Ik heb zelf de kraamvogel gehad. Dat was helemaal in orde. Maar ik denk eigenlijk dat het het meeste van je kraamverzorgster afhangt hoe je de kraamtijd beleeft, meer dan van de organisatie.
Bovenstaande klopt.. mijn buren en ik hadden allebei Zin kraamzorg. Wij waren er heel gelukkig mee, buren hebben het als een hel ervaren..
heb hier de kraamvogel gehad.. maar ze waren aan de kraamverzorgster vergeten door te geven dat ze moesty komen.. daardoor hebben wij uren alleen thuis gezeten. kwam uit t ziekenhuis en geen idee hoe alles moest thuis. Gelukkig was de buurvrouiw thuis. Maar dit foutje zal overal wel is gemaakt worden? Volghende keer kies ik Yunio, omdat je hier eerder naar huis mag na een keizersnede via Yunio. en dat wordt de volgende waarschijnlijk
Wij hebben Yunio gehad, erg blij mee, tuurlijk afhankelijk van degene die komt. Maar alles was goed geregeld en het heeft onze kraamtijd extra mooi gemaakt. Ondanks dat we het pittig hadden
tis idd waar dat alles staat met de kraamhulp die je hebt! ik al twee keer kraamzorg midden nederland! Snel bij me en goede klik met de kraamverzorgenden...schoonzusje net bevallen...eigen paard....krijgt ze een kraamhulp die alles van paarden weet ...toeval denk ik maar wel enorm fijn om een overeenkomst te hebben!
Ik heb geen van drieen gehad. Ik heb ZIN e allerzorg gehad. Maar wat de anderen zeggen, klopt inderdaad. Het is echt voor 95% afhankelijk van de kraamverzorgende die je krijgt. Zij komt een paar dagen in je priveleven en zij kan je kraamtijd prettig of tot een hel maken. Bij de eerste had ik ZIN kraamzorg maar dat was echt een helemaal niks. Wat een verschrikking zeg. Terwijl een collega helemaal tevreden was met hun. Ik had toevallig niet getroffen met deze kraam. 2e allerzorg en de kraam was op zich prima. Kantoor had alleen vergeten aan haar te melden dat ik zo min mogelijk zorg wilde hebben en alles zoveel mogelijk zelf deed. Ik ging er vanuit dat ze dat wist. Niet dus. Kraam werd steeds chagerijniger en na een paar dagen gaf ze aan dat ze het idee had dat ik haar niet moest en haar weg wilde hebben. Na praten kwamen we erachter dat ze het niet wist. Als ze het gdweten had, dan had ze er heel anders in gestaan.. Kraam zou met spoed komen, over 20 min. Na een uur was ze er nog niet. Ook geen telefoontje dat ze later komt door omstandigheden of bijv de weg kwijt is. Bevalling heeft ze gemist. Ze kwam binnen toen vlos al aan het grote borduurwerk begonnen was.
De kraamverzorgster maakt of het een mooie tijd is of niet is mijn ervaring. Wij hadden Midden Nederland een een super lieve kraamverzorgster. Wat ik wel moet zeggen is dat ze bij Midden Nederland goed omgaan met klachten. Had nl een kolf gehuurd en mij was gezegd dat ik dat bedrag terug kreeg als ik een dubbelzijdige kolf zou kopen. Dat heb ik toen gedaan en bleek het alleen te gaan om de duurste dubbelzijdige kolf. Hebben toen daarover 'geklaagd' en werden binnen een uur terug gebeld door het hoofdkantoor en toen is het als nog geregeld.
Wij hadden kraamvogel en ik had een enorme klik met mijn kraamverzorgster, geweldig was ze. Ik had gekozen voor een grote organisatie voor het geval er totaal geen klik zou zijn, dan kun je iemand anders krijgen, maar dat was niet nodig!
wij hebben 2x kraamzorg midden nl gehad, was prima, aardige vlotte kraamverzorgsters. Dit keer hebben we weer voor kraamzorg midden nl gekozen.
Wij hebben 2x kraamvogel gehad en beide keren een top kraamtijd gehad. Wij hadden met beide kraamverzorgsters een klik. Mijn mening is dat als je een goede kraamverzorgster hebt dat ze zich aan kan passen aan het gezin waar ze is.
Ik heb Yunio gehad en dat is bij mij prima bevallen. Was geen probleem om even langer te blijven als er nog ff iets gedaan moest worden. Ze was er ook al voordat ik uit het zh kwam. Mijn kraamverzorgster was wel streng voor mij maar dat had ik nodig (mocht de trap niet af de eerste dagen om alles goed rust te gunnen daar van onderen haha). Kies de volgende keer ook echt weer voor Yunio
Ik had bij mijn eerste zwangerschap Yunio. Ben het eens met de mensen die zeggen een kraamverzorgende kan je kraamweek echt maken of breken. Maar meer mag ik er niet over zeggen vind ik. Ik bedoel ik was onwijs tevreden en helemaal happy met mijn kraamverzorgende maar ik wist dat dat wel goed zat aangezien mijn moeder mijn kraamverzorgende was.
Off-topic maar ik ben ontzettend benieuwd wie jij bij ZIN kraamzorg had. Ik vond het namelijk verschrikkelijk.