Wat is er met HUH? Ze bedoeld denk ik gewoon dat ze het niet prettig vind dat de naam Jezus zo gebruikt wordt omdat ze gelovig is... Maar ik kan het mis hebben hoor
Ja, Mili, het klopt wat jij zegt. Jezus is voor mij erg belangrijk. Hij is zoals een vriend, nee meer als een vriend. Dus ik vind het jammer als dan iemand ineens zomaar zijn naam gebruikt. Dat kwetst me.
Hey, die Arri, dit is voor de eerste keer dat ik een medegelovige op dit forum lees. En dan nog wel in een sextopic... hihihi. Maar ik kan je heel goed begrijpen. Mij raspen dit soort uitspraken ook vaak over m'n ziel. Hoewel ik Mik niets wil kwalijk nemen hoor. Voor haar is deze uitspraak gewoon een uitspraak. 't Is jammergenoeg voor christenen een onderdeel geworden van onze taal. Maar we gaan behoorlijk off topic. Seks was het, nietwaar? Lijkt me heel vervelend als je er niet beiden van kunt genieten. Zwangerschap hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn. Maar ja... je gedachten houden zich zo bezig met de komende baby, dat ze even op een ander level staan... Succes ermee!
nee meiden ik geloof echt niet nee! mijn man is wel gelovig, maar sorry maar jezus als vriend. ik snap het niet. niet lullig bedoeld voor iemand. maar snap het echt niet! gr kim
Ik snap het wel denk ik: Ze noemde Jezus, een Vriend zo. Kijk, Myrna, mijn dochter, is heel leuk! Zo is het ongeveer Vat je hem?
thnx!. Is ook wel zo... Hij is niet zo'n handige doe-het-zelver hihi. En hij vindt inderdaad dat het niet alleen voor hem bedoeld is. Wel lekker zo je hart luchten hihi.
Hihihi, nouja, zo komen we nog eens ergens achter he? Toch vind ik het leuk om te weten. @ Mik: maakt niet uit hoor. Kan best begrijpen dat je niet constant nadenkt met alles wat je schrijft of denkt.
hihihihihih nou ik denk wel na als ik denk hoor. hihih word anders een beetje lastig. nee meiden ik wil niemand voor het hoofd stoten maar jezus als vriend. klinkt voor mij ..... ja hoe moet ik het uitleggen, zweverig. mijn man is ook gelovig hoor en heeft het mij ook wel uitgelegd maar ja dit soort uitspraken snap ik gewoonweg niet. maar goed ieder zijn ding hoor. ik geloof niet maar ben ook niet zo dat ik gelovige niet mag ofzo. ieder zijn ding en gelukkig maar want als we allemaal hetzelfde waren......................... maar om weer even onn topic te komen. ik heb ook geen zin meer in sex. maar mijn man heeft er gelukkig geen problemen mee. alleen ik voel me af en toe schuldig..................... hihihihi dus ik weet hoe het voelt. gr kim
Totdat we de eerste echo gehad hadden durfden we het allebei eigenlijk niet zo goed. Je weet dat het geen kwaad kan, maar het idee is toch nog een beetje griezelig. Inmiddels zijn we daar overheen, maar het komt er toch vrijwel niet van (tot nu toe 2 keer geloof). Ik vind het wel moeilijk hoor: mijn man wil het wel graag en ik hou heel veel van hem, dus ik wil het ook graag... maar toch ook niet. Ik ben niet ziek of beroerd ofzo (alleen moe, maar dat vooral op werkdagen en er blijven zat andere moment over), maar ik merk dat ik echt heel erg moet wennen aan mijn veranderende lichaam. In tegenstelling tot veel vrouwen op het forum kan ik nog niet trots zijn op mijn groeiende buik en borsten, laat staan dat ik het mooi vind bij mijzelf. Los van het feit dat ik gewoon geen seksuele gevoelens meer lijk te hebben, werk dat niet bevorderend. Ik moet echt heel hard mijn best doen om niet ineens te bedenken dat ik een zwanger lichaam heb, want dan wordt het niets meer. Mijn man vind het juist enorm mooi, dat zwanger zijn... Ik snap er niks van. Hij heeft het topic overigens met veel aandacht gelezen! Ik vond het wel heel lief dat hij het belachelijk vindt als mannen hun recht op seks claimen. Hij vind het volledig begrijpelijk dat vrouwen tijdens de zwangerschap geen of minder zin hebben en hij is van mening dat je je als man daar gewoon bij neer moet leggen en dat je een zielepoot bent als je dat niet kan of wil. Natuurlijk had ook hij stiekem gehoopt dat ik zo'n vrouw was waarbij het libido omhoog zou schieten door de hormonen, maar dat is nu eenmaal niet zo en dat geeft niets. Offtopic: ik ben ook gelovig . Maar eigenlijk registreer ik alle opmerkingen die daarmee in strijd zijn gewoon niet. Er zijn nu eenmaal veel meer mensen die niet geloven dan wel en ik begrijp wel dat die geen rekening houden met hun worden (beledigingen en dergelijke daargelaten uiteraard). Neemt niet weg dat ik het ook begrijp als iemand er aanstoot aan neemt. Ach ja... op een forum als dit ontkom je er niet aan denk ik. Overigens heb ik me er wel een beetje over verbaasd dat er nergens een christelijk zwangerschapsforum bestaat.
Ik zei in het begin al lachend tegen mijn vriend (omdat ik zo weinig zin had); pas op, aan vier maanden ga je me nog wegduwen... Maar jammergenoeg is er niets veranderd. Ik heb helemaal geen zin... Ben er ook nog steeds te moe voor. We doen het nu ongeveer eens per week, meestal op zijn 'vraag'. Ik krijg er gaandeweg wel zin in, maar ik hoop toch dat het echt weer in orde komt!
Een keer per week! Dat is best veel... Ik herken trouwens wel dat de 'zin' meestal tijdens het vrijen vanzelf komt. Toch een kwestie van jezelf ertoe zetten dan...
Tsja erg jammer als de zin niet terug komt maar ja pech toch? Ik bedoel wat is nu 9 maanden op een heel mensenleven denk ik dan maar weer en seks claimen, nee dat nooit, haha niet als ik zwanger ben maar ook niet als ik niet zwanger ben! Hihi t is iets waar je beiden van moet genieten en als 1 van de twee geen zin heeft, jammerrrr dan....morgen weer een dag Hihih dames gewoon lekker genieten!
Je moet soms toch toegeven vind ik, zeker aangezien ik weet dat de zin wel komt als we bezig zijn. In het begin liet mijn vriend me 'doen', alsof ie wachtte tot mijn goesting terugkwam, maar toen merkte hij waarschijnlijk dat ik het dan maar wat liet aanslepen... Toen deden we echt wekenlang niets. Wij kunnen op zondagochtend bijna altijd samen uitslapen, we profiteren daar dan ook van De ochtend lekker intiem beginnen en dan ontbijt op bed....
Ja maar ja als je echt geen zin hebt heb je geen zin. En als de zin ook niet komt na een aanzetje dan is het jammer voor meneer maar ik ga echt niet tegen mn zin in vrijen. Heeft geen nut vind ik.
Ja laat hem zeuren! Jij draagt 9 maand een kindje en dat kost energie...dus geen zin is geen zin hoor.. Haha en anders gebruikt ie zn handjes maar