Pff ik ben momenten 38+3 weken zwanger hele zwangerschap echt als Top ervaren weinig tot geen kwaaltjes alles goed met de beeb Maar sinds een week ben ik zooo beurs, overal(spier)pijn en lijk wel 87 Pfff Kan m'n bed amper in en uit komen, lopen is vreselijk net als opstaan en weer gaan zitten. M'n kuiten doen onwijs zeer net als m'n liezen, buik,rug, harde buiken continu een strakke buik enz.. Echt alles gewoon een oud wijf dus... Zo dat is eruit .. Herkenbaar ? Hoe hebben jullie de laatste weken doorgebracht ? Is er iets te doen tegen deze pijn de hele dag? En niet te vergeten ik ben nog half incontinent ook... Zit ik lekker in bed en dan voel ik zo weer een golfje lopen grr
Heb je het al aangegeven bij de Vk? Zo ga je veel te vermoeid je bevalling in. Dat je er op het einde klaar mee bent is normaal dat helpt je toe te leven naar de bevalling. Maar zo veel pijn vind ik niet normaal.
Ah wat vervelend zeg dat je je zo voelt! Voor mij ook niet echt herkenbaar dat het zo heftig/pijnlijk is als jij omschrijft. Was het op het laatst ook wel een beetje zat maar dat zat hem dan meer in het feit dat ik me een opgeblazen olifant voelde en daardoor niet zoveel meer kon/wilde. Ik zou idd even met de vk overleggen want als je al helemaal kapot bent voordat je de bevalling in gaat lijkt me niet bevorderlijk. Succes en sterkte meid!
Bedankt voor jullie reacties. Ik word er een beetje verdrietig en chagrijnig van haha en dat herken ik helemaal niet van mezelf nou las ik wel dat dat een beetje bij de laatste weken hoort. Loop maar te klagen en te zuchten haha Vanavond weer ff lekker warm douchen en op tijd naar bed hopelijk is het maar tijdelijk Dacht zelf misschien dat het er gewoon bij hoort Al heb ik het zelf bij onze eerste niet zo ervaren de laatste weken