Slapen...**zucht**

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Grassprietje, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik ben nu bijna 32 weken zwanger...ik heb echt slapeloze nachten dat willen jullie niet weten...Voornamelijk komt dat door
    Het na de wc moeten
    vervelende buikpijn
    kramp in me voeten,
    de kleine meid die het in me buik wel erg gezellig heeft..

    Dit gaat nu al zo`n 4 weken zo...Ik wordt er echt knetter gek van...Gelukkig kan ik smiddags nog wel 2 uur slaap inhalen, maar dat weegt natuurlijk niet op tegen 9 uur slaap die ik echt nodig heb...

    Is er iets homeaptisch warvan jullie zeggen, dat werkt echt? Of is dit gewoon een van de dingen waar je helaas niets aan kunt doen...

    De keren/uurtjes die ik wel in slaap, slaap ik dan op mijn rug...Mijn andere vraag is, of dat nu echt zo slecht is? Overal wordt geschreven dat op de rug slapen slecht is ivm organen die de de beeb in verdrukking brengen...
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Claudia23,

    we kunnen inderdaad vrij weinig doen aan onze moeilijk slapende zwangeren... Je rust al op de tjden dat je kan, dan kom je in ieder geval evne tot rust en probeer vlak voor je gaat slapen geen inspannende dingen meer te doen als een boek lezen of tv kijken. Wellicht wil je partner je voeten evne masseren voordat je gaat slapen, neem een kop ware melk en bouw jezelf helemaal in met kussen zodat je optimaal lekker ligt.
    En je mag gerust op je rug slapen. Je kunt er zelf iets duizelig van worden, maar dan draai je vanzelf wel!
    Ga maar eens langs een natuurlwinkel, wellicht hebben zij nog een handig middeltje.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina