Hallo allemaal, Eind 2010 ben ik (na 15 jaar) gestopt met de pil, maar door omstandigheden eind 2011 weer terug aan de pil gegaan. Nu, een jaar later, willen we er voor gaan en ik heb gisteren mijn laatste pil gehad. Toen ik de 1e x stopte met de pil, werd ik pas na 100 dagen ongesteld. Zou ik nu sneller 'ontpild' zijn, omdat ik nu maar een jaar aan de pil ben geweest? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Hoi hoi! Ik heb een beetje ervaring Vorig jaar november gestopt met de pil en de eerste ongesteldheid kwam na ongeveer 80 dagen! de daarop volgende rondes ook rond de 50,40 en de laatste duurde alweer langer dan 50! Werd er zo moe van en op het werk zat het even tegen dus ben zo tijdens m'n cyclus weer aan de pil gegaan! 4 maand later ben ik weer gestopt omdat ik nu met de pil allerlei klachten kreeg en ik dacht: weg met die troep! De eerste x werd ik nu na 48 dagen ongesteld! En de tweede ronde zit ik nu in, maar is rond de 38 dagen!! Uniek dus! Zit alleen nu in spanning ik voel m'n eisprong altijd 2 weken lang door heftige steken. Maar nu was het binnen paar dagen weg maar m'n temp bleef hoog. Nu paar dagen ongesteldheid klachten maar er komt niks! Voel me dus anders dan in voorgaande rondes maar lastig met zo'n cyclus, weet niet wanneer ik precies kan testen!! want voelde vorige week dinsdag heftige steken als teken vd eisprong, maar ja of het die dag dan ook komt of een dag later? Spannend!