Ik mag Nog 9 weken werken. Daarvan heb ik ook nog 2 weken vakantie met kerst, dus nog maar 7. Maar ik heb er zooooooooo geen zin meer in. Ik heb leuk werk hoor, maar het kost me gewoon energie die ik niet heb. Maar hele dagen thuis zitten lijkt mij ook niet alles eigenlijk. Hmmm. Nog ff volhouden, zal vast voorbij vliegen.
ik heb precies hetzelfde alleen dan met mijn opleiding en stage. Stage is voor mij best wel zwaar en de hele dag op school zitten vind ik de laatste tijd ook vermoeiend heb er niet echt zin meer in ik slaap ook slecht en de laatste paar dagen heb ik heel erg last van rugpijn. maar als ik de hele dag thuis zit wil ik weer wat gaan doen.
Ik denk dat veel zwangere dit wel hebben.... Als je nog moet werken wil je niet meer , maar als je niet meer mag werken omdat je om iets thuis zit wil je juist werken Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap , was er ook klaar mee vanaf een week of 30 , maar moest nog 6 weken. Toch waren die laatste weken ook erg gezellig en toen ik eenmaal verlof had had ik echt zoiets grr... En nu haha. Dit duurde 3 weken en toen had vriend zomer bouwvak en veel mensen om ons heen dus toen was dat gevoel weg haha
Ik zit al ongeveer 10 weken thuis nou geloof me.. ik had liever gewerkt.. ik verveel me soms dood.. voel me soms down.. ik probeer natuurlijk wel zoveel mogelijk gewoon thuis te doen, maar dat wordt nu wel zwaar hoor.. snel moe enzo dus ben ook gewoon futloos! Ben het wel zat nu. ze mag nu wel komen haha
Hier ook... Alle energie die ik heb gaat naar m'n werk. Zodra ik thuis kom plof ik neer en doe ik nog weinig. M'n vrije dagen moet ik ook echt gebruiken om bij te tanken, anders red ik het niet... Ik ben deze zwangerschap echt zo veel moeier dan de vorige...
Heel herkenbaar! Ik hoef niet perse te stoppen met werken maar een beetje minder zou wel fijn zijn. De gyn gaf ook al aan dat ik rustiger aan moet doen en een middagdutje moet doen maar ja, dat kan op het werk niet natuurlijk. Ik ben nog net te fit om in de ziektewet te gaan maar langs de andere kant ben ik thuis niks waard omdat ik behoorlijk op ben.