Geen zin in.. mss herkennen sommige dames dit ik heb namelijk vorige maand geen zin in sex gehad, duidelijke reden voor mezelf: was het weekend voordat ik posi testte, dit is helaas uitgelopen op een mk.. maar afgelopen weekend alweer: geen zin in.. herkend iemand dit ook? vlak voordat je posi testte dat er ook totaal geen zin was?
jah dat is het nu juist hier ook, maar vorige maand had ik ineens helemaal geen zin en dat is echt niks voor mij!! en toen testte ik posi.. en vorig weekend had ik behoorlijk veel zin, maar nu afgelopen dagen, moet mezelf echt 'dwingen' en dan denk ik huh?
oke nou wie weet ben je nu misschien ook wel zwanger afwachten en dan hopen op een posi test! mischien is dat wel bij jou een symptoon dat je zwanger bent! ik hoop het voor je meid
Normaal altijd wel zin... althans altijd... das een beetje veel... maar gewoon een gezonde behoefte zeg maar Nu sinds een paar dagen.... ne niet echt bepaald zin meer om eerlijk te zijn... Komende donderdag is mijn NOD... ben benieuwd.
spannend meid!! we lopen gelijk.. althans als ik mijn berekening even goed heb.. aangezien afgelopen maand een mk heb gehad, ben ik nu maar even ervanuit gegaan mijn 'vruchtbaarslijm' en de 14dgn erbij (wat voorheen ook altijd heeft geklopt).. succes!
Heb de dagen dat mijn cervixslijm er is echt wel zin maar als ik dan een posiovu test heb..wordt de zin wel minder maar dat komt ook omdat ik dan een zeurend gevoel in mijn buik heb.. De dagen net na mijn eisprong is mijn zin wel te zoeken maar we klussen nog wel een paar dagen door na de eisprong ( heb weleens gelezen dat dat ook kan helpen)
Ik had ook altijd zin! Tot dat ik een posi ovu test had!! Dan kon ik echt mijn ondergoed niet van mijn gat krijgen
Ik ook nu ik zwanger ben heb ik altijd zin, maar manlief niet Toen de tijd met de ovu testen als ik een donker streepje zag en hij was positief wou ik nooit haha,, maar moest wel he!
Euh hier op het moment echt geen zin. Sinds ik er achter gekomen ben dat ik zwanger ben (3 weken geleden) is 1x per week al heel wat, haha. Heb medelijden met me vriend