geen zoetigheden meer.

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Hippo89, Jul 4, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik weet niet of de optie al gegeven is en of het überhaupt op die leeftijd haalbaar is, maar kun je anders het beleg niet los in een bakje bij het brood doen? Dat hij het zelf smeert of op zijn brood legt in de pauze.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    met zelf smeren zou hij ook een mes oid mee moeten nemen om te kunnen smeren ( weet niet of daar alternatieven voor zijn )
    en school heeft het liefst alles zo klaar mogelijk, binnen het kwartier moeten alle kinderen klaar zijn met hun lunch om daarna te spelen, of eerst spelen en daarna kwartiertje lunch om vervolgens verder te kunnen met de les.

overigens kan hij qua leeftijd prima zelf smeren en beleg erop doen, maar dan zit ik nog steeds met dat hij kaas en vleeswaren niet lust en dan zoals bij mijn dochter ( die het wel lust) het alsnog koel moet blijven

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Wordt bij jullie in de buurt geen faalangst training oid gegeven?

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female

dat weet ik niet, maar ze lijkt heel erg op mij, zij leert door het te doen, fout doen, overnieuw doen en aan het eind van de rit denken oh hee kijk het is mij gelukt ik kan het dus toch, en daaruit voor de volgende keer zekerheid halen, ze moet het een paar gedaan hebben

nu zijn wij bijv bezig met het oefenen van de oe en de ij

eerst sprak ze het uit als bijv voo-eet of vo-et- en nu weet ze ooh dat is de oe van koe dus het is voet. het heeft een paar daagjes geduurd en het heeft herhanding nodig gehad.. maar nu weet ze hem,

haar onzekerheid komt trouwens door keel neus en oorontsteking, tot 3 jaar is zij daardoor bijna doof geweest en heeft helemaal opnieuw moeten leren praten, als ze zijn ik heb en mooi zusje zei ze i looi k*tje en wat vooral volwassen kerels daaruit maken was ik heb een mooi k*tje* waardoor ze haar serieus uitlachten... hahahah hoorde je dat, ze vind dat ze een mooi k*tje heeft, of allemaal vogels mama, was anaal ogels en dat is natuurlijk ook heel grappig voor veel mensen en zo nog een aantal woorden die er compleet fout uitkwamen en waar je je vraagteken bij kon zeten,op school werd ze in groep 1 en half groep 2 door groep 3 en 4 voor smurf en als ze blauwe kleding droeg zeiden je praat niet alleen als een smurf je ziet er ook nog uit als een smurf. en zij liever niet meer praatte ook al wist ze dat ze het wel kon, ze is nu dus echt al heel ver door gewoon te praten ze weet dat ze het kan, maar bij bepaalde dingen klapt ze gewoon weg en heeft ze het vertrouwen er niet in dat men haar niet opnieuw uitlacht of uitscheld

Share This Page