Geen zin in seks..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iertje, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hier is het nu weer terug maar de afgelopen 2 maanden gebeurde er NIKS. Spuugde de hele dag, kon zijn lucht niet eens in een knuffel oid verdragen. Echt niet leuk!

2. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Meiden die nog in het eerste trimester zitten, er is nog hoop! 1e trimster moest ik er ook niet aan denken maar mijn libido is wel weer terug hoor. Sterker nog, hoger als anders volgens mij hahaha

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gelukkig ben ik niet de enigste :)
    Vindt het zelf erg vervelend dat mijn behoeftes voor grotendeels verdwenen zijn.
    Ook voor mijn man. Die heeft tot nu toe veel begrip getoond, maar begint het nu wel een beetje zat te worden :p Logisch...
    Maar die vindt een zwangerschap van 9 maanden al veeeeeel te lang duren.

4. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hier hetzelfde... bij de eerste had ik dagen dat ik geen zin had maar nu.. sinds ik zwanger ben van dit mooie meisje is alles te veel van het goede. Zelfs een zoen kan soms helemaal verkeerd vallen... orgasmes voelen ook niet fijn. Terwijl bij de eerste het juist alleen maar intenser was allemaal. Ik had hoop voor het 2e trimester maar dat was dus tevergeefs. Vind het erg sneu voor m'n man maar ook rot voor mezelf. Ik ben graag bij hem en mis het wel. Maar telkens als het begin er is voelt het helemaal verkeerd. Hopelijk gaat het snel beter. De tijd na de bevalling is namelijk ook niet zo'n sexy periode ;)

Deel Deze Pagina