Geen zin meer om te werken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sally1980, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja dat vervelen heb ik nu al met 36 weken verlof, laat staan als je met 34 weken al thuis bent, al ben ik wel erg blij dat ik niet meer hoef te werken nu hoor, want was het zat.

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heel herkenbaar! Ik ben vandaag 22 weken zwanger, en werk door tot 34 weken zwangerschap. Maar ik ben ook echt de weken af aan het tellen. Dacht dat ik de enigste was die het werk op de laatste plaats zet nu, maar fijn om te weten dat ik niet de enigste ben ;)

3. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ook ik ben aan het aftellen, nog ruim 8 weken en dan mag ik lekker stoppen:) Ook al heb ik geen vervelende baan, ik vind de combinatie werken/zwanger zijn en thuis nog een peuter hebben best vermoeiend..

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Kan me goed voorstellen!

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Oh pfff neee ik heb ook echt geen zin meer!! Maar dat is eigenlijk sinds de laatste week... krijg constant last van mijn rug. Als ik een hele dag moet werken dan heb ik daarna zo'n last van mijn stuitje, maar ook van mijn ribben want de baby zit zo hoog. Ik kan me gewoon geen houding meer vinden (heb een kantoorbaan, 28 uur pw en nog een peuter hihi). Bij een halve dag heb ik geen last gelukkig maarja... Ik moet nog zo lang bahbah... hopelijk gaat de tijd snel :D

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik zou willen dat ik kon werken:(.

Ik zit sinds 28 weken thuis en vind het dodelijk vermoeiend.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nu je het zo zegt... klinkt het eigenlijk nog maar even.. 8 weken :)

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier ook totaal even beu van het werk!! :cool: veel pijn in mijn rug en heupen.

Gelukkig nog 1 avonddienst morgen en dan bijna 4 weekjes (zomer) vakanties!!!!!:D

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    :D
    Had ik ook, ik was helemaal into-the-womb...ik was er gewoon alleen nog maar fysiek voor de buitenwereld.

Nu heb ik dat mbt mijn kids;):p:Dik ben er wel maar ben gewoon met mijn hele hart en ziel en zaligheid bij mijn kids. Mijn werk is nu een noodzakelijk kwaad, terwijl ik er voorheen van genoot:(

10. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik heb trouwens, als ik op tijd beval dan, 12 weken zwangerschapsverlof na de bevalling en ook nog 2,5 week vakantie er achteraan geplakt...uren van dit jaar en een week van volgend jaar....dus ga 1 oktober met verlof en dan pas 10 februari weer werken zoals het er u naar uit ziet...

11. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha, heel herkenbaar.. Ik ben normaal heel betrokken bij mijn werk en wil alles goed voor elkaar hebben.. maar nu lijkt het wel alsof ik bij alles denk: ah joh, dat komt wel goed, maak je niet zo druk ;) Waarschijnlijk komt het bij mij ook omdat we nog steeeeeeds geen zomervakantie hebben gehad.. volgende week zaterdag is het eindelijk zover, dan heb ik 3 weken vrij. Denk dat ik daarna de energie wel heb (hoop ik) voor de laatste 7 weekjes.

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Herkenbaar. Werken werd wel wat vermoeiend maar ik hoop echt dat de kleine eerder komt!
    Heb nu nog wel wat dingen te doen en heb afspraken staan met vriendinnen, toch weet ikn niet hoe al die weken door te komen, van mij mag de kleine met 38 weken komen :)

13. Kerstengel

13 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja hier ook... Heb een leuke baan maar 40 uur vind ik heel vermoeiend.
    Ik zit gewoon op kantoor maar de moeheid slaat gewoon toe.
    Ik ben nu 25 weken en twee dagen en heb gekozen om met 34 weken verlof in te gaan. Dus het is aftellen geblazen.
    Succes allemaal!!

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Haha.. ik heb dat ook gehad toen ik wat korter zwanger was! Nu is het juist het tegenovergestelde.. vanaf afgelopen maandag officieel met verlof maar ben tot nu toe gewoon nog elke dag gaan werken en ga zo weer (wel halve dagen)! Voel me te goed om heel de dag thuis te zitten.. en op mijn werk kan ik nu heerlijk rustig dingen afmaken nu ik er "officieel" niet meer ben!

Deel Deze Pagina