8. simoontje1985

simoontje1985 Actief lid

Mar 3, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net mijn eigen parfum opgedaan...En ja hoor...Ik werd er misselijk van en ging over mijn nek...haha...Wat is mijn neus toch gevoelig...haha

9. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Bij mij is het ook begonnen... Smerige geuren misselijk... Volgens mij nog eerder dan bij mijn eerste. Ik hoop dat het hier bij blijft, nu is het nog te doen, ben alleen bang dat ik nog veel misselijker ga worden!

En alweer heel veel zin in grapefruitsap, ja ik ben echt zwanger!

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar...ik ben ook nog maar net een paar weken zwanger, maar heb overdag maar weinig trek. Gisteren hadden we een lekker vlaai van multivlaai op het werk en ik schuif die normaal met veel gemak naar binnen, maar heb er gisteren wel een half uur overgedaan.....met lange tanden naar binnen gewerkt.....stond me gewoon tegen....maar ja, kon hem moeilijk laten staan, dat doe ik namelijk anders nooit...:D

Verder verspreid over de hele dag verspreid misselijk zonder overgeven, last van rommelende darmen die erg veel geluid produceren :cool:. En krijg mijn avond eten ook maar voor de helft naar binnen gewerkt.

Het is toch wel een aparte gewaarwording hoor, al die veranderingen.

11. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Ik kan mijn wasmiddel niet meer ruiken.. Gewoon normaal merk! Ik heb weinig trek in warm eten. Ik merk dat salades, zurige dingen en frisse snacks er wel ingaan.. Maar ik kokhals van shoarma, gehaktballen en aardappelen. Iiiiiieeeeuw..

Share This Page