Ik voel me op het moment een waardeloze vriendin! Voor mijn zwangerschap kon seks om mij elke dag wel, plakte ik aan mijn vriend vast en was mijn libido vrij hoog! En nu.... Ben ik moe, slaap het liefst de hele dag, lig vaak vroeg op bed en/of slaap al als vl bij me komt liggen.. Mijn borsten voelen niet fijn en heb liever niet dat vl eraan zit terwijl voorheen het hek van de dam was als hij eraan zat.. Nu is het echt niet fijn.. Ik vind dat ik hem te kort doe en voel me een slaapkop.. Hij zegt dat dit niet zo is... Het maakt me gewoon onzeker
Herkenbaar!! Kan me er ook moeilijk toe zetten op t moment.. Heb m'n man wel beloofd dat we alle schade nog wel inhalen
Zo herkenbaar... Je zit ook nog in je eerste weken van je zwangerschap. Bij mij draaide het bij 15 weken om, libido terug en flink ook! Komt allemaal goed!
Herkenbaar.. De eerste weken van een zwangerschap kosten je heel veel energie, ik kon tegen half 8 echt niet meer en kon alleen aan slapen denken.. Maar aan het einde van het 1e trimester werd dat minder en krikte m'n libido weer op.. Het verschilt natuurlijk wel per persoon. Mijn vriend toonde overigens wel begrip, en we hadden wat vaker seks 's ochtends als 's avonds die periode.
Herkenbaar! Maar dat kwam bij mijn andere zwangerschappen dubbel en dik terug na een aantal weken haha.
Bij mij blijft mijn libido laag.. Haha Vorige zwangeraxhap niet zo erg als nu.. Ik heb er dan geen problemen mee om mijn vriend wel te plezieren maar aan mijn lijf geen polonaise op t moment 😉 Vind het lief van hem dat hij het niet erg vind toch? Zullen ook mannen zijn die niet zo begripvol reageren denk ik (Hoop van niet natuurlijk )
Libido? Wat is dat ook alweer? Hier dus ook totaal geen zin in seks. Gelukkig vind vl het niet zo erg, hij snapt het wel.
Hier ook! Mijn man reageert zoals die van jou, gelukkig. Dat vind ik echt lief. Verder knuffelen we wel gewoon veel.
Gelukkig heeft hij erg begrip voor en is erg lief.. Ik plezier hem inderdaad wel met de hand maar oraal moet ik nu ook echt niet aan denken.. Hoop wel dat het beter wordt want ik mis de seks ook alleen heb er echt geen zin in.. Klinkt tegenstrijdig maar het is helaas zo
Eerste trimester gaf ik constant over dus was het maar heel sporadisch, en dan vroeg hij vantevoren heel lief en hoopvol "hoe gaat het met de misselijkheid?" Tweede trimester ging het al een stuk regelmatiger en had ik best vaak zin. Nu het derde trimester moet ik er niet meer aan denken geen polonaise aan mijn lijf, ik ben al blij als in binnen 3x proberen zelfstandig van de bank af kan komen... Dus aan sex moet ik helemaal niet denken. Gelukkig zeurt hij er nooit over, hij weet dat het wel weer goedkomt.
Hier hetzelfde verhaal. Alhoewel het nu iets (echt een klein beetje) lijkt terug te komen. Bij de zs van zl de hele zs geen zin gehad. Wel een paar keer gedaan, maar echt niet vaak. Ml vond het ook niet erg, was begripvol en ik mag het van hem niet doen als ik geen zin heb. Dus dat was toen echt erg weinig.
Hier is het tot nu toe (37.3w)helaas nogsteeds zo bij mij. Het 2e trimester was het iets beter maar toen kreeg ik vandaag 22w best veel last van harde buiken dus toen vond ik het een beetje eng. Man heeft er wel begrip voor een zegt dat het voor een goed doel is, dat we er iets heel moois voor krijgen. Maar ik voel me er best wel erg lullig over tegenover hem😐
Nee hier ook sporadisch.. Heb er echt geen zin meer in, als ik thuis kom van het werk wil ik gewoon eten en slapen haha. We gaan wel fijn samen in bad en knuffelen veel, massages ed. Dat vind hij ook allang fijn. En ach van het één komt toch af en toe het ander. Beide weer tevreden haha
Seks? Wat is dat? Heel herkenbaar... Denk dat het in de zwangerschap voor mij ook niet beter gaat worden. Enorm last van mij bekken dus is het hier ook blijf van mijn lijf. Tsja... Gelukkig draait liefde niet alleen om seks.
Beide zwangerschappen zakte mijn libido tot onder het vriespunt... En bij mij was dat na de bevalling ook nog niet snel terug!! Dus toen we spraken over een 2e, heb ik meteen gezegd dat er dan waarschijnlijk weer een jaar lang zo goed als geen seks zal zijn... Maar dat vond hij niet zo'n probleem, want inmiddels is die 2e er!
bij mij is het ook niet veel... het schijnt overigens zo te zijn dat in het lichaam van de man ook van alles verandert, waardoor hij zorgzamer wordt en zelf ook minder zin heeft in seks.
Heb wel trek in eten en slapen maar sex nee.... Dat woord is momenteel uit mijn woordenboek geschrapt en weet afentoe niet eens meer hoe het ookal weer moet hahaha. Me vriend word er gek van maar ik kan me er gewoon niet toezetten, ik heb het snel warm en benauwd als we knuffelen dus schop hem weg. Geen behoefte aan zoenen of whatever. Vind het ook heel erg eng aangezien ons laatste kindje er niet meer is om ook maar iets fout te doen, straks is het te snel, te hard, werken mijn orgasmes het juist tegen en gaat het fout etc. Nee ben nu 13 weken en hoop wel dat het snel veranderd
seks... wat? pff ja hier ook.. echt te moe, te misselijk.. gewoon echt geen zin te krijgen.. vind het wel sneu voor mn man
Hier ook heel weinig zin. Normaal niks mis met mijn libido, maar nu is het weg . Gelukkig vind vriendlief het helemaal niet erg