Hallo, Ik hoor altijd van iedereen dat zwangere vrouwen juist zin hebben in seks... Ik heb er totaal geen zin in,herkent iemand dit?? ik snap er niks van Ik vind dit ook vervelend voor me vriend. (T is al weer 2 weken geleden)
Hier ook... Helaas al de hele zwangerschap lang! Moet me er soms echt toe zetten... Gelukkig is manlief heeeel begripvol!!
Hier ook, helemaal geen zin.... Zit idd wel eens 2 weken tussen dat we echt zoiets hebben van hmmmm wanneer was de laatste keer.... Vorige zwangerschap juist onwijs zin, nu echt helemaal niet.... Arme man....van bijna elke dat tot bijna niks
Hier ook hoor.... We hebben zelfs afgelopen week weer voor het eerst seks gehad sinds de ongeveer 2 weken voor de bevruchting, dat is dus al zo'n 5 maanden geleden (zwanger door ivf dus geen seks bij nodig ) ML is ook hier begripvol maar mist het wel....
Nul,nul zin. Want moe, misselijk en lamlendig. Kwam vorige keren zo in het 2e trimester wel wat terug, in 3e juist heelveel zin. Ik heb gelukkig een erg begripvolle man.
Bij mij verschilde het.. De allerlaatste maanden had ik geen zin omdat het lastig gaat en meer pijn deed..
Geen zin betekent hier geen sex. Mijn man is zeer begripvol, maar ook al was hij dat niet geweest, dan had ik me er alsnog niet 'toe gezet' voor hem. Sorry, maar sex moet leuk en fijn zijn voor beide partijen vind ik!
Heel herkenbaar hoor. Pas rustig aan geprobeerd en het begon goed maar dan voel ik de baby schoppen en dan krijg ik zo'n naar gevoel (schuldgevoel diep van binnen??) dat ik echt niet meer kan. Ik kan blijkbaar de baby in me erg moeilijk combineren met seks. Terwijl ik wel behoeftes heb hoor en ik doe nu veel vaker aan zelfbevrediging dan voor ik zwanger was. Liever zou ik het gewoon samen doen maar daar zit even een blokkade op of zo. Was er die avond best even gefrustreerd door (huilen ).
Was al bang dat er wat mis was met me haha, VL is ook heel begripvol maar ik zie wel dat ie het mist. En idd het moet leuk zijn voor beide partijen, helemaal mee eens! Hoop dat het een fase is
Helemaal mee eens.. Mijn vriend vind zolang we knuffelen en kussen het ook goed..Seks komt wel weer al had ik in het begin veel zin na dat ik de hele dag begon te spugen was die pret snel voorbij alles is ook zo nauw van beneden nu voel me net een maagd niks prettigs aan terwijl ik voor de zwangerschap er gek op was hihi voorlopig heerlijk zonder
Hier ook niet inderdaad. Als we het doen en dat is ook maar 1 keer per week meestal roe ik het echt voor hem. En om niet elke dag de vraag meer te hebben vanavond seksen?
Deels herkenbaar. Heb geen schuldgevoel of vreemde ideeën omdat er geschopt wordt. Vriend vind dat volgens mij ook niet erg. Vooral de harde buiken na de seks zijn vervelend waardoor ik het liever niet meer doe. Ik wil op zich wel. Ook als ik het zelf doe heb ik buikpijn dus ook dat maar even niet. Vriend moet zich zo af-en-toe zelf maar even helpen hoor.
hier geen zwangersex! sowieso omdat ik er nu harde buiken van krijg, en omdat ik het gewoon een rot idee vind, en mijn tieten jeuken en zijn gevoelig AFBLIJVEN... dusssssssssssss tis maar een paar maand, na de bevalling als alles weer in de plooi is en en er niks meer leeft in mij hebben we hopelijk nog 50 jaar om samen ons best te doen
Hier ook niet hoor. Vanaf ca 8 weken zwangerschap ofzo totaal geen zin meer. echt tot onder het 0-punt gedaald. Mijn vriend had er in het begin wel moeite mee, maar nu gelukkig niet meer. En doet zelf ook niet echt zijn best er meer voor (gelukkig want vond het zo lullig om hem steeds af te moeten wijzen) Deed het af en toe nog wel, zaten op ongeveer 1x per 2/3 weken ofzo maar dan moest ik echt zin maken en was ik blij als het weer voorbij was. Nu vind vl het met de dikke buik ook niet zo fijn meer, dus laatste keer inmiddels al een week of 4 ofzo geleden. Mischien zelfs wel langer ik weet het niet eens meer!