Geen zin meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja1402, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    pppfff ik moet ff mijn ei kwijt (niet letterlijk hihi)...we zitten nu in ronde 19 en dit is de eerste ronde met Clomid. Maar het lijkt wel of ik niet meer "verplicht" kan klussen. Vandaag zou mijn eisprong zijn, maar gisteravond was het klussen een ramp! Er ging contstant door mijn hoofd: ook al heb je geen zin, je moet! Nouja zeg, dan wil het echt niet meer pfff

Ik weet natuurlijk ook wel dat het allemaal vanzelf moet gaan, maar na zoveel rondes ga je een keer de moed opgeven, ik heb ff weer een schop onder mijn reet nodig haha.

Hebben jullie dat ook wel eens, of ben ik nou een apart geval?

Liefs,
    Natasja

2. Niet meer actief

Bij ons is het ook niet altijd van harte... kan ook moeilijk anders, ZO romatisch is het niet meer na de xxx-de keer. Tsja, dan ga je gewoon met je benen omhoog en denk je aan je belastingsformulier... niks om beschaamd over te zijn, volgens mij komt dit bij iedereen voor die al wat langer aan het proberen is.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje meid, bij ons is het gelukkig nog steeds niet verplicht...gebeurd het nog steeds omdat we het willen en niet met de gedachte nu moet het...

of ik net zo zou denken als ik al zolang bezig zou zijn?? ik weet het niet, weet wel dat het ook killing zal zijn voor je relatie als het spontane ervan weg is...

kom op meid tis de 1e ronde met clomid wie weet is het nu gauw raak????veel succes in ieder geval...

4. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgiƫ
    Ja Natasja, ben ook even depri, zie het helemaal niet meer zitten nu. Al 8 maand zijn we bezig om zwanger te worden.
    Moet wel bekennen, het klussen gebeurt bij ook niet meer zo vaak. Deze maand nog maar 1 keer! De zin is weg omdat het gewoon op dat zwanger worden is gefocused.

Ik ga deze maand proberen om mijn ventje zo ver te krijgen dat we toch regelmatig klussen... maar ja, zo pushen doe ik niet graag. Begrijpen jullie?

Hoe doen/deden jullie dat?

Groetjes uit het Belgenland!

xxx

5. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik probeer ook te vrijen in de tijd dat het er niet van af hangt. Ik merk aan mezelf hoe vaker ik het doe hoe leuker het is. Net of de zin blijft hangen. Daardoor lijkt de verplichting minder verplichting omdat je het de rest van de weken ook doet. Ik merk echt dat het helpt. Toch klussen we nou ook maar gemiddeld 5x id maand.
    Zo ook de dagen voor m'n ei probeer ik het om de dag te doen en dan twee dagen achter elkaar.
    En als het echt niet lukt mijn mannetje in de stemming te krijgen: dan laat maar zitten.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zit nu ook in zo'n dippie hoor!
    Wij zitten nu in ronde 7 (tevens 3e ronde na MK)
    Wij hebben ook besloten om deze maand nog om de dag te klussen en daarna lassen we een pauze in. Het moet gewoon wel leuk blijven maar nu zit ik gewoon op het randje...
    Aan de ene kant wil ik gewoon zwanger worden (zijn) maar aan de andere kant zie ik wel uit naar de pauze in september...
    Gek he?

7. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Wij klussen ook de hele maand door. Klinkt spannender dan het is: 2 a 3 keer per week. Wij zijn nu 8 maanden bezig en omdat ik het behoorlijk zat begin te raken klussen we gewoon op dezelfde manier als toen ik nog aan de pil was. Dus ik ga ook bovenop en als hij een keer zijn boeltje over m'n buik heen spuit ( :oops: ), is ook prima. Totaal niet functioneel, maar ik wil er zoveel mogelijk van genieten omdat die maanden dat we wel gericht bezig waren het toch ook niet is gelukt zwanger te raken.

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik denk dat dat echt de goede instelling is! Ik denk dat je er anders veel te veel mee bezig bent, en dat werkt juist averechts! Maarja, net als zoveel andere topics hier: wanneer ben je er nou niet mee bezig, en hoe doe je dat als je wens zooo groot is?! Tis moeilijk hoor...

Liefs,
    Natasja

9. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Esmeralda HA HA HA wat zeg je dat heerlijk zeg! Zijn boeltje over je buik, totaal niet functioneel! Nee, dat niet nee. Maar ik denk dat je gelijk hebt.

Gewoon lekker sexen wanneer het niet je vruchtbare dagen zijn, is juist leuk en zorgt dat de andere hopelijk vruchtbare wippies ook leuk blijven.
    Alhoewel je soms je vent wel even moet aanslingeren, want als een vrouw weet dat haar ei is comming, dan MOET het toch effe gebeuren he?

Dus Natascha, ik hoop dat je wat aan onze tip hebt.

succes!
    groetjes Jessica

Deel Deze Pagina