ik maak me zorgen heb last van een zeurende pijn in mijn rug en onderbuik maar af en toe ook echt felle steken is dat normaal? de dokter zei dat het kan zijn dat het vruchtje niet goed zit pfff maak me echt bang
kan ook t groeien van je baarmoeder zijn hoor, ik heb t ook af en toe die steken. en ook rugpijn maar dat is normaal had ik bij d eerste ook.
Hier nog een. Ik heb vooral last van krampjes. Het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik hou mezelf voor dat het m'n darmen zijn die op m'n baarmoeder drukt. M'n darmen zijn namelijk al 2 weken van slag en draaien overuren. Het zal er dus bijhoren...
Ik ben ook 5 week zwanger van de eerste en heb ook vaak flinke krampen in mn darmen.Ook kleine steekjes in de buik en rug. Zo op het forum te lezen is dat vrij normaal. Zou me er niet zo heel druk over maken,maar dat is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan
De boel is al flink aan het groeien meid, en toch niemand merkt er wat van aan de buitenkant, je baarmoeder en dergelijke is al wel plek aan het maken voor je ukje, wat veel pijnen met zich mee brengt. Maar sommige merken er niks van tot de 3e maand, soms ook niet eerder dan de bevalling. En sommige liggen vlak na de eisprong al op de grond te kroelen van de pijn. Die pijn zijn dus mits geen bloedverlies een zeer goed en positief teken!
hihi dat zei de dokter dus ook al vandaag de tweede bloedtest binnen die is gestegen van vorige week 25 naar vandaag 253 hcg dus zal wel goedgaan
Hallo Dames, Ik heb er ook last van 30 sept positief getest, maar ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Heb zowieso een late cyclus dus ik weet nog niet precies hoever ik ben Maar moet zeggen dat bij mij de klachten meestal sávonds komen.. zoals branderig gevoel in de onderbuik en onderrugklachten. 22 okt mijn eerste echo ben benieuwd... en jullie? Liefs, Wonder
Wil je niet in de stress gooien, heb vorige week te horen gekregen dat mijn vruchtje niet meer langer leefde. Maar elk zwangere heeft wel pijn en dergelijke. Ik heb ook last van me onderrug gehad, kreeg van de vk te horen dat het enkel maar goed is. Probeer te genieten, lukt dat niet echt door de pijn, gebruik dan een kruik of een kinderparacetamolletje.
Alecia, Wat erg voor je, sterkte Moet zeggen dat mijn klachten geen extreme pijnen heeft hoor. Je merkt gewoon dat er binnen in iets aan het gebeuren is... Ik ervaar het niet negatief maar het is gewoon afwachten op de echo op 22 oktober.... Liefs, Wonder
@Alecia Sterkte meis met dit nare nieuws. Hier voel ik ook van alles rommelen in mijn buik. Krampjes en net of je de hele dag een grote boodschap moet doen. Die grote boodschap lukt trouwens bijna niet. Maar ik heb ook zoiets van zolang ik nog van alles voel gaat het goed. Liefs Kareltje
Weet dat het lastig is en kan zijn maar blijf positief, en bedankt meiden! Het was nogal ff schrikken voor me, me vriend die vind alles wel best, maar is blij dat het mis gegaan is, omdat onze relatie ook niet stabiel was. MAar goed, volgende keer beter, maar voorlopig nog geen uk voor mij.
Jeetje zeg wat rot! Is je onstabiele relatie gekomen door het zwanger worden? Ik bedoel omdat het zo lang duurt! Wat hard om te horen zeg dat je vriend blij is dat het mis is gegaan. Een nachtmerrie voor elke vrouw moet ik zeggen. Liefs, Wonder
klopt is ook een nachtmerrie, toen ik het hoorde, trok ik lijkbleek weg, en was zo woest. Nee wij hadden al een tijdje wat ruzie en besloten eigenlijks niet meer verdeer te gaan met kids. Tja en toen was het al raak, enkel wisten we van niks.
Jeetje zeg! vind het heel sneu voor je Hoever was je eigenlijk zwanger 9 weken? Heb je tevens wel een echo gehad waarbij het hartje in eerste instantie wel klopte? Liefs, Wonder
je nog niet druk maken ik heb dat ook gehad in onderbuik vooral heb je ook een soort menstruatie pijn gevoel? dat had ik ook en steken, maar kan je zeggen ik ben nog zwanger nu 8 weken en dat gevoel heb ik een week of 6 gehad succes ik leef met je mee monique
ja was 9 weken, volgens de metingvan de echo 9 week 4 daag, hartje is of nooit aan het kloppen gegaan of is stil gaan staan. Wat wel zeker is is dat het al mis was voor de echo.
he he, ik ook hoor, zowel bij mijn 1ste als nu, menstruatie achtige krampjes en pijn in mijn rug, volgens mij hoort het erg gewoon bij want je baarmoeder wordt nu ook flink aan het werk gezet he.. liefs Lisje
Sterkte ermee meid. En ja ik maak me nu geen zorgen ik heb ook kleine steekjes. Maar heb het idee dat er zoveel gebeurd in me dat dat normaal is.