Geen zin in seks wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frannie82, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

    Elines Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Hebben jullie nu ook dat jullie de intimiteit missen? Mn man en ik hebben het heel goed samen hoor maar sex geeft net dat beetje extra. Ik merk wel dat ik die intimiteit soms mis; helemaal omdat we het om de dag deden om zwanger te raken. Onze relatie is daardoor toch wat anders, niet slechter, maar anders...
     
  2. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou uhhhh bij mij is t nog steeds ver te zoeken lijk wel of ik daar beneden niet eens meer gevoel heb hahaha gelukkig geeft t niks zegt me mannetje maar ik voel mij erg schuldig en vraag wel 2 keer in de week kom je echt niks tekort?

    ik baal ervan ik had juist gehoopt dat ik meer zin zou hebben.

    nou miss komt t nog
     
  3. Elynada

    Elynada Bekend lid

    12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Hier hetzelfde! Ik las ook overal dat je meer zin kon krijgen tijdens de zwangerschap maar bij mij is het net omgekeerd. Voor de zwangerschap hadden we regelmatig seks, nu is het al bijna drie maand geleden. Ik vraag wekelijks aan mijn vriend of hij het niet erg vindt om telkens te moeten horen dat ik helemaal geen zin heb. Nu, hij blijkt wel te beseffen dat het niet aan hem ligt maar aan mijn hormonen.
     
  4. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahaaa dit dus!! Heeeeeeel herkenbaar! :p Meid hou je maar vast word nog veel erger naarmate je zwangerschap vorderd haha!,, Mijn vriend wil nu helemaal niet meer, hij zegt wat nou als ik hem aanstoot ofzo,;)

    Toch ook wel lief van die mannen hoor!
     
  5. Hier is het ook andersom.. Mijn vriend wil niet meer :p hij vindt het een raar idee met een baby in mijn buik en zegt de hele tijd ja maar wat nou als ze net wakker wordt? En: straks stoot ik dr aan! Hij weet wel dat het niet kan, volgens mij vindt hij het gewoon een raar idee dat er nog een baby tussenin ligt, hij is zich heel bewust van haar aanwezigheid omdat ie dr zo vaak voelt bewegen denk ik :p Ergens ook wel aandoenlijk, maar het is nu al bijna 2 maanden geleden dus van mij mag het wel weer :)
    Terwijl hij in het begin nog wel gewoon wilde maar toen vond ik het juist eng! Al met al is het aantal keren dat we seks hebben gehad tijdens de zwangerschap op 1 hand te tellen..
     
  6. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    luca: dat vind ik nou ook, wat jou mannetje zeg. dan ligt er gewoon een baby tussen in. Als het geboren is, heb ik ook geen seks als de baby op de slaapkamer ligt, dat vind ik raar.
    nu is er bij ons nog weinig zichtbaar aan de buitenkant, dus nu gaat het nog wel, maar als ik het ga voelen en mn buik gaat groeien, vind ik het echt een beetje ongepast voelen.
     
  7. @ Sahi; haha :p Ik heb wel zoiets van ik zou niet willen dat de beeb begint te schoppen enzo terwijl we bezig zijn.. Dat lijkt me ook een beetje een rare gewaarwording. En aangezien ze juist 's avonds heel actief is, is die kans groot :p Maarja met elke week die voorbij gaat wordt het gemis wel groter! Straks sta ik echt op knappen haha dan heeft mijn lief er niets meer over te zeggen :p
     
  8. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Dat herken ik ook hoor! Je mist dan toch een stukje van je relatie en dat zorgt er toch voor dat je wellicht ietsje meer langs elkaar heen leeft ofzo? Bij ons speelt uiteraard ook mee dat we er al 1 hebben van 1,5 die uiteraard veel aandacht vraagt, dan ben je blij als je 's avonds op de bank kan ploffen als het manneke in bed ligt. Ik de laptop aan, hij voetbal op tv ;):D en rond half 11 naar bed en slapen...
    Maar goed... ik weet dat het wel weer terug komt en het feit dat ik wél de behoefte voel om het weer terug te vinden, geeft me hoop :D
     

Deel Deze Pagina