Nee, sinds ik weet dat ik zwanger ben absoluut geen behoefte aan sex meer gehad. Vind het maar een raar idee en zou me ook niet kunnen laten gaan. Zeker niet nu ik de baby kan voelen schoppen. Ik weet niet hoe mijn man zich eronder voelt, maar hij heeft het ook (nog) niet geprobeerd, dus dat zegt misschien wel iets... Maar we zijn sinds we weten dat ik zwanger ben wel op een andere manier intiemer geworden, veel knuffelen en kusjes. Mijn man is ook echt aanhankelijker geworden, pakt bv sneller mijn hand als we ergens lopen, of komt dichter bij me zitten als we ergens zijn.
Hier is ook de eerste maanden niet zo veel gebeurd. Ik was gewoon te moe dus vriendlief liet me ook netjes met rust. Sinds deze week heb ik juist superzin en wil ik hem juist continue bespringen, ondanks de moeheid, haha.
Hier ook niet hoor! Sinds de ZW test is hier niks meer gebeurd. Denk er niet eens aan. Vind het nu ook nog veel te eng! Kan miss wel allemaal geen kwaad maar als je BM zo gaat samentrekken... laat mn kleintje nog ff met rust hihi
Volgens mij kan seksen echt geen kwaad voor de baby hoor. Het houdt je bekken en baarmoeder juist in goede conditie lees ik overal Maar je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Moeheid, misselijkheid en je niet sexy voelen door een dikke buik zijn nou niet echt bevordelijk voor je sexy time. En als je een keer wel zin hebt daar dan lekker van profiteren!
Bekend hoor... Hier ook een libido van 0,0 Hoor om me heen alleen maar van verhalen van vrouwen die hun man constant willen bespringen maar daar val ik, helaas voor mijn man, niet onder. Ik vind het sowieso maar een raar idee... Seks hebben terwijl er een kleintje in mijn buik zit!
Moet zeggen dat ik af en toe een week heb dat ik opleef en iedere dag wel kan, maar de meeste weken/maanden heb ik weinig puf, gelukkig begrijpt mijn man het, al zou hij wel een hogere frequentie willen dan 1 keer in de 1 a 2 weken....
ik heb doordat ik me niet lekker voel(de) erg weinig zin maar mijn man daarin tegen wel. we hebben daar nog wel eens woorden over omdat hij er een beetje chagie van word dat er niks gebeurd. ik heb er gewoon de kracht niet voor soms wil ik wel maar kan ik me amper in bed bewegen laat staan wat anders.
Ik had ook geen zin in sex, nu daarentegen wel maar het kan nog niet door herstel keizersnede en ik zit nog niet aan de pil.
De eerste weken, had ik ook totaal geen zin, maar we hebben nu nog steeds wel regelmatig sex.. Merk wel dat het wel nu een beetje lastiger begint te worden...
Ik wil in bed alleen maar slapen. Daarnaast ben ik bang dat ik over hem heen zou spugen. Zo misselijk ben im regelmatig. Ivm bloedverlies werd ons sowieso even afgeraden seks te hebben, dus hoef ik me even niet schuldig te voelen.
De eerste 14 weken helemaal geen zin, verschrikkelijk zo moe en misselijk ..... Maar in eens alle remmen los! Hahaha Mijn man is niet van mij Af te slaan! Hij loopt de hele tijd met me te sjansen, tja dan Komt bij mij de zin van zelf. Nu word het wel moeilijker buik Zit in de weg en ben niet zo flexibel meer! Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
ik heb echt helemaal geen zin. vorige zwangerschap ook niet... tot een maand of 6 en toen kreeg ik geen genoeg haha
Ja heel herkenbaar tot een week of 18 en toen had ik wel weer zin hoor. Helaas mijn man nu minder, vind het gewoon eng
Ik heb tot 26 weken zwangerschap geen zin gehad en nu ben ik een soort van seksverslaafde maar nu heeft de vriend niet zo vaak zin meer... Hij heeft mss wel vaak zin ma is bang met die kleine in men buik en voelt zich er een beetje raar bij
Wij beiden geen behoefte hier.....komt door vorige ervaringen. De hele zw dus nog geen sex gehad. Maar ik ben bang dat het straks allemaal wat onwennig gaat worden.....
Thank god, dat ik niet de enige ben!! Ik heb helemaal geen zin meer.. vriendjelief wel.. (arme ziel ) Ik probeer 1 keer per week/per 2 weken toch toe te geven.. vind het anders zo zielig voor hem. Gisteravond ging het wel spontaan! Best raar dat ik echt totaal geen zin heb.. ik wordt wel steeds gekker op hem!
zou willen dat ik geen zin had haha.. bij mn dochter had ik nog meer zin dan normaal werd er helemaal gek van.. mijn vriend vond het in begin eerst eng, daarna toen mn buik zichtbaar werd lastig (niet aantrekkelijk tjah dat kan ook nog natuurlijk) was erg lastig voor mij.. weinig sex gehad toen, pas de laatste 2 maanden had ik zelf geen zin meer.. na bevalling duurde het nog ff dat hij durfde ivm ks.. deze keer moet ik zeggen dat ik blij ben dat mijn zin niet zo heftig is als bij zwangerschap 1.. ik heb wel zin maar het is niet zo erg dat ik echt denk shit ik word gek van mezelf vriend staat er uiteraard weer hetzelfde in, hij vind het lastig het idee dat er een kind zit en dat van zich af te zetten.. helaas tref ik dat net zon partner die dat zo vind maar goed moet ook eerlijk bekennen dat het nu niet zo heel prettig voelt als we sex hebben.. baby ligt in stuit en heel laag op mn blaas en heb een aardige druk van onder dat het niet zo heel prettig is dus ik probeer maar te denken het is even niet anders.. hopelijk na de bevalling kunnen we de schade inhalen lol.. maar ik zou er blij mee zijn als ik totaal geen zin had, heb dat ook heel hard geroepen dat ik hoopte dat ik deze keer gewoon 9 maanden geen zin zou hebben zodat we niet die strubbelingen zouden krijgen.. want ja zwanger, hormonen en emo en dan steeds te horen krijgen sorry schat geen zin dat is ook erg vervelend!
Bij mij is het ook wel afgenomen de "zin" Maar gelukkig heb ik een hele begripvolle vriend Maar weet uit ervaring van de vorige 2 zwangerschappen dat het ook wel weer terug komt