kraamzorg midden nederland, Yunio of kraamvogel

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door MSL12, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    welke van deze 3 is goed?

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb zelf de kraamvogel gehad. Dat was helemaal in orde. Maar ik denk eigenlijk dat het het meeste van je kraamverzorgster afhangt hoe je de kraamtijd beleeft, meer dan van de organisatie.

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovenstaande klopt.. mijn buren en ik hadden allebei Zin kraamzorg. Wij waren er heel gelukkig mee, buren hebben het als een hel ervaren..

4. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de kraamvogel gehad.. is ons erg goed bevallen

5. Lady7

Lady7 Niet meer actief

heb hier de kraamvogel gehad.. maar ze waren aan de kraamverzorgster vergeten door te geven dat ze moesty komen.. daardoor hebben wij uren alleen thuis gezeten. kwam uit t ziekenhuis en geen idee hoe alles moest thuis. Gelukkig was de buurvrouiw thuis.
    Maar dit foutje zal overal wel is gemaakt worden?

Volghende keer kies ik Yunio, omdat je hier eerder naar huis mag na een keizersnede via Yunio. en dat wordt de volgende waarschijnlijk

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb yunio gehad, super tijd gehad.
    De kraamzorg was eerder hier dan dat wij thuis waren :D

7. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Wij hebben Yunio gehad, erg blij mee, tuurlijk afhankelijk van degene die komt. Maar alles was goed geregeld en het heeft onze kraamtijd extra mooi gemaakt. Ondanks dat we het pittig hadden

8. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    tis idd waar dat alles staat met de kraamhulp die je hebt!
    ik al twee keer kraamzorg midden nederland! Snel bij me en goede klik met de kraamverzorgenden...schoonzusje net bevallen...eigen paard....krijgt ze een kraamhulp die alles van paarden weet ...toeval denk ik maar wel enorm fijn om een overeenkomst te hebben!

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb geen van drieen gehad. Ik heb ZIN e allerzorg gehad. Maar wat de anderen zeggen, klopt inderdaad. Het is echt voor 95% afhankelijk van de kraamverzorgende die je krijgt. Zij komt een paar dagen in je priveleven en zij kan je kraamtijd prettig of tot een hel maken. Bij de eerste had ik ZIN kraamzorg maar dat was echt een helemaal niks. Wat een verschrikking zeg. Terwijl een collega helemaal tevreden was met hun. Ik had toevallig niet getroffen met deze kraam.
    2e allerzorg en de kraam was op zich prima. Kantoor had alleen vergeten aan haar te melden dat ik zo min mogelijk zorg wilde hebben en alles zoveel mogelijk zelf deed. Ik ging er vanuit dat ze dat wist. Niet dus. Kraam werd steeds chagerijniger en na een paar dagen gaf ze aan dat ze het idee had dat ik haar niet moest en haar weg wilde hebben. Na praten kwamen we erachter dat ze het niet wist. Als ze het gdweten had, dan had ze er heel anders in gestaan..
    Kraam zou met spoed komen, over 20 min. Na een uur was ze er nog niet. Ook geen telefoontje dat ze later komt door omstandigheden of bijv de weg kwijt is. Bevalling heeft ze gemist. Ze kwam binnen toen vlos al aan het grote borduurwerk begonnen was.

10. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    De kraamverzorgster maakt of het een mooie tijd is of niet is mijn ervaring. Wij hadden Midden Nederland een een super lieve kraamverzorgster.

Wat ik wel moet zeggen is dat ze bij Midden Nederland goed omgaan met klachten. Had nl een kolf gehuurd en mij was gezegd dat ik dat bedrag terug kreeg als ik een dubbelzijdige kolf zou kopen. Dat heb ik toen gedaan en bleek het alleen te gaan om de duurste dubbelzijdige kolf. Hebben toen daarover 'geklaagd' en werden binnen een uur terug gebeld door het hoofdkantoor en toen is het als nog geregeld.

11. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Wij hadden kraamvogel en ik had een enorme klik met mijn kraamverzorgster, geweldig was ze. Ik had gekozen voor een grote organisatie voor het geval er totaal geen klik zou zijn, dan kun je iemand anders krijgen, maar dat was niet nodig!

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    wij hebben 2x kraamzorg midden nl gehad, was prima, aardige vlotte kraamverzorgsters. Dit keer hebben we weer voor kraamzorg midden nl gekozen.

13. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2x kraamvogel gehad en beide keren een top kraamtijd gehad. Wij hadden met beide kraamverzorgsters een klik.
    Mijn mening is dat als je een goede kraamverzorgster hebt dat ze zich aan kan passen aan het gezin waar ze is.

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Yunio gehad en dat is bij mij prima bevallen. Was geen probleem om even langer te blijven als er nog ff iets gedaan moest worden. Ze was er ook al voordat ik uit het zh kwam. Mijn kraamverzorgster was wel streng voor mij maar dat had ik nodig (mocht de trap niet af de eerste dagen om alles goed rust te gunnen daar van onderen haha).

Kies de volgende keer ook echt weer voor Yunio

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap Yunio.

Ben het eens met de mensen die zeggen een kraamverzorgende kan je kraamweek echt maken of breken.

Maar meer mag ik er niet over zeggen vind ik. Ik bedoel ik was onwijs tevreden en helemaal happy met mijn kraamverzorgende maar ik wist dat dat wel goed zat aangezien mijn moeder mijn kraamverzorgende was.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Yunio gehad. 2 verschillende kraamverzorsters gehad. Beide goed.

17. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Off-topic maar ik ben ontzettend benieuwd wie jij bij ZIN kraamzorg had. Ik vond het namelijk verschrikkelijk.

Deel Deze Pagina