Ik moet in de 2e week van december weer beginnen met werken.. Ik heb er ook geen zin in, maar ik heb besloten om ouderschapsverlof op te nemen deze week zodat ik nog maar 2 dagen hoef te werken.. En in maart loopt mijn contract af en ik laat hem dan niet verlengen zodat ik tot september thuis blijf bij mijn kindjes.. Dan zijn ze inmiddels alweer 4 en 1 jaar en ga ik weer aan de slag..
een thuisbaan zou we leuk zyn, en dan heb ik het niet over het huishouden ik ben nu bezig met een soll. brief en het schiet niet op. Mn concentratie is echt slecht Heeft er nog iemand een originele openingszin, ipv nav uw advertentie blabla, haha de gebruikte ik altyd
Af en toe baal ik er van dat ik ontslag genomen heb.. Maar eigenlijk vind ik t zo ook wel fijn.. Volgens mij had ik anders deze week ( Gijs was dinsdag 10 weken oud) weer aan de slag moeten gaan.. Ben wel bezig met invalwerk te "regelen" maar dat zal pas februari volgend jaar zijn.. In een verzorgingshuis, waar ze dan in-house kinderopvang willen gaan bieden...
Ik heb ook echt geen zin om te gaan werken, al werk ik maar twee dagen in de week. Ik zeg geregeld tegen mijn man dat ik echt wil gaan stoppen. We hebben drie kinderen en mijn dagen zitten vol. Ik heb beloofd om toch terug te gaan werken in januari en dat ga ik ook echt doen, ik weet alleen niet hoelang ik het volhoud. Voor de financiën hoef ik gelukkig niet te blijven werken al moeten we dan wel iets zuiniger gaan leven maar dat is niet verkeerd. Ik heb dus nog even vrij en probeer nog te genieten al heb ik het ontzettend druk.... thuis met je kinderen is ook hard werken .