Geen zin in warm eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Janan, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Ik ben nu 7,5week zwanger en heb al bijna 2 weken geen zin in warm eten. Het staat me gewoon tegen. brood enzo komt er goed in en heb ik ook wel zin in, maar ik eet dus bijna niet savonds. Laatst maar een broodje gezond gekocht.
    Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Want ik moet natuurlijk wel goede voedingsstoffen binnen krijgen

2. MvQ

MvQ Lid

4 apr 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja, ik herken dit maar al te goed. En eerlijk gezegd geef ik er maar gewoon aan toe hoor. Dan maar wat meer brood en fruit en die groente geloof ik dan wel..... Rauwkost op je boterham is toch ook al groente?! Ik zou er niet een te groot probleem van maken hoor, jezelf pesten met avondeten is ook niet alles;). Wel slik ik zwangerschapsvitaminen om er zo voor te zorgen dat ik alles iig goed binnen krijg.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    koude maaltijd salade maken! mjummmmm :D

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dat heb ik ook gehad tijdens het eerste trimester van de zwangerschap van mijn dochter.
    Ik zorgde ervoor dat ik iedere dag mijn dosis vitaminepillen in nam en probeerde daarbij te eten waar ik zin in had(gezond eten dus en geen snoep en dat soort dingen)

5. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Thanx, ik heb maar een maaltijdsalade gekocht. Ik kookte sowieso niet meer, maar deed mijn man. Moet er niet aan denken om boven een fornuis te hangen.
    En daarbij slik ik foliumzuur en heb net een potje vitamine D gekocht. Dus hopelijk krijg ik nu ook genoeg binnen. Of adviseren jullie me andere vitamines?

6. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Hoi, ik heb het nog steeds.... ik zit me eigenlijk de hele dag te bedenken wat ik 's avonds zal gaan eten maar veel inspiratie heb ik niet. Heb ik hier zin in of daar zin in....best vermoeiend!
    Wat ik tegenwoordig doe is gewoon eten wat de pot schaft. Wel een kleinere portie maar daarvoor neem ik met de lunch net iets meer.
    Werkt prima! Succes!!

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Zorg er voor dat je genoeg ijzer binnen krijgt.
    Ik heb centrum materna vitamine pillen. Schijnt alles in te zitten wat je nodig hebt. Groetjes!

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb altijd gravitamon geslikt.

Deel Deze Pagina