pijnlijke eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikke1981, Aug 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,
    Zit even met iets wat me niet zo lekker zit,
    Ik heb gister duidelijk mn eisprong gevoeld en die was erg pijnlijk de gehele dag soort van kramp gevoel! Vind het een beetje een eng gevoel om eerlijk te zijn. Vandaag heb ik er nog steeds last van al is het wel iets minder maar nog steeds niet echt lekker, en het trekt nu ook door naar beneden :( Ik snap er helemaal niks meer van.

Herkend iemand dit en wie kan me tips geven, maak me eenbeetje zorgen namelijk.

Liefs Deesje

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi,

ook ik heb wel eens last van mijn eisprong en dat is de ene keer erger dan de andere keer.
    ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken.
    heb je r over een paar dagen oo nog last van dan zou ik even de dokter bellen.
    maar vooralsnog geloof ik niet dat er iets aan de hand is.

liefs tasch

3. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diƫtist in opleiding
    Ik voel iedere maand mijn eisprong. Ik heb er geen moeite mee. In feite voel je dat het eitje zich letterlijk door het vliesje waar het eerst in zat, heen dringt. Ik vind het altijd wel gemakkelijk, weet ik precies waar ik zit in mijn cyclus. :D

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik heb dus ook al een week van te voren pijn en krampen. Ben hierin niet de enige dus dat schept dan weer een band.

Wanneer ik mijn eisprong heb gehad is bij mij ook makkelijk te zien, ik verlies dan in 1 keer een heel hoop eggwhite (vruchtbaar slijm) normaal als je geluk hebt komt dat in beetjes van te voren en weet je dat je aan de klus moet...Bij mij komt het pas als het al gebeurt is...maar daarom ben ik wel blij met de krampen vooraf...dan weet ik dat het eraan zit te komen en kan ik aan de klus!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hebben jullie dan ook dat het echt zeer doet???
    Heb het eigelijk wel iedere maand dat het wat gevoelig is maar nu was het echt pijnlijk dat ik gewoon ff niks meer kon of ff stil moest staan

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja ikheb dat ook wel eens heb wel eens gedacht dat ik een blinde darm onstekeing had maar na een half uur werd het dan opeens minder . Ikheb het de ene keer ook erger dan de andere keer maar ikvoel m'n ei de laatste maanden eigenlijk altijd een paar dagen met 1 dag duidelijk een piek. Tja je weet dan dus in ieder geval wanneer je moet klussen ;)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    nou zelfs daar moet ik even niet aan denken

Ga morgen maar ff mn dossier bij mn oude dokter even opvragen en en afspraak maken bij mn nieuwe huis arts kan nooit kwaad denk ik dan maar

Share This Page