weet eigelijk niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan de sex blijft bij mij er gevoelig de eerst keer sex was 7 weken naar de bevalling maar dat deed nog te veel pijn dus maar mee gestopt naar een week weer geprobeert weer het zelfde deed te veel pijn hij kreeg hem er bijna niet in het is allemaal wat strakker na ruim 8 weken toch maar evn door de zuure appel gebeten want ik dacht miss als we het gewoon even door zetten word het uit eidleijk wel beter maar het bleef pijn doen in die week nog 2 keer sex gehad en het werd uiteidelijk ook wel minder de pijn alleen bij de ingaan nog een beetje maar ik heb nog steed pijn bij het naar binnen gaan en eigelijk geen zin in sex en als we bv ruim een week of langer geen sex hebben ben ik weer terug bij af en me man denk dat ik niet meer op gewonden word van hem maar heb hem ook al uit gelegt dat het niet aan hem licht dat ik nog weinig behoefte heb aan sex en dat ik er nog steeds last van heb en dat ik ook wel weet dat als ik het bv min 2/3 keer per week sex heb dat het minder pijn doet maar vind het erg moelijk of elkeer die stap weer te zetten als je weing of geen zin hebt of het toch weer eng vinden veel hectingen heb ik niet gehad ben maar een klein stukje in geknipt had geloof ik maar 2/3 hectingen maar heb ook echt het gevoel dat het weer los scheurt terwel alles gewoon netjes dicht is en ik ook niet bloed na de sex en het is ook alleen het voorste randje sorry voor mijn slordige verhaal
ik heb ook in het andere topic gereageerd, maar had ook het gevoel dat alles scheurde. Is na 8 mnd toch goed gekomen ik vind 7weken eeerg snel hoor..
dat is ook best snel maar wou het toch even probeeren had er op dat moment toch wel behoefte aan maar we zijn nu inmiddels 4 maanden veder en nog heb ik er erg last van
o maar ik bedoelde het niet om je aan je aan je vallen hoor! Snap het best als het zo gaat, maar bij ons dus niet Succes verder! Kan je niet helpen.. alleen rustig aan, dat werkte bij mij en het kwam vanzelf. voel je vooral niet schuldig, dat werkt averechts!
ook nog wel wat last maar geen "scheur gevoel" (ook niet vlak na de bevalling) hier knip gehad en kan blijkbaar nog wel een jaar na de bevalling voelbaar zijn.... succes ermee.
Hier al járen last van, na de geboorte van Justin. Zeg maar ook bij de ingang dat 'vliesje/randje'. Morgen weer naar de gynae voor een definitieve beslissing want zo gaat het niet langer..