Geen zin meer in sex...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dorientje, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    In het begin had ik juist heel veel zin, maar mijn man was bang dat er wat met de baby zou gebeuren. Heel frustrerend om hem continu te moeten uitleggen dat er niets kan gebeuren.

Nu doen we het alleen in het weekend. We nemen er echt de tijd voor. Dan heb ik ook zin. Dus niet na een vermoeiende werkdag. Mijn man heeft er ook volledig begrip voor gelukkig.

2. Ook ik heb geen zin eerlijk gezegd. Ik weet pas sinds maandag dat ik zwanger ben en durf ook nog niet zo goed. Nu heb ik een geluk dat hij deze week avonddienst heeft dus volgende week kijken we wel verder. Afwachten..

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik had in het begin ook absoluut geen zin, ook omdat ik moe was en misselijk maar nu sinds een week heb ik zo'n zin, niet normaal. ik kan niet van hem afblijven en hij heeft de tijd van zijn leven. hahahah

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Je leest altijd in de "boeken" dat het het tweede trimester terug komt. Nee dus... :(
    In het begin was ik vooral erg moe en misselijk en had daardoor geen zin. Mijn vriend deed er niet moeilijk over.
    En nu zit mijn buik zo in de weg en heb ik wel weer andere klachten. In deze zwangerschap maar weinig seks gehad dus..
    Laatst had ik wel zin maar nu hoeft het dus voor mijn vriend niet meer zo.
    Echt er zijn ook mannen die het moeilijk vinden!
    Omdat je lichaam erg veranderd en hij vindt het nu ook wel een vreemd idee omdat de baby nu zo duidelijk aanwezig is (bewegende buik, trappen etc). Hij vindt het idee gewoon niet "zo".
    Waarschijnlijk is mijn vriend een van de weinige mannen die daar last van heeft haha.
    Maar drammen of zeuren heeft ie nog nooit gedaan, ook voor de zwangerschap niet. We hadden beiden meestal wel even vaak zin.
    Maar nu door de zwangerschap is het toch wel anders.
    Zal ook wel weer blij zijn als we weer een gewoon seksleven hebben haha. Maar dat zal de eerste weken met een baby er ook wel niet van komen.
    Maar verder knuffelen we wel heel veel. Ook fijn hoor.
    En je kan altijd de hand nog aan jezelf slaan hahaha :D

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Fijn dat dit onderwerp er is. Ik heb er nu ook nog niet zo'n zin in omdat ik te moe ben. Maar gelukkig doet mn mannetje er niet moeilijk over. Ik bracht het laatst ter sprake en hij durft het ook niet. Hij vind het eng. We zitten nu in het stadium, we willen wel, maar durven allebei niet. Maf stel zijn we.

6. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    Hier is het in het 2e trimester ook niet terug gekomen.... Tijdens m'n eerste zwangerschap luste ik er vreemd genoeg wel pap van. Maar deze x was het eigenlijk al snel dat het gewoon niet zo fijn meer voelt.
    Deze babe, ligt ook heel laag, op de e.o.a. manier voelt dat ook niet lekker tijdens vrijen, t zit in de weg!.
    Al met al komt't zelden voor dat ik in ga op z'n "avances".

Hij denkt nog wel eens dat het aan hem ligt, terwijl dat dus echt niet zo is. M'n hormonen zeggen gewoon "laat me nou maar met rust".

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) herken dat stukje wel! Hihi mn man zegt ook al...wow wat heb jij?
    Hahaa omdat ik in t begin echt geen zin had en alleen wijzen naar mij al teveel was ;)

Kan er nu geen genoeg van krijgen en had aan de VK gevraagd of het gewoon tot aan de bevalling mag (had her en der verschillende info gelezen) en t mag gewoon. Nu is t voor mn man ook makkelijker...ff bevestiging dat het gewoon mag en niet schadelijk is of bang zijn voor infecties etc ;)

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Wij doen het ook veel minder dan eerst. Ik kon er echt niet tegen. Ik wilde er niet eens aan denken.
    Mijn man gaat er heel goed mee om. Hij verplicht me niets!
    Maar toen we het weer een keer gedaan hadden, na 3 weken of zo, was het ook wel weer erg lekker. Dus volgens mij is het toch ook: wel gewoon weer doen. En nu gebeurt het nog niet vaak of zo, maar ik doe het inmiddels wel weer. 1 keer per week?

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ken het ook precies. Ben gewoon te misselijk/moe voor gedoe aan mijn lijf. Vind het best zielig voor echtgenoot, maar die begrijpt het wel goed.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou dat 2e trimester verhaal gaat hier ook niet op hoor.

Ben helemaal niet bang om sex te hebben, weet dat er toch nog een 'afstand' tussen zit en mn man vindt het ook niet eng.

Maar heb gewoon absoluut geen zin! Ben net schuurpapier van onder, alles is overgevoelig, hij mag nergens aanzitten. Vind het gewoon niet prettig. Meestal doen we het wel 1 keer in de week, want ik voel me zoooo schuldig.

Hij trekt ook altijd weer zo'n kop, als hij merkt dat ik geen zin heb en altijd toch nog even proberen. Grrr

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Niet aanvallend of bemoeiend bedoeld maar:

Ik hoop dat je het dan wel 1x per week doet met zin, en niet tegen je zin in alleen omdat je je schuldig voelt en omdat je partner zo'n reactie geeft. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? :rolleyes:
    Als jij nu geen zin hebt, heb je geen zin, trouwens das niet alleen voor nu maar voor altijd! Nee is nee...hoe jammer ook voor je partner...

Maar goed das mijn mening ;) Succes er mee

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is mijn mening ook, haha! Me vriend wilde gisteravond ook weer, ik onee, sorry ik wil nog steeds niet.... houdt het op zei hij ;)

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :thumup:

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hij begrijpt nu beter dan eerst, gelukkig maar, maar heb me nooit schuldig gevoeld hoor ;)

:) !

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb er totaal geen behoeft aan het idee alleen al pff. Tot grote frstratie van vriend lief :) die het ok wel weer bergrijpt aan de andere kant.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jullie hebben hartstikke gelijk hoor! Meestal als we het dan doen, gaat het wel. Maar ik doe het meer voor hem dan voor mezelf.

Ben wat dat betreft echt een onzekere doos. Heb eindelijk iemand gevonden (we gaan al een tijd met elkaar hoor) die goed voor me is. Hij is alles voor me en ik voor hem. En hij zal nooit nooit vreemdgaan, maar tja dan heb je die hormonen en die denken dan voor je. Van straks krijg t ie 17 weken geen sex en dan gaat ie vreemd. *snik snik*

Gisteravond hebben we er wel over gepraat, nou ja ikke praten (en huilen) en hij luisteren. Dus hij: jezus doos, waarom zeg je dat dan niet gewoon! Hij is lief!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

zoooo... fijn even je hart luchten :)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) meid ook gewoon doen hier ;)

Heel begrijpelijk hoor dat je vanuit onzekerheid en hormoontjes zo gaat denken. Maar wel heel goed dat je er ff over gepraat hebt enzo. Want ik bedoel hij heeft denk ik ook liever dat je t ook voor jezelf doet, en er ook iets aan hebt, dan dat je t alleen voor hem doet en je er niet zo goed bij voelt.

Enneh je kunt ook andere dingen doen dan "echt" vrijen/seks hebben he? ;)
    En anders..tsja dan heeft ie zelf ook nog handjes gekregen :) ;)

Hey heel veel succes en geniet van je zwangerschap, das het belangrijkste. Voor je t weet zijn die 9 maanden voorbij :D

Knuf,
    Mili

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Heej Wendy P.

Ff off topic: Maar zou je Jezus, mijn Vriend, hier tussen uit willen houden?

Niet kwetsend bedoeld hoor!

Groetjes,

Ariska

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    huh?