ervaringen bloedverlies 30 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ridydj, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Zo na een weekje ziekehuis ben ik weer thuis.
    heb op 30 weken een flinke bloeding gehad (ziekenhuis sprak over fors bloed verlies) ben met de ambulance mee genomen zomaar ui het niets ik dacht vrucht water toen ik in me slip keek schrok ik me rot.

Heb in het zieken huis weeen remmers gehad 48 uur omdat mijn buik heel onrustig was Door de bloeding (kreeg eerst een zetpil die deed niets) en longrijpers 2 prikken ze vermoeden dat de kans groter is dat ik eerder beval

Oorzaak van de is niet echt bekent ze vermoeden van de placenta die ligt laag en plusminus 2/2.5 cm van de uitgang

Maar goed ben weer thuis en heel bang /onzeker wat kan ik verwachten wanneer ga ik bevallen?krijg ik nog een bloeding? Ik moet het rustig aan doen en zo gauw al is het maar 1 druppel helder bloed gelijk bellen dus zit best wel in spanning heb al 3 kids (ouder) maar nooit eerder bevallen en of bloedingen gehad
    vandaar dat ik even mijn verhaal schrijf mischien zijn er vrouwen die hun ervaring willen delen En wanneer ze uitijndelijk bevallen zijn ben nu 31 weken en 3 dagen

Groetjes

2. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    O ja even als aanvulling heb veel last van harde buiken en op 27 weken een gedeelte van de slijmprop verloren in het ziekehuis hebben ze gekeken de hardebuiken deden overigens niets op 29 weken nog een beetje slijm verloren.

3. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat vervelend meid!
    Hier de hele zwangerschap pijnlijke harde buiken, krampen en bloedverlies, waarvoor ook geremd.
    Heeeeeel vaak in het zh gelegen en zeer regelmatig bloedingen gehad. Uiteindelijk braken mijn vliezen pas bij 39,3 en ben ik bij 39,5 bevallen.

Sterkte!

4. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie en dat je je ervaring wilde delen. Hoop dat het bij mij ook nog n tijdje blijft zitten :)

5. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hai

Hier vanaf wk 19 bloedingen en buikpijnen zonder dat ze ecgt weten.waar het van komt. Vannacht weer in het zkh geweest en het bloeden stopte anders mocht ik niet weg.
    Tot nu toe doet het niks qua ontsluiting etc.

Hopelijk blijven onze kleintjes voorlopig nog.zitten.

X

6. pafwaf

pafwaf Lid

22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    ik heb zware bloeding gehad op 14 -15 weken, ook door de placenta die voor de uitgang lag, tot en met de 26ste week kan dat stijgen, bij mij is het gestegen en kan ik in principe zo bevallen, alleen op 30 weken echo lag ze in stuit, dus nu hopen donderdag als ik naar gyn moet dat ze gedraaid is zoals het hoort, maar ik vrees aangezien ge nu 30 weken zwanger zijt, en een bloeding hebt gehad, dan ze voor een keizersnede zullen gaan, vooral veel rusten, ik heb paar weken plat gelegen, is voor de veiligheid van baby en voor uzelf, want als ge volledige placenta verliest, is levensgevaarlijk, ik mocht enkel bed en naar toilet, dus rusten rusten rusten, en bloedingen prikkelen ook baarmoeder waardoor ge ook meer last gaat hebben van harde buiken

7. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Hoi, bij mij bij 20 wk echo placenta previa (totalis) en een hematoom ontdekt. Bij 20.6 forse bloeding (geen buikpijn of harde buiken), 4 dagen zkh opname. Toen naar huis, sindsdien non-stop bloedverlies (ben nu 25.5 wk). Ik gebruik wel bloedverdunners, dus dat zal t bloeden wel makkelijker maken. Bedrust heeft geen zin (zeggen ze bij AMC), maar merk ik zelf ook, ik lijkt soms bij volledige rust juist meer bloed te verliezen dan wanneer ik bezig ben. Mag niet extreem sporten (heb ik ook nog nooit gedaan) of sex. Ik moet vooral opletten dat ik geen buikpijn krijg of de bloedingen weer erger worden.
    Succes!

8. Ramona80

Ramona80 Actief lid

19 okt 2014
    210
    0
    0
    Hier enorme bloeding met 24 weken door placenta preavia. (3 liter) ben met ambulance thuis opgehaald. Doorhebt bloedverlies kreeg ik wat krampen, bij aankomst in het ziekenhuis weeeen en ontsluiting.
    Gelukkig met remmers en bedrust kunnen rekken tot 32 weken, toen weer enorme bloeding die niet stopte, dus spoedkeizersnede.
    Lag toen nog in het ziekenhuis, dus dat scheelde.
    Was ivm ontsluiting, grote kans op weer een enorme bloeding en een kindje met een nierziekte. Vandaar dat ik al die tijd opgenomen moest blijven.

Het kan dus twee kanten op, al is de kans dat het goed gaat, nog steeds het grootst.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb bij mij eerste zwangerschap meerdere bloedingen gehad (22,30,32 en 34 weken)
    Tussen de 32 en 36 weken in en uit ziekenhuis geweest.
    Eerst hadden ze het over een laag liggende placenta, later niet meer.
    Met 32 weken had ik ook weeen en heb ik longrijping en weeremmers gehad.(bmm was ook al behoorlijk verstreken)
    Met 34 weken een hele grote bloeding gehad met stolsels zo groot als een stuiterbal.
    Met 36+3 bevallen .
    Ze weten niet waarom ik die bloedingen had. Het was wel duidelijk dat mijn placenta erg groot was. En mijn zoon ook ;)

Sterkte meis, hou je echt rustig zo ver dat kan.

Deel Deze Pagina