Hallo allemaal, Ik heb even advies nodig. Siem drinkt nu 4 flessen van 180 cc per keer en de laatste fles krijgt hij 150cc. De laatste fles drinkt hij bijna nooit leeg omdat hij dan te slaperig is. Nu gaf het consultatiebureau het advies om te proberen 4 flessen te geven van 210cc per keer en dan de laatste fles te laten vervallen. Zou dat niet al te vroeg zijn om naar 4 flessen over te gaan? Ook vind ik 210cc best een grote hoeveelheid. Graag hoor ik jullie tips/hulp. Alvast bedankt
210 vind ik persoonlijk ook veel, ik zou kijken of hij ook tevreden is met 4x 180/6. Wij zaten met 4 maanden nog op 5 flessen maar zijn in 1 maand overgegaan naar 3 flessen nu met 5,5 maand. Oh en onze dochter krijgt nu 2x 150ml en 1x 200ml, niet bijster veel dus
Ik vind flessen van 210/7 ook wel erg groot inderdaad. Ik zou gewoon proberen hoe hij het doet zonder die laatste fles van 150cc. Dan kom je op 4 flessen van 180/6, maar dat is ook prima. Komt hij dan toch in de nacht dan kan je nog een klein flesje geven als hij dat wil.
Te vroeg vind ik het niet. Wij gaven toen we over gingen naar 4 flessen 3x180 en 1x (de laatste ) 210 4x 210 is heel veel..
Ik zou het ook zo laten. Als hij echt niets meer uit die laatste fles haalt, kun je die gewoon weg doen. 210/7 4 keer is echt veel te veel... raar CB.
Bedankt voor alle reacties. Ik heb gister drie flessen van 180cc gegeven en de laatste fles 210cc. Zo heeft hij het gered tot 7:00 vanmorgen. Heel fijn