Zomervakantie?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by renee85, Mar 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renee85

renee85 Actief lid

Apr 7, 2012
    208
    1
    18
    Wat doen jullie deze zomer qua vakantie? Thuis? NL? Buitenland? Ben benieuwd.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

2 weken een huis in Toscane! Eerste 2 weken van juli, en ik ben de dagen aan het aftellen haha.

3. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    6 weken op vakantie naar Nederland en daar dan daguitstapjes maken.
    En vanuit Nederland ook een weekend naar Legoland in Londen denk ik.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan 1 week naar Porlezza, Italië.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Center Parcs.... Met een boef van 15 maanden en een poppetje van 2 maanden lijkt me dat de verstandigste plek om vakantie te vieren!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,797
    113
    Wij weten het altijd pas een week of 2 voordat we gaan.

Geen idee dus nog...ik wil het liefst aan de Franse kust...bij Calais...huisje met hond mee

Zoiets

En we gaan natuurlijk met onze boot zeilen..

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Wij blijven thuis. Toevallig gaan wij vanmiddag een midweek naar het Hof van Saksen. Ik zal in mei bevallen en dan zien wij het niet zitten om met zo'n kleine frummel op vakantie te gaan. Wel gaan we dagjes weg. Efteling, Irrland, Toverland etc.

8. Queeny

Queeny Bekend lid

Oct 29, 2013
    891
    0
    0
    2 juli uitgerekend, we laten het nog maar helemaal open.
    Normaal gesproken gaan we altijd met de tent in de auto, Kroatië, Frankrijk, Slovenië, of iets. Altijd op de bonnefooi(of hoe je dat ook schrijft)

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    2 weken oostenrijk, zoals elk jaar in fiss!!

Nu nog hopen op mooi weer......:p

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij gaan op 'huwelijksreis' naar de Ardennen;) vorig jaar een heerlijke vakantie gehad en we gaan nu lekker terug. We zijn goed bevriend geraakt met de eigenaresse van dat huisje, zo erg dat ze dit jaar op onze trouwdag komt:D
    Ik wil niet op vakantie zonder onze honden, vind het vreselijk 2 jaar terug, dus nu weer lekker de hondjes mee! Heb er zin in!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Na eigenlijk altijd in het buitenland kamperen. Zetten we dit jaar onze tent in eigen land op..ben benieuwd. We gaan naar overrijsel.

12. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Wij zijn aan het kijken voor een weekje centerparcs oid. Zit helaas aan de schoolvakantie vast dus lekker duur allemaal :(

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Wij gaan heerlijk 2 weken naar Kreta in een huisje met prive zwembad en een auto erbij heerlijk kijk er al zo naar uit ;)

14. renee85

renee85 Actief lid

Apr 7, 2012
    208
    1
    18
    Hi Kletskoek, heb je een berichtje gestuurd!

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij gaan eigenlijk elk jaar naar Turkije. Ik heb echt zon nodig om wat op te laden. Ik vind vliegenmet 3 kinderen net wat makkelijker dan een eind met de auto.

Dit jaar voor het eerst met een bevriend stel met de auto naar Italie, een heel ander soort vakantie in een stacaravan ipv all inn, maar heb er enorm zin in. Zie alleen op tegen de reis maar komt vast goed.

16. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Wij gaan dit jaar heerlijk in de bouwvak een week op vakantie naar centerparcs de huttenheugte, onze eerste vakantie met onze kleine man erbij, heb er super veel zin in

17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'vakantie en vrije tijd'

18. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,836
    3,630
    113
    Ivm onze jongste aanwinst blijven we dit jaar lekker in eigen land, weekje center parcs!

19. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    in mei gaan we ff weekendje center parcs doen. en in de zomervakantie een weekje oostenrijk. zoals de laatste jaren bevalt ons super daar.

verder dagjes weg en klussen.... want een eigen huis is nooit af.

20. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Zomervakantie nog geen idee misschien wel niets. We gaan over drie weken al weg naar florida. Dan nog een weekje ergens in juni naar center parcs. Valt me op dat veel naar center parcs gaan. Komt dat door de spaar actie van de c1000. Daarom gaan wij namelijk wel.

Share This Page