zo moest vanmorgen ff op controle bij de vk, meestal niks aan de hand, maar nu was me bloeddruk iets te hoog dus mocht gelijk naar het ziekenhuis, gelukkig was er een vriendin met me mee en die is ook mee gegaan naar het ziekenhuis. eenmaal in het ziekenhuis moest ik aan het ctg, bloedprikken en urine inleveren, gelukkig bleek alles goed te zijn, nu moet ik gewoon me rust nemen en als ik weer klachten krijg dan moet ik gelijk de vk bellen, ben wel opgelucht dat alles goed is mij mij en de kleine! moest het ff kwijt
kan ik me voorstellen hoor... tis toch ff schrikken.. en spookt gelijk van alles door je hoofd... Goed rust houden hoor.... en idd bij twijfel gelijk bellen!! Succes....
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Gelukkig is er niks aan de hand met je kindje of jou! En rust houden? Helemaal niet erg met dit heerlijke weer toch Zou zeggen ( als het kan natuurlijk) pak lekker een tijdschrift en ga in de schaduw in de tuin zitten! Liefs sassie
ja rustig aan doen en bellen als ik weer klachten krijg. met dit weer is het zeker niet erg om lekker rustig aan te doen en lekker buiten te zitten! maar hoop dat ik niet eerder als de bevalling weer in het ziekenhuis ben!
Maak je niet teveel zorgen hoor. Bij een eerste kindje heb je al snel een iets verhoogde bloeddruk op het eind. Ik had dat bij Isabella ook. Lekker rustig aandoen.
ja de vk zei ook dat ze dacht dat er waarschijnlijk niks aan de hand was maar ze wilde het toch even extra controleren! en dat is natuurlijk wel goed, beter extra dan dat je achteraf zegt hadden we toch maar even laten controleren. en nu lekker rustig aan doen!