geen zin

Discussion in 'De lounge' started by fightforlove, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk!
    Echte vrienden doen zoiets niet en als jij hier in blijft toegeven blijft ze je alleen maar misbruiken.

Helaas zelf ervaring genoeg met dat soort mensen.

Liefs mij

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik zou de confrontatie aangaan met haar hoor! Je ben nu in zekere zin de confrontatie uit de weg gegaan, je hebt haar toch nog niet gesproken? Hopelijk heeft ze het wel even goed gevoeld toen ze voor een dichte deur stond!
    Het best lastig om assertief te zijn he. Maar probeer het wel!
    Rare griet hoor. Ook om op die manier je kinderen ergens te droppen!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    goed gedaan!
    opkomen voor jezelf is heel belangrijk, maar ook lastig in sommige situatie's. is voor heel veel mensen lastig,
    en dan zijn er natuurlijk ook mensen die daar misbruik van maken

4. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Dus dat. Leuke "vrienden" die zo met je omgaan, ik had ook echt gezegd dat ik andere plannen had, hallo zeg:$

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat zou ik ook doen ja.

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Lees nu je topic, ben wel benieuwd of je haar nog hebt gesproken vandaag?

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

heb haar vanmiddag nog gesproken en mijn verhaal gedaan maar ze vond het blijkbaar normaal want ze zei je bent toch altijd sochtends thuis...heb gezegd dat ik boodschapppen moest doen was ze ook nog eens beledigd dat zei niet mee kon met de auto..

ik heb igg gezegd dat ze niet meer hoeft te komen voor iets wat ik voor haar moet doen want laat me niet gebruiken...

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

heel goed van je, wat een raar mens zeg, daar heb je een woord voor he? profiteur.....

9. Writer

Writer Niet meer actief

volgende keer niet zeggen dan je boodschappen moet doen ofzo ,want dan blijft ze wel doen in de hoop dat je toch thuis bent , gewoon zeggen dat je al druk genoeg hebt dus oppassen zou wel kunnen maar dan allen van te voren afspreken , mocht het jou uitkomen dan oke ,zo niet moet ze iemand anders zoeken

maar ze gebruikt jou dus geen aandacht aan geven en contact verwateren lijkt me het beste

mensen die mij wilen gebruiken voor oppassen zeg ik altijd heb druk zat klaar.

10. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    zo en nu niks meer van je laten horen.
    wat een rare griet zeg, kan dat nou niet echt een vriendin noemen.
    goed van je dat je lekker bent blijven liggen.

Share This Page