Haha nou mooi...ja kz ou me dr niet druk om maken hoor. Wie weet komt de zin weer en anders is het ook voor hem ff doorbijten, dat doe jij ook 9 mnd, dusseh wel zo eerlijk
Ik heb juist veel meer zin in seks! Ben nog maar 7 weken, maar ik merkte aan bv. mijn libido stijging dat ik zwanger was... raar he? Ik ben soms wel te misselijk of moe, maar zin is er wel. Ik droom ook veel over seks. Echt heel vreemd, had het echt niet gedacht dat het zo zou zijn. Wat wel scheelt denk ik, dat ik mijn buikje en borsten ineens sexy vind, in plaats van me ervoor te schamen dat ik niet superslank ben, mag het er nu zijn!
Zeer juist, moest ik niet weten dat de zin komt, zou ik er ook niet aan beginnen De ervaring heeft ondertussen echter geleerd dat 't wel komt
@ yule: haha nou lekker van geneiten. Is hier net zo hoor...kan mn man wel opvreten nu @ lilya: nou ja als de zin komt is t inderdaad anders, maar als die wegblijft dan haak ik wel af. haha mn man wil ook niet als ik geen zin heb...dat scheelt een hoop!
yup ik heb er ook last van ... me vriend begrijpt het wel natuurlijk ..... ben af en toe wel lief voor hem zeg maar maar aan mij hoeft ie ffies niet te komen hahah
leuk gezegd...hihihi zo heb ik dat de eerste maanden ook ff opgelost toen ik zo misselijk en moe was Maar aan mijn lijf toen inderdaad geen gefriemel
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar snap heel goed dat je man het onthouden heeft Ik kan me alleen niet voorstellen dat het waar is. Toen we net wisten dat ik zwanger was, hadden we beiden juist veel zin om lief voor elkaar te zijn en met elkaar te vrijen. Ik had dan wel de volgende dag wat rozeverlies, maar wist dat het van het vrijen kwam, dus maakte me er geen zorgen om. Tot ik dus een keer echt bloedverlies had. Gelukkig was het niets ernstigs, maar we hebben er ruim twee weken door in onzekerheid gezeten. (Een echo moest uitsluitsel geven over of het mis was gegaan en daar moesten we lang op wachten) In de weken had ik ook geen zin in sex. Ik wilde ook goed op kunnen letten of ik weer ging bloeden en sex had daar invloed op, dus dat wilde ik niet. Na een goede echo en nadat de fase van vermoeidheid en misselijkheid over was gegaan vrijen we nu weer. Wel voorzichtiger dan eerst en net iets minder vaak, maar toch.
Nou hier heb ik nog nooit van gehoord. Eiwitten in je kind en door seks te hebben went je lijf eraan? Hihi..ken wel het verhaal van bloed en resusfactor dat je lijf daar iets mee moet ivm bloedtransfusie nageboorte ofzo etc..en dat je lijf soms aan de zuurgraagd van sprema moet wennen..maar eiwitten? Nee haha heeft ie goed onthouden..in zijn voordeel maar is volgens mij echt niets van waar
ik had dat ook heel erg. in het begin bijna geen zin en later wel heel erg. nu komt het er niet van omdat we net een hele drukke periode achter de rug hebben en ik last van mn bekken heb. toch ondanks de bi kan je wel sex hebben. (moet het alleen de volgende dag bezuren, maar heb het er graag voor over) gelukkig doet mijn mannetje er niet moeilijk over.
Hetzelfde hier, hihi soms bezuur ik het direct daarna..haha dan ben ik net een oud "omaatje" hihi die neerploft en niets meer kan Maar inderdaad heb het er wel voor over en mn man gelukkig ook
Hier eentje met geen zin. En ik durf ook niet meer.. Heel gek, ik weet dat het grote onzin is, maar ik ben toch bang dat er iets misgaat met de zwangerschap ofzo als ik sex heb... Ach, eigenlijk ben ik ook veel te moe voor sex!