Overal zwangere vrouwen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela24, 29 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Even klagen hoor.

Ik gun het echt iedereen hoor dat ten eerste, maar ik raak echt gefrustreerd als ik zoveel zwangere vrouwen zie. Knip de t.v aan en ja hoor. Sla een tijdschrift open en ja hoor en stap buiten met mooi weer en ja hoor ook daar!
    Het is soms echt oneerlijk verdeeld! Vrouwen die niet zwanger willen worden raken per ongeluk zwanger en degene die er alles voorover hebben lukt het niet of daar gaat het bij mis! :x :x :x

Sorry hoor maar dit moest er even uit, na mijn mk na 10 weken ben ik echt even de weg kwijt en word ik erg verdrietig als ik die vrouwen zie.
    IK WIL OOK EEN BABY!

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja ik ken het.. Ik ben dan wel net bezig, maar overal waar ik kijk zie ik babys of zwangere vrouwen.. grrrr
    ik weet het..
    Ik denk ook dat meerdere meiden er hier last van hebben..

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hoi Angela!

Dat gevoel ken ik wel. Ik zie ook overal zwangere vrouwen en kids!

Na een MK moet dit helemaal moeilijk zijn. Sterkte.

Liefs,
    Marit

4. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ja ook echt overal om me heen....ook veel van erg dichtbij.
    Zucht...

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik kan mij er helemaal in vinden.
    ook ik heb een miskraam gehad en een vriendin van mij is ook zwanger.
    alles gaat dan ook over haar en de baby.
    dit is wel logisch maar soms wordt je er inderdaad moe van maar je probeert altijd vrolijk te blijven.
    laten we hopen dat het voor ons ook snel mag komen.
    veel sterkte ermee.
    liefs tascha

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik zie ook overal zwangere vrouwen, het is ook een beetje zuur als je bij de gyn in de wachtkamer zit te wachten dat er allemaal zwangere vrouwen om je heen zitten.
    Ik ben zelf soms best onzeker of dat ik wel zwanger kan worden (terwijl ik volgens de gyn met behulp van medicatie net zoveel kans heb als ieder ander).
    Nog ff geduld hebben, maar twee procent van de stellen met een kinderwens blijft ongewenst kinderloos.
    Maar ja, geduld is niet mijn sterkste kant.

Groetjes Senna

7. marijke1986

24 mei 2006
    16
    0
    0
    Hoi hoi,

ook ik ken dat. je probeert er niet te veel aan te denken, maar het is net of je ze steeds meer en echt overal ziet lopen.

ben afgelopen week op vakantie geweest ''even wat afleiding'' nou niet dus. echt in iedere straat en op iedere hoek was er wel een die of met een dikke buik liep of met een kinderwagen.

iedereen succes gewenst, en hopen dat het gauw ''raak'' is.

8. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

10 apr 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    hoi Angela, ik snap het helemaal, ik heb 1 maart ook mijn kindje afgegeven, met 20 weken "moest "bevallen omdat het vast stond dat met dit syndroom ons kindje ten alle tijden zou overlijden, we hebben hem 2 uurtjes levend bij ons mogen hebben daarna overleed hij. Als je dan in je rolstoel het ziekenhuis uitgereden wordt lopen de zwangere vrouwen ook in en uit, en buiten zie je ze ook overal zo lijkt het. Gelukkig kon ik het redelijk relativeren maar als ik toen een pasgeboren beebje inmaxicosie zag was het mis hoor... Nu hoop ik in verwachting te zijn van ons 3de schatje ( mijn andere zoontje is 7) morgen ochtend weer testen... Heel veel sterkte en veel geluk bij het "proberen'

liefs

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Inderdaad, schoonzussen, vriendinnen, collega's, ook in mijn omgeving is jan en alleman zwanger :(
    Ik hou mezelf maar voor ogen dat de allerleukste en liefste baby toch wel bewaard blijft voor mij..... :p
    En tot die tijd, tja, ik merk aan mezelf dat ik de ene dag spontaner kan reageren dan de andere dag, maar mensen om mij heen snappen dat ook wel omdat iedereen van mijn miskraam afweet.
    Groetjes, Anakin.

10. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    pfff ik ken jullie verhalen ook (jammer genoeg)
    Het lijkt wel of ze "overal" zijn. Waar je ook kijkt.
    Ook heel dicht bij. Had afgelopen zaterdag een verjaardag. En ook daar hadden ze het er weer over. Mijn schoonzus is zwanger.
    Pfff best wel eens moeilijk.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes.

Veel liefs Daan

11. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Voor mij geldt ook hetzelfde verhaal. Zit pas in m'n 3e ronde, maar iedere keer als m'n :evil: :evil: er weer zijn, raak ik even in een dip. Denk dan meteen dat ik geen kinderen kan krijgen :( Echt erg misschien, maar kan gewoon niks aan dit gevoel doen. Ben blij dat ik niet de enige ben :D

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Tja, ik denk er ook dagelijk aan en zie ook zeeeer regelmatig dikke buikjes (ook in direkte omgeving) Is soms wel eens moeilijk. Ik hoop zo dat ik gewoon zwanger kan worden....dat vertrouwen zakt je na een aantal maanden wel eens in de schoenen....Maar we moeten positief proberen te blijven! Eens is het onze tijd...

13. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan. Maar het is wel eens lastig :(

Liefs An ;)

14. Niet meer actief

Ik ben nog niet eens bezig om zwanger te raken maar ik heb daar ook ontzettend veel moeite mee.
    Maar ik wens jou veel sterkte.

Gr scootermuis.

15. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Het lijkt ook wel alsof iedereen het over kinderen en zwangerschap heeft!
    En als ik de reclame folders doorkijk, zie ik ook alleen maar leuke babyspulletjes. Net nog de folder van het Kruidvat bekeken. Een collega wil morgen meteen de winkel leegkopen.
    Was ik ook maar alvast zwanger... :)

16. hey
    ja ik zie ze ook overal nou,bij mn vriend op t werk zijn ook 2 zwangere vrouwen en laatst zijn er 3 vrouwen bevallen,ja en dan denk je van oh liep ik zo maar,maar ik ben ook pas net bezig,maar toch!

groetjes krulliewullie12(esther) :)

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik voel hetzelfde. Ben pas in ronde 4, maar zou zo graag willen weten OF ik ooit zwanger kan worden....wist je dat maar dan was dat wachten niet zo moeilijk. Ik zie dan mensen om me heen die net een paar maanden een vent hebben en meteen zwanger zijn, ookal hebben ze net als ik 18 jaar de pil geslikt. Ik daarentegen ben al 10 jaar bij mijn man (3 jaar getrouwd) en heb een keurig regelmatige cyclus na het stoppen van de pil. We 'doen' het op de juiste momenten en dan nog niks....als we het lichaam nou maar eens snapte. Omdat ik nu weer goede moed heb dat het echt bij ons ook zal lukken (de eerste twee keer dacht ik dat het wel nooit iets zou worden omdat het niet meteen raak was) kan ik beter leuk en positief reageren op vrouwen die wel zo 1,2,3 zwanger zijn. Dat duurt wel altijd even en ben dus blij dat ik ze soms pas een week of twee na hun bericht dat ze zwanger zijn, zie. Dan denk ik.....bij mij zal het vast ook snel gebeuren, maar dat eerste moment dat je het hoort is heel zwaar en daar moet je dan even overheen..... en dan ook van die dames om me heen die voor de 5de keer meteen zwanger zijn en ik nog 0 keer.....

18. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    pfffff. ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!
    Ik kan ook de ene dag spontaner reageren als de andere, helaas de laatste tijd niet meer zo omdat ik erg met mezelf in de knoop zit. Ik wil het misschien wel te graag.
    Waarom is het bij ons allemaal zo moeilijk!!!!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben pas aan de tweede ronde bezig, maar het valt inderdaad op. Het komt ook omdat je er zelf zo mee bezig bent, dat je er op gefocust bent om zwangere vrouwen te zien ofzo...
    Ook veel vriendinnen van mij zijn net bevallen of zwanger. Ben dan ook weleens bang dat ik degene ben bij wie het heel lang gaat duren.
    Olga

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    meide ook hier is het hartstikke bekend...
    over baby's overal zwangerschapsklding overal zwangere....
    en ga zo maar door! af en toe denk ik dat ik me dat ook maar inbeeld joh!
    Dit was al voor ik met de pil gestopt ben......
    grrr heel leuk maar ook wel zo frustrerend! hihi

Deel Deze Pagina