strakke shirts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke84, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

omdat ik veel last heb van mijn rug en bekken merk ik dat het dragen van een wat strakker shirt met een buik band eromheen lekkerder zit als een slobbertrui ofzo. maar vraag me af of en wat strakker shirt om mijn buik geen hinder is of vervelend voor de baby. want dat zou ik niet willen hoor... weet iemand dit misschien?

2. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey voor zo ver ik weet kan het dragen van strakke shirts geen kwaad als jij dat lekkerder vind zitten dan moet je dat lekker doen...
    wat wel zo kan zijn aangezien je ook al wat verder bent is dat het op een gegeven moment beknellend kan gaan zitten maar zo lang jij er nog geen last van hebt moet je het lekker blijven dragen...

groetjes

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, lijkt me dat jouw buikwand meer 'knelt' dan een shirt en buikband hoor, ;) Als het moet rekken, rekt het wel mee...

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    precies kan geen kwaad ik merk nu dat ik dat deze keer ook fijner vind!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok ben dus niet de enige. had net nog even shirt uitgetrokken en weer opnieuw aangedaan en merkte echt duidelijk verschil. :D

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben trouwens ook zo malloot dat ik geen warme dingen kan verdragen zelfs met vrieskou vind ik een shirt met korte mouwen echt HEEEEERLIJK! en slippers zonder sokken, ze verklaren me hier thuis voor gek haha

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heerlijk iets straks aan! (jurkje, truitjes, panty, buikband) Dat voelt bij mij ook lekkerder aan hoor! Gewoon doen!

8. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Je hebt ook de babybelt... die ondersteunt nog beter dan een gewone buikband... bij prenatal te koop (en ik heb er twee liggen in maat XS... mocht iemad interesse hebben)

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    en dat is zeker niet aan te raden want die is slecht voor je buikspieren alleen in overleg met VK als het echt niet meer gaat is zoiets aan te raden..

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik hou ook van wat strakkere dingen, dan voel ik mezelf ook strakker ofzo :)

Zolang je er zelf goed bij voelt - en aan de kleine merk je snel genoeg of die er last van heeft - dan is t prima!

Deel Deze Pagina